10.10.2014

Više posla za manje kilograma

Franšiznoj mreži koncepta za mršavljenje Xtravaganza u toku ove godine u Hrvatskoj pridružile su se još tri franšize. U planu je širenje i u druge zemlje regiona.

Franšizni sistem za mršavljenje Xtravaganza na tržište Hrvatske je ušao početkom 2012. godine. Mrežu trenutno čini šest centara – jedan od njih vode i primaoci master franšize Toni i Ivana Šikić, a samo tokom ove godine, mreži su dodate tri franšizne jedinice. Prvo je u martu otvoren franšizni korner u Zagrebu, u okviru jednog fitnes centra – što jeste jedan od modela za koji se mogu opredeliti primaoci franšize. Franšizni korner je otvoren i u maju u okviru kozmetičkog salona u Varaždinu, dok u Šibeniku radi samostalno zdravstveno savetovalište.

Fot. Xtravaganza Hrvatska

Primaoci master franšize se nadaju da će u narednih godinu dana biti otvorena još tri Xtravaganza centra za mršavljenje. Franšizni centri bi mogli da se pojave i na drugim tržištima regiona.
Foto: Toni Šikić

Da podsetimo, Xtravaganza u ponudi ima tri modela franšize – samostalni centar za mršavljenje, franšizni korner (koji je moguće otvoriti u sklopu postojećih fitnes centara, teretana ili salona) i samostalno zdravstveno savetovalište u kojem, za razliku od prethodna dva modela, ne postoji mogućnost vežbanja.  – Zadovoljni smo poslovanjem u ovoj godini. Kao primaoci master franšize smo ostvarili rast prihoda od 40 odsto, proširili smo broj franšiza, uvodimo novine, a uskoro će početi sa radom i nova web stranica. U narednom periodu želimo da se profilišemo na tržištu kao jedinstven sistem, budući da je konkurencija oštra. Mnogo je igrača u istoj brašni, a razlike među nama su, zapravo, velike – kaže Toni Šikić.

On se nada da će u narednih 12 meseci otvoriti još dva do tri franšizna centra. U planu je i širenje u regionu, budući da su primaoci franšize za sve zemlje bivše Jugoslavije. – Trenutno imamo upite iz Slovenije, a svakako bismo voleli da se franšiza proširi i na tržište Srbije – kaže Šikić.

Ekonomska situacija, kako kaže, ipak, ne ide u prilog dobrom poslovanju i niski kućni budžeti jedan su od najvećih problema sa kojim se trenutno suočavaju. – Ljudi nemaju novca za sebe. Međutim, mi primećujemo da je svest o zdravom životu sve veća. Nedavno istraživanje pokazuje da su Hrvati na četvrtom mestu po broju izrazito debelih stanovnika u Evropi. Dakle, tržište definitivno postoji, ali ljudi koji pripadaju srednjem nižem sloju, jednostavno, u ovom trenutku nemaju dovoljno novca da se bave sobom – kaže Šikić.

Xtravaganza centri za sada posluju u Dubrovniku, Poreču, Šibeniku, Zagrebu, Varaždinu i Rijeci.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank