Accorovi hoteli menjaju vlasnika

Accor je Orbisu ponudio na prodaju 11 hotela u svom vlasništvu, 17 hotela pod lizingom, 11 hotela pod menadžement i 7 hotela pod franšiznim ugovorom. Većina hotela se nalazi u Budimpešti, Pragu, Bukureštu i Varšavi.
Četvrtak
23.10.2014.
Accor, najveći evropski lanac hotela, planira da proda svoje hotele u Srednjoj Evropi. Ponudu su poslali hotelskoj grupi Orbis.
 

Francuski hotelski lanac Accor ponudio je na prodaju mrežu od 46 hotela u Srednjoj Evropi, a ponudu su poslali svom strateškom partneru – najvećoj poljskoj hotelskoj grupi Orbis. Francuska grupa, naime, nudi na prodaju 38 postojećih hotela i osam hotela koji su još uvek u izgradnji, i koji posluju pod brendovima Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis budget. Kako se navodi u saopštenju grupe Orbis, to znači da bi poljska kompanija "preuzela kontrolu" nad Accor-ovim hotelima u Mađarskoj, Češkoj, Rumuniji i Poljskoj. 

Francuski lanac je, inače, spreman da mrežu proda za 142,3 miliona evra. Iako su predstavnici Orbisa nagovestili da se ova investicija uklapa u razvojnu strategiju grupe, poljska kompanija će konačnu odluku saopštiti tek krajem novembra. – Orbis je i dalje fokusiran na dva važna zadatka – modernizaciju hotela i razvoj mreže, bilo da se radi o razvoju kroz franšizu, menadžment ugovore ili kroz sprovođenje drugih projekata koji će dovesti do povećanja vrednosti kompanije – izjavio je nedavno za naš poljski portal Franchising.pl novi generalni direktor hotelske grupe Orbis Gilles Clavie. 

Orbis trenutno ima 68 hotela u Poljskoj, Letoniji i Litvaniji. 


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?