Već radimo na tome da postanemo najbolji sistem za bezbedno uklanjanje tetovaža na svetu. Zahvaljujući strategiji brenda i usluzi koja se temelji na medicinskim i tehnološkim inovacijama, sigurni smo da to što radimo, radimo dobro.
Ponedeljak
24.11.2014.
Šta su postigli u ovoj poslovnoj godini, čemu teže, ali i po čemu se Skinial razlikuje od drugih sistema za uklanjanje tetovaža, govori vlasnik koncepta Klaus Bode.
 

Skinial je prisutan u nekoliko zemalja Evrope – osim na matičnom tržištu u Nemačkoj, franšizni studiji su otvoreni i u Austriji, Švajcarskoj, Slovačkoj, Poljskoj, Italiji i Španiji. Možete li nam ukratko napraviti „presek“ ove poslovne godine?

Ne samo da smo uspeli da razvijemo franšize na nekoliko tržišta u Evropi, već da Skinial predstavimo i u Australiji, dok smo u septembru potpisali ugovor o master franšizi za teritoriju Kanade. Kada je reč o Evropi, u Nemačkoj i Poljskoj smo imali nešto slabiji učinak u „prvom poluvremenu“, ali smo od jeseni ipak pronašli nove primaoce franšize. Takođe, uspeli smo da pronađemo prvog partnera u Skandinaviji. Danska nam se pridružilia u drugoj polovini godine.

U Italiji i Španiji, ideja o uklanjanju tetovaže bez lasera počinje da dopire do svesti javnosti, tako da nadležne institucije u tim zemljama tek treba da odluče gde će svrstati ovaj metod „lečenja“ ili ko bi time smeo da se bavi. Svaka država drugačije gleda na naš tretman – po jednima je medicinski, po drugima kozmetički – tako da je vrlo teško pronaći sistem, pogotovo u ovako ranoj fazi, koji bi omogućio snažnu ekspanziju franšizne mreže. Ipak, trudimo se da svoja iskustva delimo sa drugim kompanijama koje takođe unose inovacije na međunarodna tržišta i na taj način pomažu da se određena uspostavljena pravila promene.

Po vašem mišljenju, šta je to što franšizni koncept Skiniala čini uspešnim?

Fokusirani smo na jednu jednostavnu uslugu, i već predano radimo na tome da postanemo najbolji sistem za bezbedno uklanjanje tetovaža na svetu. Investicija za pokretanje posla je niska kad se uporedi sa vremenom za koje može da se vrati, a većina onih koji se odlučuju za uzimanje naše franšize jesu osobe koje se već bave sličnim poslovima. Pored toga, mi ne tražimo nikakve naknade. Zahvaljujući strategiji brenda i usluzi koja se temelji na medicinskim i tehnološkim inovacijama, sigurni smo da to što radimo, radimo dobro.

Nedavno ste ušli i na tržište Sjedinjenih Država. Poznato je da strani sistemi ne mogu tako lako da se probiju u Americi. Kako ste vi uspeli?

U tom smislu nam je pomogala naša franšiza u Poljskoj. Američki biznismen iz Arizone, koji je, inače, poreklom iz Poljske, otkrio je Skinial dok je boravio kod svojih rođaka. Kontaktirao nas je i posle nekoliko sastanaka, potpisali smo ugovor. Skinial od oktobra radi u Americi, a za nekoliko nedelja, svi zainteresovani mogu posetiti i prvi studio u Majamiju.

Koliko su ljudi skeptični kada su nove metode za uklanjanje tetovaža u pitanju? Laserska metoda je još uvek široko rasprostranjena.

Da, laser je najčešće korišćena metoda za uklanjanje tetovaža, ali i vrlo opasna. Očekujemo da će broj medicinskih i naučnih studija o štetnom uticaju lasera i dalje rasti. Laser ne uklanja mastilo u potpunosti – ono, u obliku nanočestica, ostaje u organizmu, ulazi u krvotok i zadržava se u limfnim čvorovima i jetri. Posledice korišćenja lasera su postale globalni problem, zato i smatramo da će se ljudi postepeno okrenuti drugim metodama. Sudeći po broju zainteresovanih za našu franšizu, mi to već doživljavamo.