U Srbiji, CIPO&Baxx će se širiti kroz franšizne ili multibrend radnje, odnosno, franšizne kornere.
Petak
23.11.2012.
CIPO&Baxx planira da uđe u Srbiju i u potrazi je za franšiznim partnerima.
 

CIPO&Baxx su svoju odevnu kolekciju živih boja i neobičnih krojeva predstavili tržištu 1996. godine, a danas su poznati međunarodni brend. -- Naša modna linija je namenjena ženama i muškarcima koji žele da naglase svoju individualnost i koji bi da se izgledom izdvoje iz gomile -- kaže Erdal Čelik, regionalni menadžer za Centralnu i Istočnu Evropu. Kompanija CIPO&Baxx ima široko rasprostranjenu franšiznu mrežu na 42 lokacije u Poljskoj i nekoliko stotina u Australiji, Francuskoj, Italiji, Južnoj Africi, Mađarskoj, Holandiji, Nemačkoj, Rusiji, Španiji, Švedskoj , Turskoj i Sjedinjenim Američkim Državama. Kompanija sada planira da uđe i na tržište Srbije, pogotovo što istraživanja pokazuju da maloprodajno tržište odeće i obuće konstantno raste.

Franšizne prodavnice CIPO&Baxx uglavnom otvara u tržnim centrima, na površini od 50 do 130 kvadratnih metara. Pronalaženje odgovarajućeg prostora je zadatak potencijalnih primalaca franšize, ali i kompanija često pomaže pri izboru. Ulaganje u otvaranje nove radnje varira u zavisnosti od veličine i atraktivnosti lokacije, i može iznositi tek 10.000 evra. CIPO&Baxx ne naplaćuju ulazne, niti redovne naknade.

CIPO&Baxx pruža punu marketing podršku pri oglašavanju brenda. -- Naši partneri dobijaju teritorijalni ekskluzivitet u gradovima s više od 100.000 stanovnika. Preuzimamo na sebe obavezu promocije brenda i prodavnica. Osim reklama na bilbordima i u popularnim časopisima, naše proizvode će promovisati stilisti i umetnici koji često učestvuju u televizijskim programima s velikom gledanošću -- kaže Erdal Čelik.

Tržište odeće u Srbiji je "gladno" novih brendova i ima kapacitet za značajan rast: učešće odeće i obuće u potrošačkoj korpi tročlanog domaćinstva, prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, iznosi tek 5,59 odsto potrošačke korpe.