18.12.2014

Fly Fly franšiza - pokrenite siguran sopstveni binzis uz našu pomoć

Fly Fly Travel - kompanija koja raste

O Fly Fly Avio industrija
i turizam
Zašto Fly Fly
franšiza?
Fly Fly franšiza Koga tražimo Poslovnice Kontakt

Fly Fly Travel

Fly Fly Travel je kompanija iz Srbije osnovana 2009. godine, koja je u veoma kratkom roku uspela da se pozicionira kao jedna od vodećih u oblasti vazduhoplovne industrije i turizma, u jugoistočnoj Evropi, posebno u Srbiji, Crnoj Gori i BiH.

Glavna delatnost je prodaja avio karata i turističkih aranžmana za čitav svet, a mimo toga ozbiljno se bave i zastupanjem avio kompanija, izdavanjem sopstvenog časopisa i obukom kadrova za rad u civilnoj avijaciji.

Tokom ovog perioda uspešno su razvijani i drugi sektori, tako da je Fly Fly Travel postao kompanija sa zaista širokom ponudom. Iako se u ovom procesu krug delatnosti proširio, prodaja avio-karata kao "core business" i vezanost za civilnu avio industriju se nije promenila. U tom smislu, posebno je važno istaći da je od septembra 2011. do aprila 2013. Fly Fly Travel bio generalni zastupnik (GSA) Švajcarske avio-kompanije Sky Work. Težnja ka uspostavljanju novih saradnji rezultirala je time da u februaru 2013. Fly Fly Travel postane ovlašćeni zastupnik prodaje, za teritoriju Srbije, Italijanske avio-kompanije Mistral Air. U aprilu 2013. postali smo zastupnici prodaje lowcost kompanije Pegasus, što nam je omogućilo zastupanje pomenute kompanije na aerodromu, posebne sisteme pretrage i pogodnosti za sve letove avio-kompanije Pegasus Airlines. Isto tako, velika evropska avio-kompanija Olympic Air je izbrala našu kompaniju za zastupanje na aerodromu kao i superviziju prihvata i otpreme aviona. U međuvremenu je i avio-kompanija Belavia Airlines, nacionalna avio-kompanija Belorusije, sa sedištem u Minsku, prepoznala potencijal naše kompanije i izabrala nas, kao generalnog zastupnika prodaje (GSA) za teritoriju Srbiji. Još jedan veliki korak napravljen je u junu 2014. godine kada je uspostavljena saradnja sa Portugalskom avio-kompanijom TAP. Pomenuta avio-kompanija je uspostavila direktnu liniju Beograd-Lisabon, a Fly Fly Travel će ih zastupati na tržištu Srbije radeći superviziju i otpremu aviona, ujedno je i ovlašćeni zastupnik prodaje avio-karata kompanije TAP.

Pored toga, kompanija Fly Fly Travel vredno je radila i na širenju sopstvene prodajne mreže u regionu, pa je rezultat toga otvaranje predstavništva Fly Fly Travel u Baru, Banja Luci, ulazak na tržište Turske i otvaranje predstavništva u Istanbulu.

Fly Fly Travel

Tržište Srbije postaje sve privlačnije za sve veći broj svetskih avio-kompanija, pa vrlo brzo možemo očekivati da broj avio-kompanija koje Fly Fly Travel zastupa bude još veći. Sve to je imalo uticaja da Fly Fly Travel započne pripremu svog prvog sajma civilnog vazduhoplovstva Belgrade Air Expo.

Turistički sektor, koji se sve brže razvija, obuhvata ponudu individualnih i grupnih aranžmana, krstarenja, putnih osiguranja, putničkih transfera i rent a car usluga. Fly Fly Travel je postao prepoznatljiv po odličnom marketingu, što je posebno važno za sve franšizne jedinice. Treba napomenuti da je Fly Fly Travel jedina agencija u regionu koja izdaje svoj magazin. U pitanju je Fly & Travel inflight magazin, prvi i jedini mesečnik na Balkanu koji se bavi temama civilne avijacije, turizma, zabave itd.

Kao vodeća tursitička agencija za prodaju avio-karata i aranžmana i ujedno najveća turistička agencija u regionu, Fly Fly Travel je vremenom razvio sopstveni franšizni sistem, kao uspešan primer kvalitetno razvijenog i pozicioniranog brenda. Velika popularnost, kvalitetan sistem poslovanja, standardizacija rada i dobra pozicioniranost na tržištu su uticali na to da Fly Fly Travel postane jedno od najboljih poslovnih rešenja u franšiznom biznisu. Rezultat svega toga je devet franšiza koje Fly Fly Travel trenutno ima u svojoj prodajnoj mreži.

U poslednjih godinu dana puno rada je uloženo u razvijanje sektora koji se bavi organizacijom obrazovnih programa, što je rezultiralo osnivanjem Fly Fly Akademije. Polaznici Fly Fly Akademije imaju prilike da pohađaju sveobuhvatan program obuke za kabinsko osoblje u avionima, odnosno stjuarde i stjuardese. Program pod nazivom "Cabine crew college" je jedinstven na ovim prostorima, a onima koji ga završe omogućiće sve licence neophodne za rad u bilo kojoj svetskoj avio-kompaniji. Kako bi svojim polaznicima pružili obrazovanje visokog kvaliteta, angažovali smo eminentne stručnjake iz oblasti avio industrije.

Pored škole za obuku stjuarda i stjuardesa, Fly Fly Akademija u ponudi ima i kurs za obuku avio-menadžera, čijim pohađanjem dobijate diplomu završenog kursa Galileo rezervacinog sistema, Sertifikat za prodaju putnog osiguranja i Engleski I (Flight Operations) sertifikat.

na vrh

Avio industrija i turizam, izazov i zadovoljstvo

Fly Fly Travel je sa vama od 2009. godine, kada smo započeli svoju misiju da svima približimo super jeftine avio karte. Svoj brend jačali smo u oblasti vazduhoplovne industrije i turizma, sa primarnim fokusom na prodaji avio karata. Pored toga, naša agencija nudi i razne vrste turističkih aranžmana i krstarenja.

Kao uspešno ime, dobili smo poverenje mnogih avio kompanija, koje su nas tokom godina birale za ovlašćene zastupnike za prodaju karata, ali i za zastupnike na aerodromu, uz superviziju prihvata i otpreme aviona. Prva kompanija koju smo zastupali je švajcarski Sky Work, a potom su se ređala imena svetske civilne avijacije: Mistral Air, Pegasus Airlines, Olympic Air, Belavia Airlines, TAP Portugal i Tarom Air.

Pored toga, vredno smo radili i na širenju sopstvene prodajne mreže u regionu, pa je rezultat toga otvaranje predstavništva Fly Fly Travel-a u Podgorici, Banja Luci, ulazak na tržište Turske i otvaranje predstavništva u Istanbulu.

Uspeh našeg brenda prepoznali su i drugi pojedinci, koji su nam se pridružili u okviru Fly Fly franšize, odraza našeg kvalitetnog poslovanja i pozicioniranosti na tržištu. Posedujemo franšizne jedinice uSrbiji i u regionu.

Iako je od svog nastanka Fly Fly Travel proširivao krug delatnosti, vezanost za avio industriju je uvek ostajala na prvom mestu. Upravo iz toga razloga se može reći da smo u Srbji gotovo postali sinonim za avio karte.

Prodaja avio karata je posao za koji je neophodna stručna obuka, ali se brzo i lako uči. Ipak, iskustvo je nešto što će svakog prodavca učiniti boljim i produktivnijim. Upit za bilo koju svetsku destinaciju zahteva znanje i vreme, jer je naš cilj da za putnika uvek pronađemo najbolju i najjeftiniju opciju. Sam taj proces predstavlja veliki izazov.

Slična je situacija i sa prodajom turističkih aranžmana i krstarenja. Prodavac u razgovora sa putnikom mora da prikupi što više informacija kako bi mu pomogao da odabere najbolju destinaciju za svoj odmor. Zadovoljan putnik je i naše najveće zadovoljstvo.

Zvanični podaci aerodroma ,,Nikola Tesla” pokazuju konstantan rast broja putnika na godišnjem nivou. U 2012. je taj broj premašio 3,5 miliona, a procena je da će se tendencija rasta nastaviti i u sledećoj godini. Kada se uzme u obzir činjenica da veliki broj putnika iz Srbije leti sa aerodroma iz susednih zemalja poput Budimpešte, Sofije i Podgorice, jasno je koliki potencijal nosi prodaja avio karata.

Uprkos ekonomskoj krizi prodaja turističkih aranžmana u Srbiji je zabeležila rast od 5 % u odnosu na prethodnu godinu. Istraživanja Svetske turističke organizacije pokazuju da se savremeni poslom opterećeni čovek najteže odriče odlaska na odmor.

Turizam - najbrže rastuća grana privrede

Turizam je privredna grana koja je u najvećem porastu i sa najvećim prihodima na godišnjem nivou, pokazalo je istraživanje Svetske turističke organizacije (UNWTO).

Nastavak rasta globalnog turizma zahteva usvajanje turizma kao jednog od ključnih stubova društveno-ekonomskog razvoja, rekao je generalni sekretar Svetske turističke organizacije (UNWTO) Taled Rifai na 20. Generalnoj skupštini Svetske turističke organizacije.

Takođe, Svetska turistička organizacija Ujedinjenih nacija – UNWTO, u publikaciji “Tourism Towards 2030” objavila je prognozu očekivanih turističkih kretanja na globalnom nivou, do 2030. godine, uzimajući u obzir sve faktore koji na njih utiču.

Prema poslednjim podacima broj turističkih putovanja u svetu veći je za 5% u prvoj polovini ove godine u odnosu na isti period prosle godine. Kako stručnjaci kažu, broj međunarodnih turista se povećava iz godine u godinu za 3,3%, ali će taj rast postepeno početi da opada, do 2,9% u narednih dvadesetak godina. Izraženo brojevima, 2020. godine će planetom putovati ukupno 1,4 milijarde turista, a 2030. čak 1,8 milijardi. Povećanje turističkog prometa će se posebno osetiti u Aziji, Južnoj Americi, srednjoj i istočnoj Evropi, istočnom Mediteranu i Africi (4,4% godišnje), dok će ostatak sveta beležiti pad na 2,2%.

Da se lepša vremena smeše zemljama u razvoju, govori podatak da će 57% svih međunarodnih dolazaka biti ostvaren baš u njima. Destinacije u zapadnoj Evropi i Severnoj Americi osetiće blagi pad broja poseta, obzirom da “izvikane” destinacije polako izlaze iz mode i prepuštaju mesto novim, neotkrivenim i egzotičnim, u koje, srećom, spada i naša zemlja!

na vrh

Fly Fly Travel

Zašto Fly Fly franšiza?

Fly Fly Travel je kompanija koja je standardizovala i isprobala svoj poslovni koncept, ponovljiv i prenosiv na budućeg primaoca franšize. Kompanija Fly Fly Travel je stekla iskustvo i znanje, razvila je uspešan, efikasan i savremen sistem pružanja usluga u oblasti turizma, avio industrije, školstva i izdavaštva sopstvenog magazina. Najviši standardi kvaliteta pruženih usluga doprineli su da Fly Fly Travel stekne reputaciju i veliki poslovni ugled u zemlji i regionu. Glavne karakteristike naše kompanije kao davaoca franšize jesu:

  • jedinstvenost -novi koncept koji ima potencijala za širenje u domaćim i međunarodnim uslovima
  • profitabilnost - koncept koji primaocu franšize donosi atraktivan povraćaj svojih ulaganja
  • sistematičnost - sistemi poslovanja su detaljno razrađeni
  • laka prenosivost - znanje i iskustvo su lako prenosivi primaocu franšize
  • dostupnost - franšizu može priuštiti veliki broj poslovnih subjekata

Ulaskom u franšizno poslovanje Fly Fly Travel će vam omogućiti:

  • prodajnu moć poznatog brenda i kvalitetne usluge
  • pomoć tokom poslovanja
  • brzo, efikasno i sigurno postavljanje i širenje posla
  • kontuiranu razmenu iskustava i dobrih poslovnih ideja u sistemu
  • kontuiran nadzor i pomoć - tehnička, logistička i marketinška podrška
  • precizno definisanu marketinšku strategiju i cilj
  • precizno definisane finansijske planove i orijentire profitabilnosti
  • programe neophodne za rad
  • korporativni indetitet - homogenost svih unutrašnjih elemenata.

na vrh

O franšiznom paketu

Utvrdite svoju investicionu moć. Važno je da unapred odlučite o ukupnom novčanom ulogu koji zaista možete sebi da priuštite.

Odlučiti se za oblik franšize. Kompanija Fly Fly Travel omogućava sve tipove franšiznog ugovora. Sve tipovi ugovora su na snazi tri godine. Pre samog ugovora pristupa se ugovoru o poverljivosti. Ovim ugovorom primalac franšize potvrđuje da su sve informacije koje je davalac franšize dostavio strogo poverljive i da se s njima treba tako postupati. Shodno tome, primalac franšize ne sme neposredno ili posredno otkriti poverljive informacije nijednom trećem licu.

Single unit franšizni paket. Pristupanjem ovom tipu franšiznog paketa poslujete pod našim imenom samo u jednoj poslovnoj jedinici. Ovo je najčešći oblik franšiznog poslovanja, a u poređenju sa ostala tri, i najjeftiniji.

Multifranšizing su franšizna prava koja uglavnom podrazumevaju ekskluzivnost na jednoj većoj teritoriji, a često i u celoj državi i regionu, a predstavlja obavezu prodaje podfranšize i stvaranja sopstvene mreze poslovnica.

Premijum franšiza je konverzioni tip franšiznog poslovanja gde se već razrađeni biznis model (poslovnica Fly Fly-ja) daje u zakup kao posebna franšizna jedinica. Ovim dobijate tzv. "ključ u ruke", već razrađenu poslovnicu. Individualnom vlasniku ove franšizne jedinice ovim je obezbeđena prednost u odnosu na konkurente, kao što su korišćenje poznate marke, standardizovani program obuke, postojeće baze avio kompanija i rezervacioni sistem, marketing. Na taj način se izbegavaju tehnički detalji oko odabira lokacije poslovnice, osnivanja kompanije, opremanje i započinjanja poslovne aktivnosti.

Sledeći korak bi bio projekcija troškova započinjanja posla, sagledavanje trenutnog finansijskog stanja i mogućnosti finansiranja. Pre nego što otvorite franšizu, potrebno je odrediti koliko će biti potrebno novca za njeno otvaranje i da li to možete priuštiti.

Projekcija minimalnih budućih prihoda. Zapamtite da ne postoji automatska korelacija između otvaranja franšize i činjenice koliko će ona biti profitabilna. Potrebna investicija je samo indeks koliko je potrebno za start, a ne kakav će posao biti kada se pokrene.

U prvoj godini prosečna mesečna prodaja bila bi:
AVIO KARTE- 30 -50 karata
TURISTIČKI ARAŽMANI - 7-10 aranžmana
PUTNA ZDRASTVENA OSIGURANJA - 10 -20 polisa
ZARADA NA MAGAZINU – 100-300 EUR mesečno

U drugoj godini prosečna mesečna prodaja bila bi:
AVIO KARTE- 40 -80 karata
TURISTIČKI ARANŽMANI - 10-15 aranzmana
PUTNA ZDRAVSTVENA OSIGURANJA - 20 -30 polisa
ZARADA NA MAGAZINU – 100-300 EUR mesečno

U trećoj godini prosečna mesečna prodaja bila bi:
AVIO KARTE- 70 -100 karata
TURISTIČKI ARANŽMANI - 15-20 aranžmana
PUTNA ZDRAVSTVENA OSIGURANJA - 30 -40 polisa
ZARADA NA MAGAZINU – 100-300 EUR mesečno

Franšizni paket i cene:

Za gradove od 25.000 do 50.000 stanovnika: 5.000€
Za gradove od 50.000 do 90.000 stanovnika: 6.000€
Za gradove od 90.000 do 130.000 stanovnika: 8.000€
Za gradove od 130.000 stanovnika pa naviše: 12.000€

Cena za master franšizu: 30.000€

Cena za premijum franšizu: 14.000€

Sadržaj paketa:

Kancelarijski nameštaj i oprema:

  • 2 radna stola
  • 2 radne stolice
  • 2 stolice za putnike
  • Dvosed
  • Klub sto
  • IT oprema
  • kaseta sa tri fioke
  • tapete
  • polica za modele aviona

Reklamni materijal

  • 5 000 flajera
  • 1000 plakata
  • 5 000 memoranduma
  • 500 foldera za avio karte
  • vizit karte,personalne i kompanijske,100 kom.
  • modeli aviona
  • 2 stalka za vizit karte
  • brendiranje izloga
  • 100 poklon paketa za klijente

Programi i podrška

  • Galileo rezervacioni sistem
  • Sistem za prodaju osiguranja
  • Knjiga standarda
  • Obuka
  • Logistička podrška
  • Tehnička podrška
  • Marketinška podrška

Fly Fly Travel

Koga tražimo?

Primalac franšize (franšizer) je pravno ili fizičko lice koje potpisom posebnog ugovora prihvata jedan sistem rada koji od sada čini njegov sistem poslovanja. Tako ulazi u lanac distribucije koji ima prepoznatljivo ime. Franšizer je nezavisan preduzetnik odgovoran i izabran od davaoca franšize.

Od primaoca franšize očekujemo da budu energični, kreativni, spremni na naporan rad. Tražimo ljude spremne da prihvate naš način rada, naše procedure i programe, koji su se pokazali kao više nego uspešni. Potrebni su nam ljudi željni uspeha, ljudi koji imaju viziju i koji su svesni da uvek postoji prostor za dalji napredak. Primaoci franšize treba da budu timski orijentisani, spremni da prihvate naša pravila, standarde, kao i periodične kontrole. Iskustvo u turizmu je poželjeno, ali nije neophodan uslov. Takođe, poželjno je iskustvo u vođenju sopstvene firme ili rad na nekoj rukovodećoj poziciji u preduzeću.

Ko su potencijalni primaoci franšize?

  • nezaposleni koji žele da započnu sopstveni posao
  • business početnici koji ulaskom u novi posao, odnosno, samozapošljavanjem žele da reše svoj status
  • preduzetnici koji su zainteresovani za nova ulaganja i/ili započinju svoje novo poslovanje
  • preduzetnici u fazi rasta koji žele da osvoje tržište prepoznatljivim proizvodom ili da unaprede poznate marke
  • pravna lica koja su zainteresovana za rast i razvoj svog poslovanja putem franšize

na vrh

Kako do franšize?

  1. Popuniti upitnik i poslati na mejl adresu bojana.vukovic@flyflytravel.com
  2. Nakon uredno popunjenog i poslatog upitnika očekujete poziv i zakazivanje sastanka, ukoliko ste prošli prvu selekciju
  3. Održavanje nekoliko sastanaka radi upoznavanja i procene o eventualnoj saradnji
  4. Ukoliko potencijalni primalac franšize dobije pozitivnu ocenu od strane Fly Fly Travel-a sledi potpisivanje predugovora
  5. Registracija firme
  6. Pronalaženje adekvatnog lokala
  7. Opremanje lokala
  8. Potpisivanje ugovora o franšizingu
  9. Početak obuke za rad u sistemima prodaje avio karata, aranžmana, osiguranja…
  10. Početak rada

na vrh

Poslovnice Fly Fly Travel-a

Kompanija Fly Fly Travelu poslednjih godinu dana nezadrživo raste, što se vidi i po sve većem broju poslovnica. Sedište kompanije nalazi se u centru Beograda, u takozvanoj „avio zgradi”, u Knez Mihailovoj ulici 30 (II sprat).

Fly Fly Travel

Fly Fly Travel

Ostale poslovnice u Beogradu nalaze se u Yu Biznis Centru, na Aerodromu „Nikola Tesla” na terminal 1 i 2, u naselju Belville, u Ulici Kneza Milosa, na Banovom brdu,na Vračaru i Podgorici, dok je otvaranje poslovnice U Istanbulu u fazi otvaranja. Kompanija poseduje i sedam franšiznih jedinica – u Ulici 27.mart, na Banjici, u Kragujevcu, Novom Sadu, Nišu, Pančevu i Banja Luci, a od januara 2016. i poslovnica u Rijeci (Hrvatska) koja je istovremeno i Master franšiza za teritoriju Hrvatske. Pored 15 fransiznih jedinica u Srbiji i 15 u region, u planu je i otvaranje 15 fransziznih jedinica u zemljama gde zivi balkanska dijaspora (EU, Rusija, Usa, Kanada, Australija…)

Vizija kompanije Fly Fly Travel:

Vizija Fly Fly Travel-a jeste da ime naše kompanije postane najvažniji sinonim za avio karte na prostoru delovanja, da kompanija preraste u vodeću firmu za pružanje usluga u oblasti avijacije:
prodaja avio karata,
zastupanje avio kompanija,
školstvo u avijaciji,
magazin o avijaciji.
Širenje mreže poslovnica do trenutka kada će kompanija postati lider u ritejlu na tržištu Srbije, a kasnije i regiona.
Otvaranje sopstvene avio kompanije najpre za čarter, a kasnije i za redovan avio saobraćaj.

Misija kompanije Fly Fly Travel:

Naša misija je da pružanje usluge klijentu podignemo na nivo najviših svetskih standarda, kako bismo ispunjavali njihove želje i potrebe na taj način da uvek požele da se kod nas vrate.
Takođe veoma važna stavka naše misije predstvalja stalnu težnju ka inovativnosti i originalnosti u odnosu na konkurenciju i sopstveni dosadašnji rad.
Ostvarivanje materijalnog i emotivnog zadovoljstva svih učesnika u procesima rada. Podizanje sistema vrednosti, iskrenosti, prvrženosti, zahvalnosti i težnja ka stalnom napretku!

Vrednosti kompanije Fly Fly Travel:

Naše vrednosti se pre svega zasnivaju na poštenju i iskrenosti u našem timu.
Takođe, svi naši zaposleni se ponašaju kao da su vlasnici kompanije, na taj način što su potpuno posvećeni uspehu i razvoju kompanije u svakom trenutku.
Dobrodošlica saradnje svakom kvalitetnom pojedincu ili poslovnom partneru.
Jedna od važnih stavki koje dokazuju vrednost kompanije odnosi se na veliki poslovni uspon koji se dogodio u prve tri godine postojanja.

na vrh

Kontakt

Bojana Vuković
Mob.060/74 70 697
Tel.011/6356-004
bojana.vukovic@flyflytravel.com
franchise@flyflytravel.com

Jelena Ristić
Mob.060/74 70 840
Tel.011/6356-004
jelena.ristic@flyflytravel.com
franchise@flyflytravel.com

na vrh

Online upitnik

Molimo Vas da na sva pitanja odgovorite iskreno i što je moguće preciznije, kako bismo stvorili što realniju sliku o Vama kao potencijalnom primaocu franšize. Popunjavanje upitnika je prvi korak u procesu uspostavljanja saradnje, a rezultati će nam pomoći da uvidimo da li se uklapate u profil osobe koju tražimo, odnosno da li ispunjavate osnovne kriterijume.

Preuzmite Upitnik kao Word dokument na ovom linku

Upitnik
Vaše ime i prezime *
E-mail *
Kontakt telefon *
1. Navedite stepen stručne spreme i naziv institucije u kojoj ste stekli obrazovanje:
2. Da li ste trenutno zaposleni?


Ukoliko jeste napišite naziv firme u kojoj ste zaposleni:
3. Da li ste ikada vodili sopstvenu firmu?


Ukoliko jeste napišite naziv firme i delatnost, kao i da li je još uvek aktivna. Ukoliko više nije aktivna napišite razlog zatvaranja:
4. Da li ste nekada radili na nekom rukovidećem mestu i na kojem? Ukoliko nikad niste vodili sopstvenu firmu, kako biste ocenili Vaše poznavanje poslovanja preduzeća?
5. Da li imate iskustvo rada u turizmu? Ukoliko imate iskustva u turizmu, napišite naziv firme u kojoj ste radili, koliko dugo i na kojoj poziciji:
6. Kojim stranim jezicima se koristite i na kom nivou?
7. Da li koristite poslovne kompjuterske programe (MS Office) i obeležite nivo Vašeg znanja.



8. Da li ste upoznati sa sistemom prodaje avio karata?


9. Da li ste upoznati sa osnovnim principima poslovanja u sistemu franšize?


10. Da li znate da biste kao primalac franšize morali da vodite sopstvenu firmu, kao posebno pravno lice?


11. Zašto ste se opredelili za franšizu kao vid poslovanja?
12. Gde ste saznali za franšizu Fly Fly Travel-a?
13. Zašto ste se zainteresovali baš za našu franšizu i ovu vrstu delatnosti?
14. U kom gradu zelite da otvorite Fly Fly Travel franšiznu jedinicu?
15. Da li imate lokal u svom vlasništvu koji planirate za franšizu Fly Fly Travel-a?


Ukoliko imate navedite njegovu lokaciju i kvadraturu:
16. Da li oko lokala ili u njegovoj blizini ima prostora za postavljanje velikog bilborda? Pozeljno poslati slike lokala na luka@flyflytravel.com
17. Da li imate dovoljno vlastitog kapitala, neophodnog za otpočinjanje novog posla?


18. Koliku zaradu očekujete na mesečnom nivou?
19. Da li ste spremni da sami preuzmete rizik eventualnog neuspeha u poslovanju?


20. Da li mislite da biste bili uspešan primalac Fly Fly Travel franšize i zbog čega?
If you see this, leave this form field blank

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank