U ovom regionu, H&M svoje radnje ima u Hrvatskoj (14) , Srbiji (5) i Sloveniji (12), a prisutan je direktno.
Petak
30.01.2015.
Rast profita od 17 posto, 355 vlastitih i 20 novih franšiznih radnji, kao i mogućnost on-line kupovine na četiri nova tržišta, prošlogodišnji je bilans popularnog švedskog brenda.
 

Dobra prihvaćenost svih naših brendova i snažna ekspanzija pomogli su nam da uvećamo udeo i učvrstimo svoju poziciju na tržištu – izjavio je Karl-Johan Persson, izvršni direktor kompanije H&M. Prema najnovijem finansijskom izveštaju, na kraju fiskalne godine (30. novembra 2014.) prodaja u H&M radnjama porasla je 14 posto, dok je bruto dobit kompanije bila veća 17 posto u odnosu na prethodnu godinu. Nakon oporezivanja, profit kompanije je iznosio 19,98 milijardi švedskih kruna (oko 2,2 milijarde evra).

H&M, međutim, očekuje da će trend rasta obeležiti čitavu 2015, a razloga za optimizam već ima – prodaja je u decembru 2014. bila veća za 15 posto u odnosu na prethodni mesec, dok se u januaru 2015. očekuje rast od 14 posto u odnosu na isti period prošle godine.

Pored toga, švedski modni gigant je prošle godine otvorio i 379 novih radnji. Najveći broj prodajnih mesta dodato je u Kini, SAD, Poljskoj i Nemačkoj. Tako je, na kraju 2014. godine, H&M bio prisutan u 55 zemalja sa 3.511 prodavnica, od čega je 130 poslovalo kroz franšizu.

Ove godine, navodi se u izveštaju, kompanija namerava da otvori 400 novih radnji. Ekspanzija će u najvećoj meri pokriti najperspektivnija tržišta za švedski brend – Kinu i SAD. Nove radnje, međutim, dobiće i Tajvan, Peru, Makao, Indija, Južnoafrička Republika.

Prethodnu godinu obeležilo je i predstavljanje novog brenda – H&M Sport, kao što je i ponuda obuće značajno proširena u nekim od H&M radnji. Kao sledeći korak u ekspanziji, kompanija najavljuje pokretanje novog koncepta – H&M Beauty, koji bi trebalo da ponudi veliki izbor kozmetike i proizvoda za negu tela i kose, čime će kompanija zameniti svoju postojeću liniju proizvoda. Koncept će biti uveden u 900 odabranih H&M radnji.