U Pariz po franšizu
Franchise Expo Paris se po mnogo čemu smatra ekskluzivnim poslovnim događajem – izdvaja se ne samo po broju kompanija (izlagača) koje žele da predstave svoje franšizne sisteme, već i po broju posetilaca, potencijalnih kupaca franšize. Prošle godine, Franchise Expo Paris posetilo je 37 hiljada ljudi koji su mogli da biraju između 500 franšiznih sistema.
Ove godine, sajam će se održati od 22. do 25. marta, a izložbeni prostor će, tradicionalno, biti smešten u paviljone kompleksa Porte de Versailles. Organizator sajma očekuje da će i ove godine manifestacija privući veći broj izlagača i posetilaca iz inostranstva. Prošle godine, svaki peti izlagač na sajmu nije bio iz Francuske, već iz SAD, Velike Britanije, Španije i Italije.
Organizator sajma u Parizu je Francuska franšizna asocijacija, međutim, dođagaj pomaže i niz drugih nacionalnih franšiznih asocijacija, kao i medijskih partnera. Više od deset godina na sajmu učestvuje i kompanija PROFIT system, vodeća konsultantska kuća iz oblasti franšizinga u centralnoj i istočnoj Evropi, koja je ujedno i izdavač Franchising portala u Poljskoj, Češkoj, Ukrajini, Rumuniji, Rusiji, Mađarskoj, Slovačkoj, Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji. Čitaoci portala Franchising.rs ove godine dobijaju jedinstvenu priliku ako požele da posete sajam franšiza u Parizu – besplatne ulaznice mogu da dobiju ukoliko se registruju na internet stranici FranchiseParis.com.
Kao i svaki sajam franšiza, i ova smotra je idealna prilika da se na jednom mestu okupe svi predstavnici industrije franšizinga, što – pored davalaca i potencijalnih primalaca franšize – uključuje i konsultantske i advokatske kuće, banke, franšizne asocijacije. Sajam u Parizu, pored toga, svojim posetiocima svake godine “poklanja” i niz besplatnih predavanja i radionica o franšizingu i pokretanju posla.
POGLEDAJTE ČLANKE
Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
POPULARNO NA FORUMU
Definicija franšizinga
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Šta je to franšiza?
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Definicija franšizinga
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Međusobno poverenje i podrška
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.