Računamo na rast
Znajući da roditelji u Srbiji najčešće svojoj deci plaćaju privatne časove stranih jezika i matematike, Siniša Ibrahimpašić je počeo da traga za novom franšizom. Budući da je primalac franšize Helen Doron i da škola engleskog jezika dobro posluje, verovao je da jedan biznis može potpomoći drugi. – Tražili smo nešto što je kompatibilno poslu kojim se već bavimo. S druge strane, potreba za privatnim časovima uvek postoji. Pored toga, imali smo dovoljno neiskorišćenog prostora u lokalu gde je smeštena i škola Helen Doron. Došli smo do franšize 2plus2, koja je tek počela da se razvija i na matičnom tržištu – Poljskoj. Kako troškovi nisu bili visoki, odlučili smo da uzmemo i tu franšizu – objašnjava Siniša Ibrahimpašić.
On dodaje da su za početak uzeli pojedinačnu (single-unit) franšizu, ali da sa vlasnikom koncepta imaju dogovor o „pravu prvenstva“ ukoliko se steknu uslovi ili pojavi interes za master franšizu. – Na početku nismo želeli da pravimo velike troškove zbog čega smo i uzeli single-unit franšizu. Želeli smo da vidimo kako će se poslovanje razvijati u prvih godinu dana. S druge strane, reč je o mladoj franšizi koja se tek razvija, tako da nismo imali „merljive“ rezultate – kaže Ibrahimpašić.
Škola matematike 2plus2 otvorena je u Novom Sadu početkom oktobra 2014. i kako kaže primalac franšize – još uvek se „uhodavaju“. Najveći problem je, prema njegovim rečima, što je cena privatnog časa značajno pala i što se matematika uči isključivo za bolju ocenu, a ne da bi se shvatila i znala. – Roditelji decu na strani jezik upisuju ne samo zbog bolje ocene ili popravljanja ocene, već da bi znala jezik. Matematika se najčešće uči tek kad treba da se popravi ocena – kaže Ibrahimpašić.
U ovoj školi matematike podučavaju se i deca i studenti, a na raspolaganju im je pet kurseva. – Prave rezultate očekujemo tek od sledeće školske godine. Verujemo da ćemo tada napraviti dobru bazu polaznika – dodaje on.
I dok razvija novu franšizu, Ibrahimpašić kaže da nikako ne zapostavljaju stare poslove. Sa poslovanjem Helen Doron škole su zadovoljni, čak i kad se u obzir uzmu i teške ekonomske okolnosti, dok za Husse kaže da je biznis koji se još uvek razvija. – Tržište hrane za ljubimce je jako čudno – tri meseca beležimo rast, pa tri meseca beležimo pad. Tržište je preplavljeno robom sumnjivog kvaliteta i niskih cena, jer država nedovoljno kontroliše ovaj sektor. Ipak, mi nećemo odustati – dodaje on.
POGLEDAJTE ČLANKE
„Moć franšiznog poslovanja? Postoje procedure, nema mnogo otvorenih pitanja, sve je pokriveno upustvima koja su nastala na osnovu našeg iskustva“, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za decu
„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Coders Lab, lanac IT akademija iz Poljske, nastavlja da širi franšiznu mrežu na Balkanu.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
POPULARNO NA FORUMU
Dobrobit za decu i lekcija za mlade
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Dobrobit za decu i lekcija za mlade
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...