Primalac CIPO&Baxx franšize ne plaća ulaznu niti redovnu naknadu. Početna investicija za otvaranje radnje varira u zavisnosti od veličine i atraktivnosti lokacije.
Petak
13.02.2015.
Evropski modni brend CIPO&Baxx traži primaoce franšize i u zemljama ovog regiona.
 

– Pokušajte prvo sa franšiznim kornerom, pa ako brend dobro "prođe"  otvorite radnju!
Ovo je strategija koju je usvojila i već uspešno sprovodi kompanija Yilba Tekstil, zadužena za razvoj franšizne mreže modnog brenda CIPO&Baxx u Srednjoj i Jugoistočnoj Evropi. Ovakav nastup na tržištu, primećuju u kompaniji, mnogo je prihvatljiviji za preduzetnike koji razmišljaju, ali se još uvek nisu osmelili da uzmu franšizu. Franšizni korner je, zapravo, naročito zgodan za trgovce koji već imaju prodavnicu odeće s više brendova, a korner s odevnom kolekcijom marke CIPO&Baxx mogao bi da bude prvi pokazatelj kakvu će prođu brend imati na tržištu.

U potrazi smo za novim partnerima koji bi bili voljni da razvijaju brend i na tržištima ovog regiona – kaže Erdal Čelik, regionalni menadžer kompanije Yilba Tekstil. Primaoce franšize traže u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Makedoniji. Za pristupanje sistemu, primaoci franšize ne bi morali da plate nikakvu naknadu. 

CIPO&Baxx, međutim, preporučuje da franšizni kutak, odnosno, radnja bude na lokaciji sa većim protokom potrošača – najbolje u tržnom centru ili prometnoj ulici. Početna investicija za otvaranje radnje varira u zavisnosti od veličine i atraktivnosti lokacije i može iznositi tek 10.000 evra. 

– Naši partneri će dobiti teritorijalni ekskluzivitet u gradovima ili oblastima s više od 100.000 stanovnika – dodaje Erdal Čelik.

Cipo&Baxx se na tržištu nalazi od 1996. godine. Poznati su po svojim casual odevnim kolekcijama živih boja koje su uglavnom namenjene mladima. Radnje imaju u Australiji, Francuskoj, Holandiji, Mađarskoj, Nemačkoj, Rusiji, SAD, Španiji, Švedskoj i Turskoj.