Smešite se slobodno
U Sjedinjenim Američkim Državama, zemljama Europske unije i Australiji u poslednjih nekoliko godina konstantno raste potražnja za svim vrstama kozmetičkih tretmana za izbeljivanje zuba. Nije čudo. Prema anketama sprovedenim u pomenutim zemaljama, 98% ispitanika smatra da beli zubi i lep osmeh olakašavaju kontakt i komunikaciju među ljudima, 96% kaže da lepi zubi i osmeh povećavaju privlačnost osobe, dok 74% ispitanika veruje da lep i atraktivan osmeh uveliko može da pomogne u karijeri. Stoga ne čudi ni činjenica da je globalno tržište proizvoda za izbeljivanje zuba u 2013. dostiglo vrednost od 12 milijardi dolara. Potencijal za razvoj i rast na ovom brzorastućem tržištu uvidela je i mađarska kompanija Smile Partner koja je 2013. predstavila svoj koncept salona za izbeljivanja zuba – Smilepoint. Kako su nam potvrdili iz kompanije, sada imaju ambiciju da franšizu ponude i preduzetnim ljudima iz ovog regiona.
Iako Smilepoint u Mađarskoj postoji tek nešto više od godinu dana, uspeli su da razviju franšiznu mrežu sa više od 50 jedinica, što je, kako kažu, bio samo prvi korak u ekspanziji koja bi, pored matičnog tržišta, ubrzo trebalo da obuhvati i susedne zemlje – Srbiju, Hrvatsku i Sloveniju.
Smilepoint franšiza je vrlo fleksibilan sistem, ističu u kompaniji. Za najmanji format franšizne jedinice – franšizni korner – potrebno je obezbediti tek četiri kvadratna metra unutar postojećeg kozmetičkog ili manikir salona, spa ili fitness studija, hotela, stomatološke ordinacije. Ulazna naknada za pojedinačnu franšizu iznosi 4.000 evra, a uključuje sve što je potrebno za opremanje prostora i sam tretman – stolice, LED lampa, operativni priručnik, zaštitne naočare, dodatni pribor, kao i 100 pojedinačnih setova za izbeljivanje zuba. Postoji mogućnost uzimanja i master franšize, međutim, u tom slučaju, naknada je viša i određuje se po dogovoru.
U kompaniji kažu da će posebna pažnja biti posvećena edukaciji primaoca i osoblja koje bi radilo u salonu. Obuku vodi kvalifikovani instruktor koji će partnere detaljno upoznati s procesom izbeljivanja zuba (definicija, znanje o aktivnim supstancama), pravnim informacijama (specifikacija proizvoda prema propisima EU), najčešće postavljanim pitanjima, kontraindikacijama i svim koracima pri samom tretmanu.
Ostali elementi podrške obuhvataju i registraciju svih proizvoda u relevantnim institucijama Evropske unije, kao i sveobuhvatnu pomoć pri marketingu i promociji koncepta (brending, kampanje, promotivni prodajni alati). Ugovor se potpisuje na tri godine.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Proizvođači kvalitetnih proizvoda uvek imaju brigu više - da li će neko pokušati da falsifikuje njihov proizvod. Kompanija Eurokotra, vlasnik brenda Nicole cosmetics, suočila se sa tim problemom.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...