20.04.2016

Smešite se slobodno

Kompanija Smile Partner, vlasnik Smilepoint koncepta za izbeljivanje zuba, traži primaoce franšize i u zemljama ovog regiona.

U Sjedinjenim Američkim Državama, zemljama Europske unije i Australiji u poslednjih nekoliko godina konstantno raste potražnja za svim vrstama kozmetičkih tretmana za izbeljivanje zuba. Nije čudo. Prema anketama sprovedenim u pomenutim zemaljama, 98% ispitanika smatra da beli zubi i lep osmeh olakašavaju kontakt i komunikaciju među ljudima, 96% kaže da lepi zubi i osmeh povećavaju privlačnost osobe, dok 74% ispitanika veruje da lep i atraktivan osmeh uveliko može da pomogne u karijeri. Stoga ne čudi ni činjenica da je globalno tržište proizvoda za izbeljivanje zuba u 2013. dostiglo vrednost od 12 milijardi dolara. Potencijal za razvoj i rast na ovom brzorastućem tržištu uvidela je i mađarska kompanija Smile Partner koja je 2013. predstavila svoj koncept salona za izbeljivanja zuba – Smilepoint. Kako su nam potvrdili iz kompanije, sada imaju ambiciju da franšizu ponude i preduzetnim ljudima iz ovog regiona.

Smilepoint Fot. Smile Partner

Smilepoint, mađarski brend pod kojim je registrovan inovativan, brz, bezbedan i pouzdan kozmetički tretman izbeljivanja zuba LED lampom, primaoce franšize traži u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji.

Iako Smilepoint u Mađarskoj postoji tek nešto više od godinu dana, uspeli su da razviju franšiznu mrežu sa više od 50 jedinica, što je, kako kažu, bio samo prvi korak u ekspanziji koja bi, pored matičnog tržišta, ubrzo trebalo da obuhvati i susedne zemlje – Srbiju, Hrvatsku i Sloveniju.

Smilepoint franšiza je vrlo fleksibilan sistem, ističu u kompaniji. Za najmanji format franšizne jedinice – franšizni korner – potrebno je obezbediti tek četiri kvadratna metra unutar postojećeg kozmetičkog ili manikir salona, spa ili fitness studija, hotela, stomatološke ordinacije. Ulazna naknada za pojedinačnu franšizu iznosi 4.000 evra, a uključuje sve što je potrebno za opremanje prostora i sam tretman – stolice, LED lampa, operativni priručnik, zaštitne naočare, dodatni pribor, kao i 100 pojedinačnih setova za izbeljivanje zuba. Postoji mogućnost uzimanja i master franšize, međutim, u tom slučaju, naknada je viša i određuje se po dogovoru.

U kompaniji kažu da će posebna pažnja biti posvećena edukaciji primaoca i osoblja koje bi radilo u salonu. Obuku vodi kvalifikovani instruktor koji će partnere detaljno upoznati s procesom izbeljivanja zuba (definicija, znanje o aktivnim supstancama), pravnim informacijama (specifikacija proizvoda prema propisima EU), najčešće postavljanim pitanjima, kontraindikacijama i svim koracima pri samom tretmanu.

Ostali elementi podrške obuhvataju i registraciju svih proizvoda u relevantnim institucijama Evropske unije, kao i sveobuhvatnu pomoć pri marketingu i promociji koncepta (brending, kampanje, promotivni prodajni alati). Ugovor se potpisuje na tri godine.

Nataša Bogojević

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank