Univer, partner u komšiluku

Za početnike koji nemaju potrebna iskustva i znanja, Univer partnerstvo je, praktično, jedini siguran put u razvoju posla, gde su relativno zaštićeni od oštrih i sve većih rizika, posebno kad je poslovanje malih radnji u pitanju.
Milan Miljaković
Ponedeljak
09.03.2015.
Domaći trgovinski lanac Univerexport započeo je pre dve godine da razvija partnerski sistem Univer Partner. Dalji planovi – proširiti mrežu novim partnerima.
 

Prva prodavnica Univer Partner otvorena je pre nešto više od dve godine u Novom Sadu. Danas se u ovom partnerskom sistemu domaćeg trgovca Univerexport nalazi 13 objekata, a u kompaniji ističu da će se partnerska mreža i nadalje širiti.

Milan Miljaković, iz službe veleprodaje kompanije Univerexport, kaže da je program Univer Partner razvijen jer su želeli malim trgovcima da ponude model poslovanja po kojem već uspešno rade Univerexport mali prodajni objekti. – Za početnike koji nemaju potrebna iskustva i znanja, Univer partnerstvo je, praktično, jedini siguran put u razvoju posla, gde su relativno zaštićeni od oštrih i sve većih rizika, posebno kad je poslovanje malih radnji u pitanju. Za sve one koji već postoje na tržištu, ali su u problemu, uključivanje u projekat Univer partnerstva jedan je od boljih načina da se pozicioniraju na tržištu u kategoriji mini lidera u pripadajućem kanalu prodaje – objašnjava Miljaković.

Jedan od uslova za pristup mreži Univer partner jeste da se prodavnica nalazi na dobroj, odnosno, perspektivnoj lokaciji, kao i da oprema zadovoljava funkcionalne i estetske kriterijume. Pored toga, trgovac koji želi da pristupi partnerskom sistemu treba da ima i pozitivnu istoriju poslovanja. Partneri zauzvrat mogu da računaju na podršku Univerexporta po pitanju logistike i svih potrebnih poslovnih znanja.

Kao sistem koji se bavi organizacijom maloprodajnog poslovanja, višedecenijsko iskustvo iz ovog dela partnerima prenosimo kroz savete o asortimanu, pozicioniranju robe na policama, akcijskim aktivnostima i mnogim drugim segmentima koji Univer partnere čine drugačijim u odnosu na ostale “komšijske radnje”. Vremenom, stečena konkurentska prednost Univer partnera ogleda se ne samo u rastu prometa, odnosno, ne samo u rastu prosečne potrošačke korpe, već i u rastu broja računa i, naravno, potrošača – kaže Miljaković.

Univerexport je svoje poslovanje započeo 1990. godine sa četiri zaposlena. Danas, pored razvijene malorodaje i veleprodaje, Grupa Univerexport poseduje i dva zavisna preduzeća: AD Bačka (klanica, proizvodnja mesa, restoran i maloprodaja) i trgovinsko preduzeće Trgopromet.


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?