25.03.2015

Iz Evrope – u svet

Skinial, nemački koncept za bezbedno uklanjanje tetovaža, nastavlja sa globalnom ekspanzijom. Primaoce franšize traže i u Srbiji.

Skinial je jedan od retkih centara u kojima se tetovaže uklanjaju na prirodan i bezbedan način, a to, između ostalog, znači i bez upotrebe lasera. Osim na matičnom tržištu u Nemačkoj, franšizne studije su do sada otvorili u Austriji, Švajcarskoj, Slovačkoj, Poljskoj, Italiji, Španiji, Danskoj, Australiji, a od kraja 2014. i u Sjedinjenim Američkim Državama. – Ekspanzija se nastavlja i ove godine – kaže Klaus Bode, direktor kompanije.

Skinial Fot. Skinial

Skinial koristi bezbednu metodu za uklanjanje tetovaža. Bez lasera ili rizika od malignog oštećenja kože, ubrizgavaju se specijalne fiziološke tečnosti koje deluju tako što pobuđuju imuni odgovor organizma, koji, zatim, obojene delove sam izbacuje na površinu kože.

Planiramo da otvorimo najmanje deset poslovnica u Poljskoj, Nemačkoj i Švajcarskoj, a nadamo se da ćemo potpisati i ugovor o master franšizi s partnerom iz Francuske. Pored toga, u potpunosti smo ažurirali veb-sajt kompanije, „pojačali“ timove za marketing i menadžment koji će sarađivati sa potencijalnim primaocima franšize  – sve što bi olakšalo širenje Skiniala na nova tržišta – objašnjava Bode.

Ova godina bi mogla biti ključna i po pitanju „statusa“ koncepta – naime, preparati koji se koriste u Skinialu više neće biti označeni kao kozmetički, već medicinski, naglašava Bode. – To će nam umnogome pomoći da razvijemo nove proizvode i sprovedemo naučna istraživanja. U aprilu ove godine pozvani smo na vrlo značajan naučni skup u Brižu, a radi se o Evropskom kongresu o tetoviranju i istraživanju pigmenata. Uostalom, da bismo uopšte ušli na tržište SAD, naši preparati su morali da ispune vrlo rigorozne standarde – dodaje Bode.

Potencijalne primaoce franšize Skinial traži i u zemljama ovog regiona.  Za master franšizu potrebno je izdvojiti 17.000 evra – to pokriva licencu za otvaranje jednog studija, garantuje teritorijalnu ekskluzivnost u Srbiji i pravo na prodaju pojedinačnih franšiza u periodu od 10 godina.  Studio bi trebalo da ima tek 15-ak kvadratnih metara i može se smestiti unutar privatnog stana – uz sitne modifikacije koje bi zadovoljile neophodne higijenske standarde – ali i unutar klinike, postojećeg kozmetičkog ili estetskog salona.

Nataša Bogojević

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank