Ne želimo uljuljkivati ljude u iluziju da je dovoljno uložiti deset ili dvadeset tisuća eura, a da će zarada potom "kapati" sama od sebe. Za uspjeh, novac jeste bitan, ali rad je presudan. Ako ste netko tko bi želio uzeti franšizu i razvijati je ulažući dosta energije, onda će to uspjeti. Ukoliko netko misli da treba samo uložiti novac, a sve ostalo prepustiti i očekivati profit, onda to neće izaći na dobro.
Subota
10.10.2015
Ticket Com, koncept oglašavanja lokalnih firmi na poleđini fiskalnih računa, razvija franšizu i u Hrvatskoj.
 

Ticket Com je inovativna francuska franšiza koja širom sveta ima oko 100 franšiznih jedinica. Poslovna ideja podrazumeva da se firme sa lokalnih tržišta oglašavaju u vidu kupona ili drugih povoljnosti na poleđini fiskalnih računa supermarketa, lanaca brze hrane i slično. Kupci potom koriste te kupone za kupovinu s popustom u radnjama oglašivača.

Budući da je reč o franšizi koja se uglavnom razvija „lokalno“, poslovanje u Hrvatskoj je započeto u regionu Rijeke i okolnih ostrva. Primalac master franšize za teritoriju Hrvatske je kompanija Haus Servis d.o.o. koja ima pravo da dalje daje pojedinačne franšize. Ugovor je potpisan u maju, a franšiza zvanično počela sa radom u junu. 

Damir Jurković, direktor kompanije Haus Servis, kaže da je Ticket Com visoko profitabilna franšiza koja je proverena na mnogim evropskim i svetskim tržištima. – Reč je o zaista proverenom konceptu koji ne zahteva ni skladište, ni poslovni prostor. Primalac dobija obuku, podršku u razvoju poslovanja, celokupnu logistiku. Ekskluzivnost na određenom geografskom području se podrazumeva – ističe Jurković.

Franšiza može bez ikakvih prepreka da se razvija u bilo kom delu zemlje. Iako je Haus Servis primalac master franšize za Hrvatsku, Jurković kaže da zbog sličnosti govornog područja mogu pomoći i zainteresovanima iz Srbije i Slovenije prilikom uzimanja ove franšize.


Vesna Lapčić
Novinar