Franšizu kozmetičkog salona može da otvori i osoba koja nema iskustva u ovoj branši. Primaoci DepilConcept franšize dobijaju temeljnu obuku, koja će pokriti sve aspekte poslovanja.
Utorak
09.02.2016.
Inovativna tehnologija, garancija o profitabilnosti i marketinška podrška, razlozi su zbog kojih se primaoci DepilConcept franšize odlučuju za otvaranje više od jednog salona – potvrđuju primeri iz Poljske.
 

DepilConcept je portugalski lanac salona za trajnu depilaciju, koji je, pored matičnog tržišta, mrežu franšiza razvio i u nekoliko zemalja Evrope i sveta. Od međunarodnih tržišta, najbolje rezultate postigli su u Poljskoj, a u kompaniji kažu da bi voleli kada bi na svakom novom tržištu mogli da postignu bar približan uspeh. 
Portugalski sistem je, naime, 2011. otvorio prvi salon za trajnu depilaciju u Poljskoj. Za pet godina poslovanja oformili su mrežu od čak 25 franšiznih salona, ali, kako kažu, tu ni izdaleka nije kraj – širenje se nastavlja i ove godine. Dobrom prijemu doprinelo i to što je DepilConcept za sada jedini lanac kozmetičkih salona u Poljskoj koja pruža usluge fotopodmlađivanja kože i fotoepilacije (tretman intenzivnim pulsirajućim svetlom). Međutim, najbolji dokaz da „sistem funkcioniše“ nalazi se u činjenici da se sve češće postojeći primaoci franšize odlučuju za otvaranje više od jednog salona.

Desilo nam se da su pojedini primaoci franšize samo šest meseci po otvaranju salona počeli da razmišljaju o otvaranju novih poslovnica, čak i da traže teritorijalnu ekskluzivnost za grad u kome rade. Jedan od naših partnera će, recimo, uskoro otvoriti treći salon. Inače, na samom početku rada, primaoci dobijaju „garanciju o profitabilnosti“, skup poslovnih znanja i preporuka, koji će, ako se dosledno primene, obezbediti siguran prihod, dovoljan da se već prvog meseca pokriju troškovi poslovanja. Primalac franšize iz Vroclava, na primer, otvorio je prošle godine drugi salon i već u drugoj nedelji poslovanja, počeo da radi sa dobitkom – kaže Marijuš Vločkovski, zadužen za razvoj mreže DepilConcepta u Poljskoj.

Iskustvo pokazuje i da se posao najbrže razvija u velikim gradovima, tako da DepilConcept potencijalne primaoce franšize još uvek traži u desetak gradova širom Poljske. Poučeni dosadašnjim dobrim iskustvom, budućim partnerima će odmah biti ponuđena teritorijalna ekskluzivnost i mogućnost otvaranja više franšiznih jedinica.

Salon DepilConcept-a bi trebalo da ima od 30 do 50 m2, što je dovoljno za dve sobe za tretmane i prijemni pult. Davalac franšize pomaže pri izboru lokala i osoblja. Za uspeh, napominju u kompaniji, važno je dosledno primeniti preneto znanje, a primalac franšize i osoblje pre otvaranja pohađaju niz obuka koje pokrivaju sve aspekte poslovanja – upravljanje salonom, kozmetičke tetmane, prodaju i odnos sa klijentima, upravljanje kadrovima i marketing.

Ne treba zaboraviti da je marketing jedan od najvažnijih preduslova za uspeh u ovom poslu. Stoga i radimo na promociji svih franšiznih salona, organizujemo reklamne kampanje u lokalnim medijima i zajednici, uvodimo programe lojalnosti i akcije za redovne klijente. Ispostavilo se da je za privlačenje klijenata, zapravo, mnogo važniji marketing nego lokacija salona – objašnjava Vločkovski.

Izvor: Własny Biznes FRANCHISING