Novo tržište za Naturhouse
Ulaskom na tržište Litvanije, španski Naturhouse proširio je svoje prisustvo na 28 zemalja. – Ovo znači da smo spremni za naredni korak u razvoju u zemljama Istočne i Srednje Evrope, gde Naturhouse ima više od 400 centara i gde beleži neverovatnu stopu rasta. Nadamo se da ćemo taj trend održati i u narednim godinama – izjavio je Félix Revuelta, izvršni direktor kompanije Naturhouse.
Svi preparati i dodaci koje mušterija koristi tokom dijete potpuno su prirodni i kupuju se u Naturhouse centru
Španski sistem, da podsetimo, partnere za razvoj franšizne mreže traži i u Srbiji. Prilika se nudi biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima ishrane, ali primaoci franšize, kako kažu u kompaniji, ne moraju nužno da imaju iskustva iz ove oblasti – važno je da budu vredni, preduzimljivi i da su spremni da investiraju na polju dijetetike.
Primalac franšize će svakako proći obuku, bez obzira što je u obavezi da zaposli i stručno osoblje – nutricioniste i specijaliste ishrane. Naturhouse centri, zapravo, osim prodaje dijetetskih preparata za mršavljenje, nude i besplatno savetovanje, tako da se za svaku mušteriju ponaosob pravi individualni plan prehrane.
Pored prenosa znanja i obuke, primalac franšize može da računa na konstantnu podršku matične kompanije, što uključuje i organizovanje nabavke i pomoć oko marketinga.
Od zemalja regiona, Naturhouse centri se za sada mogu naći u Hrvatskoj i Sloveniji.
POGLEDAJTE ČLANKE
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
Pre gotovo 15 godina u Srbiji je otvoren franšizni centar za odvikavanje od pušenja po čuvenoj metodi koju je razvio Alen Kar. Dobri rezultati i na hiljade ljudi koji sada žive bez nikotina, omogućili su da ova franšiza u Beogradu radi i dan-danas.
Franšizing je moguć čak i u „osetljivim“ oblastima kao što je psihoterapija. Potvrđuje to i primer Psihološkog savetovališta „Centar“ iz Beograda.
Prodajna mreža slovenačkog brenda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dve licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Španski Naturhouse, lanac centara specijalizovanih za prodaju dijetetskih preparata i savetovanje o zdravoj ishrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna mreža se i dalje širi.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.