Franšiza za preduzetne žene

U partnerskom sistemu Studio Figura trenutno posluje 720 salona širom sveta
Petak
17.07.2015.
Poljski lanac salona za mršavljenje i oblikovanje tela Studio Figura nastavlja da se širi na domaćem i inostranim tržištima. Partnere traže i u zemljama ovog regiona.
 

Iza imena Studio Figura stoji više od deset godina poslovnog iskustva, 720 poslovnica širom sveta, fabrika licencirane opreme za oblikovanje tela (Roll-Shaper®, Vacu-Shaper®, Infra-Shaper® Swan), kao i proizvodnja dodataka ishrani. – Znamo da žene širom sveta imaju istu želju – da izgledaju lepo, budu zdrave i srećne. A to žele da postignu u prijatnom ambijentu i prijateljskoj atmosferi, uz profesionalnu uslugu i tretmane koji će pri tom biti cenovno vrlo pristupačni. Odgovor na ove želje žena je Studio Figura – kažu u kompaniji.

Samo u poslednjih godinu dana, kompanija je svojoj partenrskoj mreži salona za mršavljenje i oblikovanje tela dodala poslovnice u  Velikoj Britaniji, Irskoj, Moldaviji, Ukrajini, Kipru i Francuskoj. Partnere koji bi bili spremni da razvijaju posao i otvore salon kroz franšizu, kompanija traži i u zemljama ovog regiona. 

Potencijalni primalac franšize Studio Figura treba da izdvoji između 12.000 i 50.000 evra za pokretanje posla, što najviše zavisi od veličine i nivoa opremljenosti salona. Preporučuje se da bude smešten u lokal od 50 do 100 kvadratnih metara. Primalac franšize izdvaja i 300 evra godišnje za licencu (franšiznu naknadu) i podršku koju dobija iz sedišta kompanije.

Za razliku od drugih sistema, primalac Studio Figura franšize ne mora da bude profesionalac sa iskustvom iz ove oblasti – saradnja, zapravo, uključuje i obaveznu specijalističku obuku, i to ne samo za primaoce franšize, već i za njihovo osoblje. – Na kraju svake obuke polaznici dobijaju sertifikate kojima se potvrđuje da su kvalifikovani za vođenje Studio Figura salona. Mi znamo da oprema sama po sebi – čak i kad je najbolja  nije dovoljna za održivo poslovanje. Zato smo spremni da svojim partnerima prenesemo sve svoje iskustvo i znanje kako bi koncept bio uspešan i profitabilan – kažu u kompaniji.

Iako ne traže poseban profesionalni profil primaoca franšize, u kompaniji naglašavaju da se, ipak, i pre svega – obraćaju ženama. – Tražimo preduzetne žene između 30 i 65 godina koje su oduvek sanjale da otvore svoj studio za vežbanje, ali i koje žele da budu finansijski nezavisne – kažu.

Pored novih tržišta, poljska kompanija ima poslovnice i u Grčkoj, Švedskoj, Norveškoj, Litvaniji, Letoniji, Rusiji, Izraelu, Hrvatskoj, Španiji i Belorusiji.