14.08.2015

Nakit za Sloveniju i Hrvatsku

Franšizni lanac „Dve šmizle“ namerava da svoju uspešnu poslovnu priču prenese i na tržišta Slovenije i Hrvatske.

Maloprodajni lanac nakita „Dve šmizle“ u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini ima više od 30 franšiznih jedinica i kornera. Samo u ovoj godini otvorena su dva franšizna kornera u Beogradu i jedna franšizna radnja u Bosanskoj Gradiški.
Milica Gavrilović, vlasnica koncepta „Dve šmizle“, kaže da je jedan od razloga zbog čega ovaj franšizni lanac uspešno posluje i tokom kriznih vremena to što je brend prepoznatljiv. – Međutim, pored toga, ljudima koji žele da se upuste u sopstveni posao veoma znači što ne naplaćujemo franšiznu naknadu, jer oni taj novac mogu da investiraju u nešto drugo – opremanje radnje ili kupovinu nakita. Međutim, ni kasnije ne postoje nikakve franšizne naknade – objašnjava ona.

Dve šmizle, nakit

Maloprodajni lanac nakita „Dve šmizle“ traži primaoce franšize u Hrvatskoj i Sloveniji.

Gavrilović kaže da će za tržište Hrvatske i Slovenije ponuditi i mogućnost uzimanja pojedinačnih – single unit – franšiza, kao i master franšize. – U Bosni se, na primer, širimo kroz single unit franšize, dok u Crnoj Gori imamo primaoca mater franšize koji ima svoj maloprodajni lanac drogerija „Kuća hemije“ i „Dama“, u okviru kojih postoje franšizni korneri „Dve šmizle“. Obe mogućnosti su na raspolaganju za tržišta Hrvatske i Slovenije – kaže Gavrilović.

Za otvaranje ove franšize neophodan je prostor od oko 15 kvadrata. Davalac franšize pomaže čak i pri odabiru lokacije. – Takođe, mi ćemo obučiti primaoca franšize i prodavce, odnosno, sve zaposlene koji budu imali obavezu da slažu, izlažu nakit i grade odnos sa kupcima. Pored toga, naša obaveza će biti ulaganje u globalni marketing, dok će primaoci franšize ulagati na lokalnom nivou – kaže Milica Gavrilović.

Pod brendom „Dve šmizle“, prodaje se nakit različitih stilova i cena, a poseban segment čini nakit sa Swarovski kristalima. – U našim radnjama se može pronaći i unikatan nakit, prava umetnička dela, ogrilice na kojima je radio  tim dizajnera po nekoliko dana. Zatim, tu su dnevne kolekcije, za večernje izlaske, nakit za venčanja, sportski nakit. Iako su nam osnovna ciljna grupa poslovne žene, trudimo se da zaista imamo različite cenovne kategorije – kaže ona.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank