Kutak za ljubitelje avijacije
U okviru poslovnice turističke agencije Fly Fly Travel u Ulici kneza Miloša u Beogradu, tokom leta je otvoren Fly Fly Shop – kutak rezervisan za ljubitelje civilne avijacije i putovanja.
Kako su naveli u samoj kompaniji, u prodavnici će se prodavati makete civilnih aviona mnogih svetskih avio-kompanija. Asortiman od početka uključuje oko 250 takozvanih „Die-cast“ modela, koji se lako sastavljaju. Pored maketa aviona, na policama radnje se mogu pronaći i razne sitnice neophodne za putovanje: koferi, električne vage za prtljag, setovi za spavanje. Iz kompanije su potvrdili da u narednom periodu planiraju da u ovaj segment poslovanja uključe i svoje primaoce franšize.
Foto: Fly Fly Shop
Fly Fly Travel ima sopstvene poslovnice u Srbiji i Turskoj, a franšiznu mrežu, pored matičnog tržišta, razvija i na tržištima Crne Gore i Bosne i Hercegovine. U ovom trenutku, u potrazi je i za primaocima franšize u ostalim zemljama regiona, pre svega Hrvatske i Slovenije. Jedna je od vodećih kompanija u regionu u segmentu prodaje avio-karata i turističkih aranžmana.
POGLEDAJTE ČLANKE
Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?