03.11.2015

„Kralj“ uskoro i u Hrvatskoj

Lanac kafe-pekara u grčkom stilu „Kralj“ uskoro će započeti poslovanje na tržištu Hrvatske. Nosilac master franšize biće zagrebačka kompanija „Uslužni centar“.

Ljiljana Plazibat, vlasnica i direktorka kompanije „Uslužni centar“, kaže da je u preduzetništvu poslednjih 20 godina. S obzirom da je njen dosadašnji posao zavisio isključivo od njenog direktnog angažmana i prisustva, želela je da započne novi biznis koji bi obezbedio prihode za čitavu porodicu i onog trenutka kada ona ne bude više radila. – Tražila sam franšizu jer nisam navikla raditi za druge, već biti sama svoj gazda. Istovremeno, željela sam da u tome što radim budem jedina ili prva u Hrvatskoj, da uhodam posao koji će kasnije nositi obitelj, a meni davati dio profita za ugodan život u mirovini... Ja pokrenem i financiram sada i investiram slobodan novac, a oni dalje rade – kaže ova šezdesetogodišnja preduzetnica.

Kralj, peciva

Foto: Kralj – Coffee Donuts & Snacks

Pokretanjem ovog posla želela je, kako kaže, da pomogne posebno svojoj snahi koja se bavi stresnim poslom medicinske sestre, a koja, s druge strane, obožava da kuva i peče kolače. – Želela sam da joj omogućim da se bavi onim što voli. Tražila sam na vašem portalu nešto u ovoj oblasti i najviše mi se svideo koncept kafe-pekare „Kralj“. Zaputila sam se za Beograd, upoznala divne ljude koji vode ovu franšizu, probala fantastične proizvode za koje sam sigurna da u ovom času nema ukusnijih i konkurentnijih. Kada sam upoznala i vlasnika firme, priča je bila konačno potvrđena. Upoznala sam divne ljude, krasan tim sa kojim će sigurno biti ugodno i uspješno raditi. Spremni su se i prilagoditi našem tržištu. Ono što mi je također jako važno je veleprodaja koju nosimo za cijelu Hrvatsku, a očekujemo da će to čak i ugovorno biti i šire, jer smo spremni na velike poslovne angažmane i akcije – objašnjava Plazibat.

Ona je, kako kaže, sigurna da će klijenti prepoznati kvalitetan asortiman kafe-pekare „Kralj“ i dodaje da je tržište Hrvatske postalo jako monotono što se tiče sličnih prehrambenih artikala.

Slađana Kovačević, zadužena za širenje franšizne mreže u Srbiji i zemljama ovog regiona, kaže da im je veliko zadovoljstvo što će franšiza uskoro početi da radi u Hrvatskoj. – Od tržišta Hrvatske očekujemo mnogo, jer imamo veliko poverenje u primaoca, a s druge strane, poslovanje u toj zemlji je olakšano, budući da je članica Evropske unije. Uvoz je znatno laški, troškovi su niži, pa će proizvodi primaocima biti povoljniji nego što su, na primer, u Srbiji – kaže Kovačević.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank