Tokom ove godine franšiznom sistemu Motoo mesečno je pristupao jedan do dva servisa automobila. Trenutno pregovaramo sa još nekoliko kandidata i izvesno je da će se broj članova do kraja godine povećati.
Marko Stefanović
Sreda
04.11.2015
Nemački franšizni sistem za servisiranje automobila Motoo Auto Servis sa uspehom nastavlja da umrežava nezavisne auto-servise širom Srbije.
 

Servisni koncept Motoo započeo je svoje poslovanje na tržištu Srbije prošle godine i za kratko vreme postigao dobre rezultate. Trenutno, pod ovim brendom posluje 28 servisera širom zemlje, a Marko Stefanović, menadžer servisnog koncepta, kaže da je cilj za narednu godinu još efikasnije širenje mreže i njihova bolja promocija na tržištu.

Tokom ove godine franšiznom sistemu Motoo mesečno je pristupao jedan do dva servisa automobila. Trenutno pregovaramo sa još nekoliko kandidata i izvesno je da će se broj članova do kraja godine povećati – kaže on.

Vlasnik Motoo franšize, nemačka firma Hans Hess, i nosilac franšize za srpsko tržište, firma Delmax, procenile su da bi 80 primalaca bio optimalan broj za tržište Srbije. Pored tehnološko-organizacionih kriterijuma, veoma je važno da servisi koji pristupaju ovoj mreži poseduju i visok kvalitet u radu i dobru reputaciju kod svojih klijenata.

Auto-servisi dugoročnu benefit pristupanja Motoo konceptu pre svega vide u boljoj prepoznatljivosti na tržištu. Sve više servisera je svesno brojnih prednosti koje sa sobom nosi pripadnost nekoj većoj mreži. Između ostalog, veoma značajnim ocenjuju pristup tehničkoj podršci i softverskim rešenjima koja im pružamo, kao i mogućnosti pohađanja velikog broja stručnih obuka od kojih su neke i besplatne  – kaže Stefanović.

Prema njegovim rečima, i 2016. će biti u znaku širenja franšizne mreže sa ciljem da se do kraja te godine dostigne brojka od 50 primalaca.


Helen Doron franšízant
Vesna Lapčić
Novinar