Uz osmeh do franšize
Eva Hrneková
Nije prošlo ni godinu dana otkako je mađarski koncept za izbeljivanje zuba Smilepoint ušao na tržišta Češke i Slovačke. Do sada, dve franšizne podružnice otvorene su u Češkoj, osam u Slovačkoj. – Cilj nam je da nastavimo da širimo mrežu kako bi ovaj kozmetički tretman, koji je pre svega, bezbedan, brz i komforan, bio dostupan što većem broju ljudi – kaže Eva Hrneková iz kompanije Smiling Slovakia, koja je primalac master franšize za teritoriju Slovačke.
Širenje mreže planirano za 2015. još uvek nije okončano. Kompanija očekuje da će do kraja godine potpisati ugovor za dve podružnice s novim partnerima. U naredne dve godine, pak, mreži bi trebalo da se pridruži još 15 novih poslovnica. To je jedan od razloga zašto se kompanija odlučila za razvoj putem franšize. – Javlja se mnogo zainteresovanih, što je verovatno podstaknuto činjenicom da se radi o inovativnom i modernom tretmanu u Slovačkoj. Štaviše, to pokazuje i situacija na tržištu, jer se klijenti rado okreću inovativnim uslugama u oblasti nege lepote i tela, tako da i broj skeptičnih klijenata, bar što se izbeljivanja zuba tiče, opada – objašnjava Hrneková.
U narednim koracima, Smilepoint će pokušati da privuče i stomatologe. – Predstavili smo Smilepoint Dentist Partner Program – partnerski program osmišljen za stomatologe koji imaju svoje ordinacije. Smatramo da bi tretman izbeljivanja zuba, osim za klasične salone lepote, mogao da bude atraktivan i za stomatologe, kao nova poslovna prilika, to jest, profitabilna dopuna osnovnoj delatnosti – dodaje Eva Hrneková.
Foto: Smilepoint Dunajská Streda
Smilepoint u Mađarskoj ima više od 50 franšiznih jedinica. Nove partnere, koji bi bili voljni da razvijaju mrežu franšiza, traže i na tržištima ovog regiona – Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...