17.12.2015

Magija reči ne poznaje granice

Ulazak na nova tržišta. To je, u najkraćem, plan za sledeću godinu češkog franšiznog koncepta „Plavi slon“. Primaoce franšize traže i u zemljama ovog regiona.

Personalizovane knjige – one u kojima se čitalac pojavljuje kao junak priče – pojavile su se 1998. godine u Češkoj, kao inovativni koncept izdavačke kuće „Plavi slon“. Zahvaljujući originalnosti proizvoda, koncept su kroz franšizu uspešno preneli i na tržišta van Češke. – U ovom trenutku, franšizne partnere imamo u Slovačkoj, Poljskoj i Nemačkoj. U skorijoj budućnosti planiramo da uđemo na tržišta Mađarske i zemlje Balkanskog regiona – kaže Marek Halfar, vlasnik „Plavog slona“.

Plavi slon, izdavaštvo Fot. Plavi slon

Davalac franšize obezbeđuje polugotove proizvode, kao i znanje i tehničku podršku za štampu i koričenje personalizovanih knjiga.

Saradnja i rad pod franšizom „Plavi slon“ ne iziskuje posebna znanja ni prethodno iskustvo, niti zahteva visoke investicije. Većina primalaca franšize posao vodi od kuće, a sve što treba da nabave jesu kompjuter, laserski štampač i klamerica. Davalac franšize, s druge strane, obezbeđuje softver, određenu količinu polugotovih proizvoda, kao i znanje i tehničku podršku za štampu i koričenje personalizovanih knjiga. – Ova vrsta posla je idealna za ljude koji žele da zarade nešto dodatnog novca. Preporučujemo ga ženama koje su na porodiljskom odsustvu, ali i logopedima ili učiteljima – objašnjava Marek Halfar.

Da bi primaoci franšize bili uspešni, potrebno je da imaju i dovoljno zanimljivih knjiga koje će ponuditi svojim kupcima –  izdavačka kuća je, naime, od svog postanka objavila više od 20 originalnih naslova knjiga i slikovnica. – Ove godine smo uspeli da objavimo tri nova naslova, a sada pripremamo novu knjigu o dinosaurusima, kao i edukativni materijal za čuvenu školu engleskog jezika Helen Doron – kaže Halfar.

Izvor: Franchising.cz

Nataša Bogojević

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank