Husse širi franšiznu mrežu

Postigli smo veliki uspeh u ovoj godini time što su nam se pridružila tri nova primaoca franšize. Uz to, prodaja konstantno raste. Primetili smo da u svakom delu Srbije postoji potencijal za razvoj ove franšize, a cilj je da u narednih pet godina imamo između 20 i 25 primalaca franšize.
Saša Milutinović
Petak
25.12.2015.
Za franšizni sistem Husse 2015. je bila veoma uspešna godina. Prodaja hrane za pse i mačke ovog brenda raste, ali i broj – primalaca franšize.
 

Pored postojeće dve franšize u Beogradu i jedne u Novom Sadu, franšiznoj mreži Husse pridružila su se još dva partnera – primalac franšize za beogradske opštine Zvezdara i Vračar i primalac za mačvanski region sa sedištem u Bogatiću.

Saša Milutinović, vlasnik kompanije koja je nosilac master franšize švedskog brenda Husse za tržište Srbije i Crne Gore, kaže da je jako zadovoljan razvojem franšizne mreže, kao i da je prodaja iz dana u dan sve bolja. – Postigli smo veliki uspeh u ovoj godini time što su nam se pridružila tri nova primaoca franšize. Uz to, prodaja konstantno raste. Primetili smo da u svakom delu Srbije postoji potencijal za razvoj ove franšize. Naime, jedan od osnovnih načina reklamiranja naših proizvoda jeste sponzorisanje raznih događaja kao što su izložbe pasa, međunarodna takmičenja i slično. Nakon toga bi se prodaja u tom regionu značajno uvećala, a kada bi u svakom regionu postojao primalac franšize, poslovanje bi bilo neuporedivo bolje – objašnjava Milutinović.

On dodaje da je nove primaoce franšize privukla upravo pogodnost koju su svim zainteresovanima omogućili tokom ove godine, a koja će važiti i u narednom periodu. Naime, cena franšize iznosi 2.500 evra, od čega se 500 evra troši na marketinški materijal, dok za 2.000 evra primalac dobija robu koja, praktično, postaje njegov obrtni kapital. Svaki primalac franšize dobija ekskluzivitet za teritoriju sa najmanje 200.000 stanovnika.

S obzirom na to da ne postoji ni približna statistika o broju pasa i mačaka, franšiza je formirana na osnovu broja stanovnika – kaže Milutinović.

On dodaje da je cilj da Husse u narednih pet godina ima između 20 i 25 primalaca franšize u Srbiji.


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?