Fly Fly Travel namerava da određen broj svojih poslovnica ustupi primaocima franšize
Petak
25.12.2015.
Pored sedam franšiznih, Fly Fly Travel ima još osam poslovnica u svom vlasništu. Neka od tih prodajnih mesta sada su na raspolaganju zainteresovanim preduzetnicima koji bi želeli da pristupe ovom franšiznom sistemu.
 

Luka Dragašević, direktor prodaje u turističkoj kompaniji Fly Fly Travel, kaže da bi određeni broj poslovnica u njihovom vlasništvu želeli da ustupe zainteresovanim primaocima franšize. – U želji da budemo dostupni klijentima, u prethodnim godinama smo i sami investirali u prodajnu mrežu otvarajući u raznim delovima Beograda poslovnice. Sada bismo želeli da neke od njih  na Banovom brdu, Vračaru, u Belvillu – prepustimo primaocima franšize – kaže Dragašević.

– Oni bi, praktično, dobili potpuno opremljenu poslovnicu, sa već razrađenim poslom. S obzirom na sve veći obim posla koji imamo, regionalno širenje, otvaranje novih tržišta i započinjanja nekoliko novih velikih projekata – Fly Fly Shop i FLYBIZ loyalty program za korporativne klijente, ustupanjem svojih poslovnica želimo da već razrađen posao prepustimo preduzetnim ljudima. Naročito pošto se franšizni model poslovanja pokazao veoma uspešnim – objašnjava Dragašević.

Budući da se u praksi dešava da iz različitih razloga pojedini primaoci franšize žele da izađu iz sistema, i u takvim slučajevima postoji mogućnost ustupanja franšiznih poslovnica, uz saglasnost davaoca franšize. – Ovim gestom, koji je definisan i ugovorom, želeli smo da damo još jedan doprinos, to jest, da se mogućnost nezadovoljstva investicijom svede na minimum. Svaki primalac franšize, ukoliko u nekom trenutku iz bilo kog razloga ne želi više da posluje u našem franšiznom sistemu, ima mogućnost da franšizu ustupi drugom primaocu, uz našu saglasnost. Pošto je visina ulazne naknade iz godine u godinu rasla, on na taj način čak može i da zaradi – objašnjava Dragašević.


Vesna Lapčić
saradnik