05.01.2016

LG preko Hrvatske u svet

Kada su počeli da osvajaju tržišta Evrope, franšiza LG Laundry Lounge prvo se pojavila u Hrvatskoj. Posle uspešnog testa, franšiza se širi i u drugim zemljama sveta.

Prva samouslužna perionica veša pod brendom LG Laundry Lounge otvorena je u Njujorku 2012. godine, da bi 2015. u Hrvatskoj otvorila prvu poslovnicu (Zagreb), a zatim i prvu franšizu (Zadar) na evropskom tlu. Mario Martinek, vlasnik kompanije Bijeli svijet, koja je i master primalac ove franšize, nastaviće da razvija koncept u svim zemljama istočne Evrope. – Takva je odluka donesena nakon što smo uspješno započeli poslovanje u Hrvatskoj, ali i zbog stečenog iskustva te sličnosti između navedenih tržišta – kaže Martinek.

LG Laundry Lounge Fot. Bijeli svijet

Kompanija Bijeli svijet biće zadužena za širenje franšize LG Laundry Lounge na tržištu Srbije.

Najveća prednost ove franšize je, prema njegovim rečima, tehnološki najnovija generacija mašina za pranje i sušenje veša, ali i reputacija i vrednost LG branda.

Pošto je prva godina poslovanja u Hrvatskoj počela uspešno, franšiza LG Laundry Lounge će poslovnice otvoriti i u Italiji – u Rimu i Milanu, ali i u glavnom gradu Francuske – Parizu. Franšiza je lansirana i na azijskom tržištu, i to na Filipinima.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank