Kompanija Bijeli svijet biće zadužena za širenje franšize LG Laundry Lounge na tržištu Srbije.
Utorak
05.01.2016.
Kada su počeli da osvajaju tržišta Evrope, franšiza LG Laundry Lounge prvo se pojavila u Hrvatskoj. Posle uspešnog testa, franšiza se širi i u drugim zemljama sveta.
 

Prva samouslužna perionica veša pod brendom LG Laundry Lounge otvorena je u Njujorku 2012. godine, da bi 2015. u Hrvatskoj otvorila prvu poslovnicu (Zagreb), a zatim i prvu franšizu (Zadar) na evropskom tlu. Mario Martinek, vlasnik kompanije Bijeli svijet, koja je i master primalac ove franšize, nastaviće da razvija koncept u svim zemljama istočne Evrope. – Takva je odluka donesena nakon što smo uspješno započeli poslovanje u Hrvatskoj, ali i zbog stečenog iskustva te sličnosti između navedenih tržišta – kaže Martinek.

Najveća prednost ove franšize je, prema njegovim rečima, tehnološki najnovija generacija mašina za pranje i sušenje veša, ali i reputacija i vrednost LG branda.

Pošto je prva godina poslovanja u Hrvatskoj počela uspešno, franšiza LG Laundry Lounge će poslovnice otvoriti i u Italiji – u Rimu i Milanu, ali i u glavnom gradu Francuske – Parizu. Franšiza je lansirana i na azijskom tržištu, i to na Filipinima.


Vesna Lapčić
saradnik