Nova šansa za džins

Franšizne partnere CIPO&Baxx traži i u zemljama ovog regiona
Ponedeljak
25.01.2016.
Tokom 2015. modni brend CIPO&Baxx otvorio je svega dve nove prodavnice. U želji da poboljša rezultat, cilja na multibrend radnje. Franšizni korner je najprigodniji format.
 

Dve radnje u godinu dana – za poljski modni brend, to je neuporedivo manje nego prethodnih godina, pogotovo što davalac franšize, kompanija Yilba Tekstil, franšizne partnere traži u zemljama Srednje, Istočne i Jugoistočne Evrope. U kompaniji, međutim, i dalje s optimizmom gledaju u budućnost. – Prodaja naše robe opet je porasla u Finskoj, Švedskoj, Danskoj i Slovačkoj – kaže Erdal Čelik, regionalni mendžer brenda CIPO&Baxx, a uspeh je, napominje, i to što su prošle godine ušli na novo tržište. – Jedan od naših partnera iz Poljske otvorio je prodavnicu u Irskoj.

Prodaja raste delimično i zbog toga što su kolekcije odeće CIPO&Baxx počele da se pojavljuju u multibrend radnjama u manjim gradovima – kroz format modnog kornera. To je ujedno i strategija razvoja kojoj će davalac franšize od sada češće pribegavati. Međutim, u kompaniji ne mogu da preciziraju koliko će novih kornera biti otvoreno. – Radnje koje uvedu brend CIPO&Baxx biće partnerske – nemamo nameru da otvaramo sopstvene jedinice. Zato je i teško predvideti koliko će partnera biti voljno da radi pod našim brendom – objašnjava Erdal Čelik.

Brend CIPO&Baxx se pojavio na tržištu 1996. godine. Zaštitni znak njihovih kolekcija su ekstravagantne linije džinsa, majica, džempera, jakni, cipela i modnih dodataka. Početkom jeseni davalac franšize je, međutim, predstavio kolekciju sa novom linijom Beyro, koja uključuje odeću nešto tradicionalnijeg kroja i dezena, koja do sada nije bila dominantna u ponudi CIPO&Baxx.

Uz klasične modele Beyro džinsa troškovi proizvodnje su značajno smanjeni u odnosu na ekstravagantne kolekcije, neobičnijeg dizajna. Rezultat toga je veći broj kupaca koji su spremni izdvojiti nešto manje novca za garderobu – kaže Erdal Čelik.

U Poljskoj pod brendom CIPO&Baxx posluje više od 40 radnji, a kolekcije brenda se prodaju u još 11 zemalja. Za one koji žele da uzmu franšizu, olakšica je to što kompanija Yilba Tekstil ne naplaćuje nikakve franšizne naknade – partner jedino ulaže u sređivanje i opremanje prodajnog prostora. Lokal treba da ima najmanje 50 m2. U velikim gradovima, najbolje lokacije su u tržnim centrima, u manjim gradovima – blizu prometnih ulica. Troškovi uređenja i punjenja radnje zavise od veličine i stanja prostora, a mogu da iznose najmanje 10.000 evra.

Izvor: Franchising.pl
Priredila:


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?