Husse

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

Husse je švedski proizvođač i distributer kvalitetne hrane za ljubimce – pse, mačke i konje, ali i dodatne palete proizvoda poput kozmetike i ostalih preparata za tretiranje ljubimaca.

Husse je specifičan po svom poslovnom konceptu koji se bazira isključivo na besplatnoj dostavi proizvoda direktno na vrata kupaca.

Husse je osnovan u Stokholmu 1987. godine. Tokom 1993. je započet razvoj franšiznog sistema – prvo u Skandinaviji, da bi, tri godine kasnije, sistem proširen i na druge evropske zemlje. Trenutno u sistemu posluje više od 600 franšiznih jedinica, koje opslužuju više od 250.000 kupaca (Slovačka, Poljska, Nemačka, Danska, Austrija, itd.)

Osnovna karakteristika sistema Husse je da proizvodi nisu dostupni u tradicionalnoj maloprodajnoj mreži (pet šopovi, veterinarske apoteke...). Kupac ih naručuje telefonom ili preko sajta, a dobija (i kupuje) direktno od lokalnih distributera – primalaca franšize – koji imaju ekskluzivno pravo prodaje proizvoda na određenoj teritoriji, te su na toj teritoriji i odgovorni za organizovanje distribucije.

Uz takvu organizaciju distribucije – direktno iz švedskih fabrika preko primalaca franšize do kupca –zaobilazeći veletrgovinu i trgovačke marže, Husse može da uspostavi dobitnu kombinaciju: kvalitet, konkurentne cene proizvoda i vrlo atraktivne marže za primaoce franšize.

Tražimo primaoce franšize u Srbiji i Crnoj Gori, a posebno pozivamo kandidate zainteresovane za Pomoravsku, Moravičku i Severnobačku oblast!

Sopstvene poslovnice

1

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

Srbija: 10 (4 Beograd, Šumadija, Zemun i Surčin, Novi Sad, Smederevski region, Braničevski region, Niš), Crna Gora: 1
Hrvatska, Slovenija, Mađarska, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Češka Republika (14), Poljska (44)...
Ukupno: više od 700

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

  • Pravo na korišćenje brenda i zaštitnog znaka Husse;
  • Ekskluzivnost u prodaji proizvoda i usluga pod markom Husse na definisanom području;
  • Pravo na proizvode napravljene isključivo za Husse franšiznu mrežu;
  • Starter Kit koji uključuje sve marketinške materijale potrebne za pokretanje poslovanja (manji šator, štand, majicu, kačket, flajere, kataloge i uzorke hrane nekih proizvoda);
  • Obuka i potom i konstantno usavršavanje u poznavanju proizvoda iz Husse portfelja, načelima rada sistema, prodajnim tehnikama i operativnim sistemom (softver) za podršku prodaji, ali i za uopštenu pravilnu ishranu i negu ljubimaca;
  • Pravo na korišćenje Husse Operativnog priručnika - detaljni standardi sistema i informacije potrebne za samostalno poslovanje;
  • Pristup centralnom informacionom IT sistemu Husse; podrška upravljanju odnosima sa kupcima;
  • Pravo na stalnu podršku od strane davaoca franšize
  • Marketinška i promotivna podrška

OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

  • Ulazna franšizna naknada: 2.000 EUR (plus PDV, u dinarskoj protivvrednosti)
    U ovaj iznos su uključen je Starter kit vrednosti 700 EUR (početni marketing set), obuka, pristup aplikacijama, itd.
  • Ukupna očekivana vrednost investicije: od 5.000 do 10.000 EUR
    Ukupna investicija zavisi od više parametara - da li već imate registrovano pravno lice, da li imate sopstveni magacin (ili je u zakupu), imate li adekvatno vozilo, itd. Očekivane ukupne investicije čine:
    • Ulazna franšizna naknada (2.000 EUR)
    • Nabavka robe za početak poslovanja: cca 1.500 EUR
    • Registracija firme
    • Mesečni troškovi poslovanja za prvih par meseci
    • Troškovi marketinga (takse za prezentaciju, zakup izložbenog prostora u shoping centru, katalozi, društvene mreže...i sl.)
  • Redovna naknada: 100 EUR mesečno
    Redovna naknada se može refundirati ukoliko se koristi za marketinške aktivnosti koje su vam odobrene. Primer: ako uložite 300 EUR u marketing u toku meseca, priznajemo vam 1/3 tog iznosa (100 EUR), čime se automatski umanjuje - a u konkretnom primeru i anulira - redovna mesečna naknada od 100 EUR.

Ugovor se sklapa na 5 godina.


OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

Primalac je u obavezi da obezbedi:

  • adekvatan magacinski prostor od min 15m2 (npr. garaža)
  • automobili (poželjno crvene ili bele boje)
  • računar sa pristupom Internetu.

Šta očekujemo od kandidata:

  • Jaka motivacija za pokretanje sopstvenog posla
  • Ljubav prema kućnim ljubimcima
  • Spremnost za predan rad
  • Dobri odnosi sa klijentima
  • Potreban inicijalni kapital
  • vozačka dozvola min B kategorije.

INFORMACIJE O DAVAOCU

Milexim pet food d.o.o.

Patrijarha Joanikija br. 15
Beograd

+381 60 0 341 506
+381 11 238 26 26

sasa.milutinovic@husse.com

husse.rs

Kontakt osoba za kandidate

Saša Milutinović

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno Husse. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

Teglice pune slasti i sreće /26.10.2021.

Slavica Antonić je oduvek maštala da pokrene domaću proizvodnju i prodaje proizvode napravljene od voća koje uzgajaju njeni roditelji. Rezultat te želje je „Slatka teglica“.

Dizajn, moda, ekologija /05.05.2021.

„Gnezdo“ nije obična modna radnja, iako se može reći da je pravo „gnezdo domaće kreativnosti“. Osim promocije domaćih dizajnera i očuvanja domaće proizvodnje, vlasnici ove radnje insistiraju i na što manjem ekološkom otisku i održivosti.

Alal vera, Domaccini /01.04.2021.

Marija Slović je napravila „oazu“ malih proizvođača u prodavnici Domaccini. Koji će se proizvodi naći na policama njene radnje, zavisi, pre svega, od kvaliteta proizvoda. Jer su kvalitet i poštenje – osnovni faktori uspeha.

Vuna kao vredan resurs /16.02.2021.

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Preduzetnički dvojac iz Rumunije pokrenuo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao izuzetno kvalitetno organsko đubrivo.

Nešto novo u teglici šampinjona /18.01.2021.

Brend Dšamp, pod kojim porodica Stević proizvodi i prodaje marinirane šampinjone i namaze od šampinjona, već tri godine osvaja potrošače u Srbiji. „Tajna“ je u originalnim ukusima i kvalitetnom proizvodu.

Stvoriti veliki kutak za male proizvođače /12.08.2020.

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizovana prodavnica s' Fahl. Potražnja je podstakla i razvoj franšizne mreže, a primaoce franšize sada traže i u Hrvatskoj.

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.

PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.