Ristorante Il Vero Alfredo

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

"Il Vero Alfredo" restoran, najpoznatiji po svom orginalnom i širom sveta čuvenom receptu za fettuccine "double butter", osnovao je još davne 1908. godine Alfredo I, a restoranom i mrežom novih restorana širom sveta i dan danas upravlja porodica - ali je to sada porodica Alfreda III.

Vremenom su fetućini Alfredo postali jedan od sinonima za dobru pastu; recept koji je repliciran i kopiran na milion različitih načina, ali i dalje neprevaziđen brend za najkvalitetniju fetućini pastu.

 

Tradiciju i kvalitet "Il Vero Alfredo" sada nudi i kroz franšizu, pružajući priliku ugostiteljima širom sveta da se uvere u snagu ovog koncepta, kroz:

"Il Vero Alfredo" želi da i na Balkan, u zemlje koje znaju da prepoznaju i cene pravu Italijansku tradiciju i kvalitet prenese deo ovog čuvenog koncepta, i pronađe lokalne partnere - primaoce franšize. Tražimo primaoce franšize u zemljama regiona.

Sopstvene poslovnice

Rim

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

Meksiko (od 1995), Brazil (od 1992), Dubai (od 2012), SAD, New York (od 1975)

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

Prava i znanje koje se prenosi primaocima franšize:

  • početna obuka (pre otvaranja franšiznog restorana) ali i redovna obuka (svake godine) u restoranu "Il Vero Alfredo" u Rimu - za kuvare i šefa kuhinje;
  • periodične posete franšiznih restorana od strane predstavnika "Il Vero Alfredo", ne samo u cilju kontrole i obuke, već i kao podrška u važnim događajima;
  • link sa naslovne strane "Il Vero Alfredo" restorana na web strane franšiznog restorana;
  • organizaciju, dizajn i uspostavljanje franšiznog restorana na način koji će verno predstaviti duh Rima i "Il Vero Alfredo" restorana: meni sa obaveznim "Fettuccine all’ Alfredo" i ostalim tipičnim specijalitetima restorana u Rimu, slike (fotografije) poznatih gostiju na zidovima - kao tradicija još od 1950. godine, interijer restorana sa svim detaljima koji ga čine autentičnim.

OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

U zavisnosti od lokacije, veličine i izabranog franšiznog formata - koji može biti "Bar" ili "Restoran".

Bar ili prodajno mesto (punto vendita): od 40 do 70 m2; Tipa restorana sa brzom uslugom; Hrana sa brzom pripremom i za poneti, sa kvalitetnim menijem i dobrim izborom vina.
Minimalne investicije: od 100.000 EUR, ne više od 150.000 EUR

Restoran: ne manje od 150 m2, poželjno bar 200 m2, sa kuhinjom, ostavom i delom za obedovanje; sa ne manje od 80 mesta za sedenje. Hrana izuzetnog kvaliteta, meni koji kombinuje italijansku i internacionalnu kuhinju, sa - naravno - Fettuccini Alfredo kao glavnim jelom.
Minimalne investicije: od 180.000 EUR, ne više od 300.000 EUR

Redovna franšizna naknada: 5-­6%


OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

Za Bar: minimalno 40 do 70m2 na prometnoj lokaciji.

Za Restoran: 200-400 m2 sa kuhinjom i ostavom.

Kombinacija preduzetnog duha i ljubavi prema Italiji i vrhunskoj kuhinji!


INFORMACIJE O DAVAOCU

L’Originale Alfredo all’Augusteo srl

usluge@franchise2profit.com

www.alfredo-­roma.it

Kontakt osoba za kandidate

Federico Fiorentini (italijanski)

Igor Bogojević (srpski

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno Ristorante Il Vero Alfredo.

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Kontakt telefon *
E-mail *
POŠALJITE

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikupljaj ili obrađuj podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontaktni formular se automatski šalju, putem e-maila, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu, u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima poslate podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu takvim osobama. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.