DIRECT BOOKER

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

Direct Booker je vodeća agencija za iznajmljivanje privatnog smeštaja u regiji. Osnovna ideja njihovog biznisa je povezivanje iznajmljivača i putnika, i to tako što posreduje i nudi pomoć obema stranama. Vlasnicima smeštaja se pomaže da bolje i efikasnije izdaju smeštaj, i to putem svih raspoloživih postojećih kanala prodaje u koje gosti imaju već izgrađeno povjerenje (Airbnb, Booking.com, Homeaway...)

Iznajmljivačima se nudi čitav set usluga: podrška u boljem uređenju smeštajnih jedinica; savetovanje po pitanju kako maksimalno iskoristiti nekretnine te kako u svakom trenutku ponuditi pravu cenu najma; pomoć u prezentovanju i oglašavanju nekretnina (fotografije i optimizacija pretrage) za svaki od kanala prodaje itd. Sve ovo putem jednog osmišljenog sistema i uz tim iskusnih Direct Booker radnika.

Uz podizanje standarda smeštaja i profesionalizaciju usluge, iznajmljivači sada mogu računati i na povećanje posećenosti i popunjenosti smeštajnog kapaciteta, a sve to uz značajnu uštedu vremena. Kao biznis, Direct Booker upravo i zarađuje tako što svoje usluge naplaćuje od iznajmljivača, i to kao procenat od ostvarenog profita. Za iznajmljivače su servis koji donosi ne samo značajno olakšanje (jer je njihov sistem baziran na IT rešenjima), već i uvećanje prihoda, kroz veću posećenost. Saradnja s Direct Booker-om za iznajmljivače je prava win-win situacija.

Dodatno, iznajmljivači, potom – uz Direct Booker sistem – gostima nude niz kvalitetnih pratećih turističkih usluga, počevši od prevoza, rent-a-car-a, ekskurzija, pa do preporuka za restorane, klubove i znamenitosti određene destinacije... Sve su to usluge iza čije organizacije stoji Direct Booker sistem; sa idejom da ponude putnicima ne samo kvalitetan smeštaj, već i potpuni doživljaj destinacije, a ne bi li se podigao stepen iznajmljivanja među iznajmljivačima. Time je sada poslovni model – win-win-win, jer na kraju, pored zadovoljne dve strane u biznisu, imamo i zadovoljnijeg gosta!

Može se, stoga, reći da je Direct Booker sveobuhvatni biznis usluga za privatne iznajmljivače, od kojeg značajne benefite vuče čitavo turističko okruženje.

Direct Booker je do sada posredovao u izdavanju više od 6820 smeštajnih jedinica i ponudio više od 150 aktivnosti za goste. Svojim biznisom direktno pokrivaju područje grada Dubrovnika, Makarske, Splita, Šibenika, Zadra, Varaždina, Zagreba, te Herceg Novog, Budve (Crna Gora), Bosne i Hercegovine,  Slovenije i Srbije. Trenutno imaju više od 85 zaposlenih i svakim danom rastu.

Kupovinom Direct Booker franšize budući partner dobija zaokružen poslovni sistem i dokazanu poslovnu ideju, uz brend koji je već prepoznat: Direct Booker.

Obveze primaoca Direct Booker franšize odnose se, nakon toga, na stvaranje kritične mase iznajmljivača i aktivnosti. Cilj im je usmeren na akviziciju iznajmljivača i objekata, uz paralelno prikupljanje aktivnosti (izleti, restorani, barovi i sl.) koji će biti u ponudi kao dodatna vriednost smeštaja, i to kroz Direct Booker turistički vodič i 'Zajednicu pametnih putnika'.

Znači, primalac franšize treba da se usmeri na akviziciju objekata na svojoj teritoriji i na stvaranje lične ponude aktivnosti, a ne samo da zavisi od ponude Direct Bookera kao davaoca franšize. Takođe, obaveza primaoca franšize je i inicijalna obuka, ne samo za iznajmljivače, već i za B2B i B2C partnere – sve one koji će se koristiti jednom od usluga i koji će činiti Direct Booker zajednicu.

Sopstvene poslovnice

2 u Hrvatskoj  (Dubrovnik, Split)
1 u Crnoj Gori (Herceg Novi)

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

1 Bosna i Hercegovina

1 Slovenija

1 Beograd i istočno Podunavlje

1 Šibenik

1 Makarska rivijera

1 Zagreb

1 Primorsko-goranska županija i kontinetalna Hrvatska

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

Partnerima – primaocima franšize – nudi se kompletan "Franšizni paket":

  • Celokupni know-how – zaokružen poslovni sistem
  • Prenos znanja i iskustva kroz osnovnu obuku (uključena u primarni trošak franšize); Dodatna obuka se plaća i organizuje na zahtev primaoca franšize
  • Podrška u svakom trenutku za tekuće probleme
  • Operativni priručnik

OPIS FRANŠIZNOG MODELA:

  • DIRECT BOOKER SISTEM je informatičko rešenje koje sadrži bazu svih informacija potrebnih za poslovanje i pomaže svim učesnicima u procesu poslovanja. Direct Booker informatički sistem omogućava obavljanje radnji koje se odnose na upravljanje smeštajem i praćenje aktivnosti. Sistem sadrži sve podatke o objektu, kao i podatke o vlasnicima. Objekti su dodeljeni pripadajućim Account Managerima, te se za njih prate rezervacije, finansije, uslovi prodaje i sl.

Sam sistem se može posmatrati s aspekata: gosta, iznajmljivača, primaoca franšize, kao i B2B i B2C partnera.

  • Prednost za goste je to što na vrlo jednostavan način mogu rezervisati smeštaj koji odgovara njihovim preferencijama (broj soba, pogled, parking, cena...). Uz to, nudi im se ponuda aktivnosti na destinaciji s pripadajućom bazom dodatnog sadržaja (restorana, barova...). Na isti način mogu organizovati transfer na relaciji aerodrom-smeštaj, kao i unutar destinacije. Deo sistema namenjen gostu manifestuje se kroz veb-stranicu Direct Booker-a gde mu je sadržaj prikazan. Uz navedeno, svaki gost, prilikom rezervacije ili učlanjenjem u Direct Booker zajednicu, dobija svoj prostor u suistemu u kojem može ostavljati komentare, pregledati rezervisane izlete i sl.
  • S aspekta vlasnika smeštaja, njima je omogućeno da u svakom trenutku imaju informacije o svakom gostu (vreme dolaska, dolazi li transferom, posebni zahtevi...). Takođe, prate finansije, statistiku i kalendar za svoj objekat. Kako se radi o specifičnoj delatnosti, brza informacija je jako bitna, tako da je vlasnicima omogućeno da sami zatvaraju kalendar, odmah po kreiranju rezervacije. Tako se izbegava slučaj overbooking-a koji najčešće rezultira nezadovoljstvom gosta, što se potom odražava na negativnu ocenu usluge. Kako je sistem spojen s nizom kanala prodaje, tako iznajmljivač dobija konkurentsku prednost pred drugim iznajmljivačima jer postaje dostupan na više „stranica“ bez dodatnog troška.
  • Za primaoce franšize i zaposlene, sistem daje uvid u sve informacije i njihovo upravljanje koje se odnosi na sveukupnu uslugu koja se pruža krajnjim korisnicima. Tako, dobijaju bazu objekata, vlasnika, partnera, gosta, rezervacija... i svega onoga što objedinjuje celokupno poslovanje.
  • Partnerima (onima koji pružaju B2B i B2C prateće usluge) omogućeno je da na jednostavan način unesu svoje usluge u sistem i tako postanu vidljivi celom nizu potencijalnih kupaca, a da s njima ne stupaju direktno u kontakt – kroz razmenjivanje poruka u vidu upita. Takvim pristupom štede vreme i novac, koje mogu usmeriti na unapređenje poslovanja i na podizanje kvaliteta usluge. Kroz sistem dobijaju uvid u finansije, statistiku i sve potrebne informacije o korisniku usluge. Sve informacije iz sistema ne moraju se nužno gledati u samom sistemu, već se mogu slati na korisnički interfejs koji koristi partner.

2. DIRECT BOOKER TURISTIČKI VODIČ je osmišljen tako da gostu prezentuje turistički sadržaj destinacije u koju dolazi. Kroz vodič se prikazuju nosioci svih aktivnosti koji se oglašavaju preko Direct Booker-a. Kad govorimo o aktivnostima, misli se na barove, restorane, izlete, privatne ture i ostale turističke aktivnosti.

U vodiču je predstavljeno sve ono što bi gost mogao tražiti za vreme svog boravka na destinaciji van smeštaja. Vodiči su dostupni i besplatni svim vlasnicima privatnog smeštaja i postavljeni unutar svih smeštajnih jedinica, te su na taj način dostupni svim gostima. Takođe, vodiči se mogu naći i u sedištima turističkih organizacija i aerodromima tako da su ciljana publika svi putnici, a ne samo gosti Direct Booker-a. Ovim je nivo usluge podignut na potpuno novi nivo, jer je gostu ponuđena dodatna vrednost pored same ponude smeštaja.

Poslovni model je osmišljen tako da vlasnik turističke aktivnosti ili ugostiteljskog objekta zakupljuje jednu, dve ili više stranica u vodiču, a osobe zadužene za marketing u Direct Booker-u ili spoljni saradnici izrađuju sadržaj (tekst, fotografije, grafiku).

Format i dizajn vodiča su standardizovani i prepoznatljivi, i kao takvi deo brenda Direct Booker.

3.  OPERATIVNI SISTEM KNOW – HOW - Tokom petogodišnjeg rada, Direct Booker je razradio različite metode poslovanja do najsitnijih detalja, posvetio se organizovanju i izvršenju usluga, fokusirao se na privatne iznajmljivače i krajnje korisnike - goste. Sa sigurnošću možemo reći da su eksperti u svom poslu, što pokazuju ostvareni rezultati. Kroz franšizno poslovanje Direct Booker-a dobijate znanja i iskustva čitavog tima. 


OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

  • Inicijalni trošak franšize iznosi 3.000 €.
  • Franšiza se daje na 5 godina uz mogućnost produženja
  • Royalty Fee po prodajnom danu smeštajne jedinice
  • Franšiza se ne može davati neograničeno - postoji ekskluzivnost
  • Postoje troškovi vezani za sam paket usluga koji su predmet franšiznog ugovora.
  • Obavezni lokalni marketing (1% od brutto prihoda)
  • Primaoci sami snose trošak tekućeg poslovanja. Tu ulaze svi troškovi koji se akumuliraju usled obavljanja redovne poslovne aktivnosti i podmiruju se u skladu sa zakonskim propisima. Odnose se na trošak plata, zakupa, režija, itd.
  • Troškovi vezani za uređenje prostora, inventara, opreme - zavisi od prostora

OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

Šta se traži od primaoca franšize?

Obaveze primaoca DIRECT BOOKER franšize odnose se na stvaranje kritične mase objekata (smeštajnih jedinica) i aktivnosti. Cilj je usmeren na akviziciju objekata, uz paralelno prikupljanje aktivnosti (izleti, restorani, barovi i slično) koji će biti u ponudi kao dodatna vrednost nekog smeštaja kroz turistički vodič i community. Znači, primalac franšize mora da se usmeri na akviziciju objekata (u svom području) i na stvaranje svoje ponude aktivnost, a nikako da zavisi od ponude davaoca franšize.

Takođe, obaveza primaoca franšize je inicijalna obuka za B2B i B2C partnere, kao i za iznajmljivače i sve one koji će se koristiti jednom od usluga.

Ko je idealan kandidat?

Pri odabiru primaoca franšize, cilj nam je usmeren na pronalazak osoba koje veruju u franšizni proizvod, te koja će iz njega izvući maksimum svojim radom. Profil navedenog primaoca podrazumeva mladu osobu s entuzijazmom, finansijski osiguranu, stabilnu. Aspekt pola i obrazovanja nije presudan jer verujemo da svako ko ima želju i volju, uz finansijska sredstva, predstavlja optimalnog kandidata za primaoca franšize.

Dodatni uslovi?

Po isteku franšiznog ugovora, primalac se ne može baviti istom delatnošću naredne 2 godine.


INFORMACIJE O DAVAOCU

Direct booker d.o.o.

Vukovarska 9, 20000 Dubrovnik, Hrvatska

+385 98 9841 801, +385 20 638 194

franchising@direct-booker.com

www.direct-booker.com

Kontakt osoba za kandidate

Nikola Grubelić

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno DIRECT BOOKER. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Kontakt telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikupljaj ili obrađuj podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontaktni formular se automatski šalju, putem e-maila, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu, u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima poslate podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu takvim osobama. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.