WSC World Senior Card is not available anymore
#BrandName više nije aktivan u našem katalogu franšiza.
Razlozi zbog kojih brend više nije aktivan mogu biti:
- u ovom momentu kompanija koja je davalac franšize ne traga aktivno za novim primaocima franšize;
- davalac franšize je u procesu izmena uslova franšizne ponude;
- davalac franšize je prekinuo saradnju/oglašavanje sa Franchising.rs;
- uredništvo portala je uklonilo brend iz kataloga.
Pozivamo vas da pogledate druge franšizne ponude iz iste branše.
Katalog franšiza i partnerskih sistema
ostale usluge
POGLEDAJTE ČLANKE
Kada davalac franšize traži idealnog primaoca, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se to osobine i veštine uzimaju kao prednost?
„Kada smo počinjali, uopšte nismo razmišljali o franšizingu kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od tvoraca i vlasnika „Muzeja čula“
Živimo u neverovatnom vremenu gde svaki hobi može prerasti u posao koji će donositi profit i omogućiti lep život prepun zadovoljstva. Šta je potrebno za to, otkriva Milica Lepojević, tvorac i vlasnica koncepta „Savršeno iznenađenje“
Ako tražite posao koji će doneti radost u vaš život, ako razmišljate o tome da pokrenete sopstveni posao, ali vas je strah početnih koraka i mogućih grešaka – možete kupiti franšizu koja na tržišu Srbije uspešno posluje već četiri godine. Zavirite u „Savršeno iznenađenje“.
Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia
NAJČITANIJE
Šta je ključno za opstanak licenciranih magazina u regionu? Kako biraju licence i kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsednik Color Press Group-a
Iako su privatni muzeji u balkanskom regionu pravi raritet, „Muzej iluzija“, otvoren pre tri godine u Zagrebu, postao је „instant hit“.
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Evropi. Šta ga čini atraktivnim i kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Gžegož Moravski
– Istrajnost i upornost da se uspe i ne odustane čak i kad nema trenutnih rezultata, veoma su važni za uspeh. Takav pristup apsolutno može da se primeni u bilo kom sportu, ali i biznisu – kaže Uroš Tripković, proslavljani košarkaš, reprezentativac Srbije, suvlasnik u kompaniji DIGItel i vlasnik jednog poljoprivrednog gazdinstva nadomak Čačka.
Među sektorima koji su u poslednjih deset godina doživeli „franšizni bum“, nalazi se i sektor kućne pomoći i brige o starim i bolesnim osobama. Šta ga čini pogodnim za franšizing?
POPULARNO NA FORUMU
Štedljiva i zdrava franšiza
Pozdrav.Da li imate neko prodajno mesto na jugu Srbije ili nekog saradnika gde bi se moglo na licu mesta videti kako zapravo ti paneli funkcionisu?Zainteresovan sam za kupovinu...
Rent-a-car, carstvo franšiza?
Poštovani hitno potrebna ozbiljna Kompanija za poslovnu saradnju na otvaranju Renta-Car poslovnice-podružnice ili zasebne kompanije u Bosni iHercegovini grad...
Duh starog Novog Sada
Svaka cast! Ponosimo se sto je Manual domaci brend!!!
Duh starog Novog Sada
Bravo za Manual! Ponosna sam što je ovakav brend iz Srbije!
U Pariz po poznate brendove
\'Videti i biti vidjen\' jeste pravi naslov, zbog toga sto je to recenica namenjena, odredjena vrlo poznatim dogadjajima, kao sto je to slucaj-Sajam fransiza u Parizu.Novinar,...