S prolećem će stići i Vivo

I pre nego što je počela gradnja, izdato je oko 60 odsto površine za izdavanje. Među zakupcima su JYSK, DM, Delhaize MAXI, Lilly, NewYorker, Deichmann, Takko Fashion, Sport Vision, Top Shop, VIP menjačnice, In medio, Extreme Intimo, Diopta.
Sreda
04.09.2013.
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
 

Na jednoj od najlepših lokacija u Pomoravlju, između Aqua Parka i zoološkog vrta u Jagodini, početkom iduće godine planiran je završetak radova na tržnom centru VIVO shopping PARK, kaže Tijana Vujović, generalna direktorka kompanije Confluence Proprety Managament, kojoj je povereno upravljanje ovim centrom.

Šoping centar će pod svoj krov okupiti više od 30 brendova, na površini od oko 10.000 kvadrata. - Od postavljanja koncepta do sada, u ovom projektu su učestvovale najeminentnije kompanije iz Srbije. Želja investitora je bila da najlepšu lokaciju u Pomoravlju, tako izabran tim dovede do sigurnog uspeha – kaže Vujović.

I pre nego što je počela gradnja, izdato je oko 60 odsto površine za izdavanje. Među zakupcima su JYSK, DM, Delhaize MAXI, Lilly, NewYorker, Deichmann, Takko Fashion, Sport Vision, Top Shop, VIP menjačnice, In medio, Extreme Intimo, Diopta i drugi.

- Očekuju se još neka veoma poznata imena, tako da će stanovnici Jagodine i Pomoravlja nakon izgradnje ovog objekta sigurno moći da računaju na ponudu koju su do sada imali samo u Kragujevcu, Nišu i, naravno, Beogradu – kaže Vujović.

U centar će biti uloženo oko 15 miliona evra. Za one koji dolaze kolima biće obezbeđeno 360 parking mesta.


Vesna Lapčić
saradnik