Alesio i Rozeta Santojema su prošle godine na međunarodnom modnom sajmu "White" u Milanu predstavili svoje naočare za sunce. Po inovacijama u izradi i dizajnu, Al&Ro naočare su već proglašene "avangardom i kreacijom koja gleda u budućnost".
Ponedeljak
27.01.2014.
Mnogi bi na prvi pogled rekli da se radi o zanimljivom, ali beskorisnom proizvodu. Dizajnerski dvojac Al&Ro je, međutim, predstavio inovativnu modnu kreaciju kojoj se prognozira lepa budućnost.
 

Ni u jednom poslu ne postoji univerzalan recept za uspeh. Dobra ideja i inovacija su svakako nužni, ali ne i dovoljni preduslovi. Za uspeh je ponekad potrebna i upornost, ponekad - hrabrost. Sve ovo bi mogli da potvrde brat i sestra Alesio i Rozeta Santojema, mladi dizajnerski dvojac iz Italije. Njihov proizvod je tek privukao pažnju, ali već sada daju dobar primer - kako jedan običan i dobro poznat modni detalj može da donese nešto novo. A uspeli su u Italiji, gde, ne treba zaboraviti, vlada bespoštedna konkurencija, bar kad je svet mode i dizajna u pitanju.

Alesio i Rozeta su prošle godine učestvovali na međunarodnom modnom sajmu "White" u Milanu i pod brendom Al&Ro predstavili svoje - naočare za sunce. Među stotinama dizajnera, stilista i umetnika, njihove jednostavne i moderne naočare su se istakle nizom dobrih odlika i već su proglašene "avangardom i kreacijom koja gleda u budućnost".

Al&Ro naočare su, za početak, nesalomive. Tajna njihove dugovečnosti krije se u "inovativnom i hiper-tehnološkom" materijalu, koji bi, u najkraćem, mogao da se opiše kao - vrsta gume. A da se ne mogu polomiti, kupci mogu da se uvere i pre nego što ih kupe. Dozvoljeno im je da ih uvijaju, istežu, pa čak i da ih bace na pod.

Međutim, ono što ih dodatno čini dopadljivim je i jednostavan i vrlo sveden dizajn, varijetet i intezitet boja, kao i vrlo poželjne fizičke karakteristike. Al&Ro naočare su izuzetno lagane, mekane i do te mere fleksibilne da se lako prilagođavaju svakom obliku lica.

Paleta boja u kojoj se proizvode je veoma široka (oko 30 nijansi), stakla su zamenjiva, a tekstura materijala varira u zavisnosti od boje koju treba dodatno "dočarati". U prodaji su trenutno dostupna dva modela - „Square“ i „Drop“, a za jedan par naočara treba izdvojiti čak 80 evra.

Iako bi mnogi na prvi pogled mogli da kažu da se radi o zanimljivom, ali luckastom proizvodu, italijanski hit bi, zapravo, vrlo brzo mogao da postane novi globalni modni fenomen. Al&Ro naočare su dovoljno "neutralne" da pristaju svima, a opet, i dovoljno "ektravagantne" da gode i ljudima koji drže do prepoznatljivog stila. Dvojcu Santojema se kreativnost, i hrabrost, svakako ne može poreći.


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?