stavovi

stavovi | 13.07.2016

„Zamke“ društvenih mreža

Koristite društvene mreže? Preko njih gradite i „šaljete sliku“ o svojoj kompaniji? Da li to radite kako treba?

Koristite društvene mreže? Preko njih gradite i „šaljete sliku“ o svojoj kompaniji? Da li to radite kako treba?

stavovi | 10.07.2014

Najbolja franšiza

Manipulacije su česte, stoga treba biti obazriv u čitanju sve češćih rang lista, statistika ili tabela. Često nas mogu dovesti do pogrešnih zaključaka

stavovi | 27.05.2014

Nije zlato sve što sija

Dobro i savesno savetovanje nije skupo. Naprotiv, skupe su greške, odnosno, najskuplje je učiti se na sopstvenim greškama.

stavovi | 16.08.2013

Tek se pokreće

Ovim tekstom želim da ukažem na neke od događaja koji su obeležili period od našeg dolaska na tržište Srbije i pokretanja ovog portala - odnosno, šta su, po mom mišljenju, tri događaja koja su - ili će tek - značajno uticati na tržište franšizinga u Srbiji.

stavovi | 25.05.2013

Svetsko, a naše

Ako vam sistem upravljanja zalihama ne funkcioniše, odnosno, jednostavno rečeno, ako nemate šta da prodate, nemojte tražiti konsultante da vam unaprede dizajn kataloga ili nešto slično. Postoje osnove bez kojih svako dodatno razvijanje posla daje suprotan efekat.

stavovi | 13.04.2013

Da li je i kako moguć razvoj preduzetničke ideje

Jedno jednostavno pitanje posle 20 godina tranzicije na Zapadnom Balkanu kod najvećeg dela javnosti još uvek izaziva nedoumice. Ko je subjekt privrednog razvoja i šta su pretpostavke za to?