vesti

region | 28.08.2018

Novi partneri i nove šanse

Sushi by A’s, koncept koji podrazumeva pripremu i prodaju sušija u okviru trgovačkih objekata, proširio je svoju franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.

svet | 24.08.2018

Moskva za preduzetne

Od 10. do 12. septembra u glavnom gradu Rusije će se održati 16. sajam franšiza BUYBRAND Expo.

region | 20.08.2018

Tri u jedan i više od toga

Sakupljajući iskustva sa različitih meridijana, Miroslav Nenadović je u Valjevu otvorio jedinstven lokal Dib&Duz koji nije ni obična pekara ni picerija ni kafić. Zapravo, Dib&Duz je sve to zajedno, ali i više od toga.

region | 17.08.2018

Novo tržište za Car Foil Shop

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.

region | 14.08.2018

„Krilatim“ biciklom u franšizing

Atelierele Pegas, rumunska kompanija koja je pre šest godina „oživela“ popularni nacionalni brend bicikla Pegaz, kreće u razvoj maloprodajne mreže na domaćem, ali i inostranim tržištima. Ključna reč je – franšiza.

intervju nedelje | 10.08.2018

Stabilni temelji za dobar rezultat

Šta su preduslovi za dobro poslovanje, koliko je važna priprema pre ulaska u franšizing i zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, govori Bogi Cvetković, primalac master franšize za teritoriju Srbije

region | 10.08.2018

Lepota u jednostavnosti

Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.

svet | 08.08.2018

U znaku velikih promena

Promene koje su zahvatile američko tržište franšiza – najrazvijenije franšizno tržište sveta – stručnjaci nazivaju „tektonskim“. O čemu se radi i šta su posledice?

svet | 03.08.2018

Kafa iz Nju Orleansa za ceo svet

Za američki lanac kafeterija PJ's Coffee ova godina protiče u znaku jubileja, ali i težnji da se otvore nova tržišta i nađu novi franšizni partneri.

moja franšiza | 01.08.2018

Preduzetnike krasi posvećenost

Milica Luković je pre više od godinu dana otvorila prodavnicu nakita i modnih dodataka „Brosh“ u Beogradu. Šta je uočila, i naučila, radeći kao primalac franšize i preduzetnik?

region | 27.07.2018

Lako do restorana

Kako im je to i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primaoce franšize.

region | 25.07.2018

„Livade“ u komšiluku

Maloprodajni lanac Livade, koji je osnovala mlekara Kuč Company iz Kragujevca radi boljeg plasmana sopstvenih proizvoda, širi svoju mrežu uglavnom kroz franšizu. Nove partnere sada traže na severu i jugu Srbije.

svet | 24.07.2018

Bartercard stiže u Evropu

Najveći svetski B2B operater za trgovinsku razmenu bez novca nedavno je počeo poslovanje u Francuskoj kao franšiza. Za australijski Bartercard ovo je drugo evropsko tržište, a planirano je dalje širenje.

svet | 23.07.2018

U Varšavu po franšizu i savet

Sajam franšiza u Varšavi je najveći i najznačajniji franšizni događaj u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Predstavlja idealnu priliku za upoznavanje s ovim načinom poslovanja, ali i pronalaženje franšiznih partnera.

intervju nedelje | 20.07.2018

Davalac je kao dobar trener

Uspeh koji je DepilConcept postigao u Poljskoj može da posluži kao odličan primer saradnje – posebno što će DepilConcept uskoro početi sa radom i u Srbiji.

svet | 19.07.2018

Privlačnost velikog tržišta

Kao najmnogoljudnija zemlja sveta sa izuzetno snažnom ekonomijom, Kina je više nego „poželjna destinacija“ za franšize sa severnoameričkog kontinenta.

region | 16.07.2018

„Malci“ rastu

„Malac genijalac“, franšizni lanac škola mentalne aritmetike, organizovao je nedavno međunarodnu Olimpijadu u mentalnom računanju. Ujedno, ova škola u mreži ima sve više franšiznih jedinica, ali i novo tržište.

region | 13.07.2018

Osveženje u svetu nakita

Oxette, grčki brend nakita, satova i drugih modnih dodataka, posluje nešto više od godinu dana u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i za druge gradove Srbije.

region | 11.07.2018

CHIPAS pomera granice

Sarajevski CHIPAS je otvorio novi, reprezentativni objekat koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan enterijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, biće ključna podrška primaocima CHIPAS franšize.

region | 09.07.2018

Oblikovanje obrva, prilika za zaradu

CHIX, koncept u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, uspešno širi sopstvenu mrežu u Hrvatskoj, a nedavno je otvorena i prva franšizna poslovnica.

1
3
4
5
sledeći  
poslednji