vesti

region | 25.12.2017

Lepota u jednostavnosti

Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.

region | 20.12.2017

Pomoć pod jednim krovom

Češki franšizni sistem EXTRA Services je „pod jednim krovom“ objedinio različite usluge za održavanje doma – popravke, selidbe, čišćenje. Poslovanje će širiti i van granica matičnog tržišta. Šta nude potencijalnim partnerima?

intervju nedelje | 19.12.2017

Preduzetnik s dušom

Zašto je primalac franšize najvažnija karika za uspešan franšizni odnos, ko je idealan franšizni partner Čuvara sjećanja i kakvi su uslovi saradnje, otkriva začetnica koncepta Elizabeta Planinić

region | 15.12.2017

Harmonija u svakom detalju

Mađarski lanac biosolarijuma KiwiSun posluje već u osam zemalja, a franšiza se sada nudi i preduzetnima iz ovog regiona.

region | 13.12.2017

Košulje za ceo region

Kompanija BJN, primalac franšize modnog brenda Tudors za zemlje balkanskog regiona, otvorila je prvu radnju u Bugarskoj.

region | 12.12.2017

Sve veća Jumbo mreža

Jumbo, grčki lanac prodavnica igračaka, nastavlja da širi franšiznu mrežu na Balkanu, a otvaranje novih jedinica najavljeno je i za 2018.

region | 12.12.2017

Subway u novom ruhu

Nakon što je 2016. najavio da će promeniti logo, američki lanac brze usluge poznat po sendvičima, uvodi promene koje će uticati i na enterijer i na meni restorana.

moja franšiza | 07.12.2017

Pogled s druge strane

Tomaš Šadkovski, mladi preduzetnik iz Lođa u Poljskoj, godinama je radio kao menadžer kontrole u lancu picerija Da Grasso. Šta ga je zatim navelo da uzme njihovu franšizu?

region | 05.12.2017

Platne usluge bez granica

Paysera nudi jednostavna i efikasna rešenja za elektronska plaćanja za klijente širom sveta. Kompanija sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovom regionu.

region | 04.12.2017

Ujedinjeni za franšizing?

Parlament Evropske unije doneo je u septembru 2017. rezoluciju kojom poziva na jačanje i harmonizaciju legislative o franšizingu u maloprodajnom sektoru EU.

region | 01.12.2017

Pressto stiže u Češku

Posle tržišta Bliskog istoka, južne Azije i Afrike, španski lanac za negu tekstila Pressto ulazi u novu fazu međunarodnog razvoja – fokus se premešta na tržišta Evrope.

intervju nedelje | 30.11.2017

Tržište franšiza je zrelo

Češka je jedna od retkih zemalja Srednje i Istočne Evrope koja se može pohvaliti sajmom franšiza. Šta su postigli i čime se izdvojili ove godine, otkriva Lenka Novakova, zadužena za organizaciju sajma u Pragu

region | 28.11.2017

Specijalisti nadohvat ruke

Centar za negu lepote CACAO iz Kragujevca ima novu franšiznu poslovnicu u inostranstvu – centar je otvoren u Crnoj Gori, u Podgorici.

region | 27.11.2017

Osnov za dugoročnu saradnju

Detaljna priprema franšiznog kocepta, precizan franšizni ugovor i pažljiv izbor partnera, najvažniji su koraci koji predupređuju potencijalne probleme između davaoca i primaoca franšize.

region | 24.11.2017

Brosh „krasi“ i Pančevo

Prodavnica nakita, modnih dodataka i asesoara Brosh otvorena je nedavno u tržnom centru Aviv u Pančevu. Reč je o novoj franšiznoj radnji.

region | 21.11.2017

Edukacija bez predaha

Škola mentalne aritmetike „Malac genijalac“ nastavlja da širi mrežu u Srbiji, a koncept su kroz franšizu preneli i na nekoliko novih tržišta.

region | 20.11.2017

Franšizing ponovo deo vizije

Seminar o prednostima i potencijalima franšiznog poslovanja pod nazivom „Franšizing – kako uspeti: Problemi i kako ih prevazići?“ održaće se 25. novembra 2017. u Beogradu, u okviru multikongresa Serbian Visions 2017.

region | 17.11.2017

Nakit spreman za Luksemburg

Franšizni koncept „Dve šmizle“ počeo je nedavno sa radom i u Luksemburgu. Primalac franšize je Eleonora Lelea, preduzetnica poreklom iz Srbije koja već deset godina živi u Luksemburgu.

svet | 15.11.2017

„Talentovani“ za franšizing?

Ne postoje osobine ili veštine koje garantuju siguran uspeh u poslu. Ipak, pri odabiru primalaca franšize, određene poslovne veštine se uzimaju kao prednost.

svet | 13.11.2017

Od đevreka do džinsa

Turska, zemlja sa gotovo 80 miliona stanovnika, predstavlja i veliko, perspektivno tržište franšiza. Više od 150 turskih brendova franšiznu mrežu razvija i u inostranstvu.

1
2
4
5
sledeći  
poslednji