vesti
Japanska kuhinja u malom formatu
Suši restoran ne može da funkcioniše samo s dvoje zaposlenih. Japanos, međutim, može! – kaže Kristina El Majzub, operativna direktorka ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Evrope
Tržište otvoreno za franšize
Šta mogu da očekuju franšizni sistemi koji imaju želju da prošire svoj biznis i na tržište Francuske?
Kreativno obrazovanje u temelju franšize
Tržište vannastavnih aktivnosti za decu konstantno raste. Prilika je to i za koncept Edukido, koji će od ove godine svoje edukativne radionice s LEGO kockama i originalne programe ponuditi i deci iz ovog regiona.
Prava je sreća usrećiti druge
Živimo u neverovatnom vremenu gde svaki hobi može prerasti u posao koji će donositi profit i omogućiti lep život prepun zadovoljstva. Šta je potrebno za to, otkriva Milica Lepojević, tvorac i vlasnica koncepta „Savršeno iznenađenje“
Spremni za promene
Programiranje i edukacija budućih IT stručnjaka dobija sve više na važnosti jer ljudi shvataju koliko je IT važan za današnje generacije dece, kaže Bartoš Jakubovski, direktor prodaje i marketinga u Coding Giants-u
Zaradi na jeftinoj kafi
Cofix, lanac kafića s povoljnim cenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucks-u. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, nameravaju da biznis prošire i širom Evrope.
Zdrava hrana, dobra investicija
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ovog regiona.
Dva dobra u jednom programu
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavlja novi edukativni program. Osim polaznika, benefite ove novine treba da osete i primaoci franšize.
Koncept koji menja život
Kako je nastao Tinker Labs, šta je potrebno za otvaranje franšize te zašto se vođenje jedne ovakve škole smatra dobrom poslovnom prilikom, otkriva Alan Mate Orlić, tvorac i vlasnik koncepta
Franšize iz Amerike za celi svet
Magazin Entrepreneur objavio je ovogodišnju listu 200 najuspešnijih američkih franšiza koje aktivno traže primaoce franšize na stranim tržištima.
Pun potencijal nakon pandemije
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samouslužnih perionica veša LG Laundry Lounge. Šta se promenilo te na šta sada mogu računati primaoci ove franšize?
Prilagodi se situaciji
– Situacija s pandemijom je pokazala da je IT industrija otporna na krizu, ali nas je naučila i da je budućnost u onlajnu – kaže Gžegoš Moravski, franšizni menadžer škola programiranja Coders Lab
Kroz igru do znanja
Raditi s decom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ispunjenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primalac master franšize edukativnog koncepta Tinker Labs. Jedan od glavnih ciljeva joj je da podeli svoje iskustvo i proširi franšiznu mrežu škola širom Srbije i Crne Gore.
Džins i franšiza
Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.
Direct Booker osvaja jug
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Brza zdrava hrana
Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po meri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal i ko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaš
Radost čitanja utkana u franšizu
Franšiza školice „Čitaj za 5“, poznate po jedinstvenom programu učenja čitanja, prepričavanja i pisanja sastava, od sada je dostupna širom regiona. Koje uslove treba da ispune budući franšizni partneri?
Novo tržište na mapi franšiza
Husse ulazi na tržište Albanije. Za razvoj posla i franšizne mreže biće zadužena kompanija Milexim Pet Food, aktuelni primalac master franšize brenda Husse za tržišta Srbije i Crne Gore.
Polako i sigurno do franšize
Ako vodite mali biznis koji se lako može „replicirati“, franšizing je idealan način za širenje poslovanja. Šta su, međutim, osnovni preduslovi za razvoj uspešne franšize?
Pravo na ekskluzivnu teritoriju
Šta podrazumeva „teritorijalna ekskluzivnost“ u franšizingu? Kako ona funkcioniše u praksi? Ima li ograničenja? I zašto je važna?