vesti
Štedljiva i zdrava franšiza
Specijalizovana za prodaju i montažu štedljivih grejnih panela, slovenačka kompanija Ekosen namerava da osvoji bar deset tržišta - kroz franšizu.
Dva u jedan
Bicikl i kafić u jednom konceptu? BikeCafé potvrđuje da ovaj neobičan spoj može da bude odlična poslovna ideja.
Snaga je u sistemu
Kakve su perspektive grupnog fitnesa, na šta se žale primaoci franšize, koliko se razlikuju tržište BiH i Srbije i šta je potrebno za pokretanje franšize, reći će nam Milan Ivetić iz iFita.
Franšiza na zrnu kafe
Greenet je u Srbiji prepoznatljivo ime za kafeteriju. U svojoj mreži imaju šest franšiza, a želja im je da dobiju i nove partnere.
Les Mills i u Makedoniji
U prvoj polovini 2014. franšiznom sistemu Les Mills u Srbiji pridružilo se pet franšiza. Od jeseni po Les Mills programu vežbaće se i u Makedoniji.
Češka „domaćinska“ franšiza
Pod imenom Naš Grunt u Češkoj se širi lanac radnji za prodaju tradicionalnih lokalnih prehrambenih proizvoda. Franšize ovog koncepta bi u budućnosti mogli očekivati i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Po nemačkim standardima
Nemački franšizni sistem Motoo za servisiranje automobila stigao je u Srbiju. Mreži je u kratkom roku pristupilo već 14 primalaca franšize - partnera.
Do frizure i kroz franšizu
Lanac frizerskih salona Mitja iz Slovenije uspešeno širi svoju franšiznu mrežu i namerava da poslovanje proširi po celoj Evropi.
Kutak za Rakia Bar u Beču
Franšizni korner Rakia Bara od sada postoji i u Beču. Nalazi se u okviru lokala "Kotor".
Iz Nemačke u – Srbiju!
Svetsko prvenstvo u fudbalu utiče i na promene u ponudi ugostitelja. Jedan broj McDonald’s-ovih restorana u Nemačkoj, ali i jedan u Srbiji, uvodi posebnu uslugu.
Novac je u brzoj hrani i uslugama
U Rumuniji više od 500 kompanija razvija poslovanje kroz franšizu. Godišnje zarade više od 1,4 milijarde evra.
Točak preduzetništva
Šta su sve postigli i kakvi su dalji planovi za širenje Uniqa franšize u Crnoj Gori, reći će nam Vesna Marković, direktorka ekskluzivnog kanala prodaje Uniqa osiguranja.
Zdravo mora biti i dostupno
U Splitu se, pod žarkim dalmatinskim suncem, rađa nova franšiza.
Za vegane, ali svi su dobrodošli
Nemački lanac Veganz, kako mu i samo ime kaže, isključivo nudi veganske proizvode. Koncept je stigao u Beč i Prag, gde su otvorene i prve radnje van matičnog tržišta.
Rast prodaje, ali i novi izazovi
Prema poslednjem finansijskom izveštaju, švedska modna kompanija H&M prijavljuje najveći kvartalni rast profita u poslednje četiri godine. U planu je jačanje online prodaje.
Od samog početka u franšizingu
Pod brendom Zoom Optika posluje i razvija se lanac optičarskih radnji u Bosni i Hercegovini – i za sada su jedini lanac te vrste u zemlji.
Spremni za dalju ekspanziju
Posle otvaranja prvog restorana u Ljubljani, Subway, najveći lanac brze hrane na svetu, planira da nastavi sa širenjem na slovenačkom tržištu.
Dinamičan rast
Portugalski franšizni sistemi BodyConcept i DepilConcept osvajaju nova tržišta u Evropi. Primaoce franšize traže i u ovom regionu.
Potencijal za rast
Italijanski franšizni sistem za prodaju kertridža i tonera Prink posluje na tržištu Slovenije već osam godina i do sada je otvoreno pet prodavnica. U planu je širenje mreže.
„Žica“ za nauku i biznis
Elektronika se danas nalazi svuda i čime god da se sadašnji školarci budu bavili u budućnosti, ona im može pomoći da budu u prednosti u odnosu na druge. Zbog toga je osmišljena Mala škola elektronike.