vesti

region | 07.02.2013

Reakcija

Kompanija Mini Pani poslala je redakciji Franchising.rs saopštenje reagujući na izjavu iz teksta „Ostaviti testo da naraste“ koji je 1. februara objavljen na našem portalu.

region | 06.02.2013

Pobednički troskok

Kompanija Triple Jump dovela je lani na srpsko tržište brend Lindex i planira potpisivanje franšiznog ugovora sa novim brendom ove godine.

svet | 06.02.2013

Zdravi kao sa sela!

Prvo su pokrenuli online prodavnicu organskih proizvoda. Danas se, pored distribucije, tvorci koncepta „Sa sela!“ i sami bave uzgojem zdrave hrane.

region | 05.02.2013

Nakit za ceo svet

Sredinom prošle godine otvorena je prva radnja nakita pod brendom City Fashion Jewellery, a danas već planiraju širenje na inostrana tržišta.

region | 05.02.2013

Dobar znak

Nakon što je deset godina bio primalac franšize McDonald’s u Hrvatskoj, Robert Bilić je postao vlasnik master franšize američke Signarame

svet | 04.02.2013

Na korak do jeftine obuće

Jedan od najvećih proizvođača i distributera obuće u Poljskoj, kompanija NG2 sigurnim korakom ulazi na tržišta Srednje Evrope.

moja franšiza | 04.02.2013

„Tanana“ linija uspeha

Slavica Bakiš, posle godinu dana poslovanja kao primalac franšize Body Creator, kaže da se u njenom poslu tope jedino kilogrami, a zarada polako i sigurno raste.

region | 01.02.2013

Ostaviti testo da naraste...

Pod brendom Fornetti se više ne prodaju peciva u Srbiji. Mađarski proizvođač ipak ne isključuje mogućnost da u doglednoj budućnosti ponovo uspostavi mrežu Fornetti pekara.

intervju nedelje | 31.01.2013

Jačamo gde smo najjači

McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.

region | 31.01.2013

Pokrenite se!

Franšizni koncepti koji zasnivaju svoju uslugu na savremenim metodama za mršavljenje postaju sve popularniji u regionu.

svet | 30.01.2013

Happy Books

Prema jednom istraživanju, oko 50% dece u Velikoj Britaniji „zaista voli da čita“. Kako je McDonald’s „pročitao“ taj podatak?

svet | 30.01.2013

Skriveni gradovi

Globalni trendovi u maloprodaji: Najveći potencijal za privlačenje investicija maloprodajnih lanaca imaju azijski gradovi, pokazuje istraživanje „Skriveni gradovi“ koje je objavio Deloitte.

region | 29.01.2013

Računajte na nas

Francuska kompanija Ticket com koja omogućava reklamiranje na pozadini fiskalnih računa traži primaoce master franšize za region Balkana.

moja franšiza | 28.01.2013

Iz sveta mode na put oko sveta

Dobro prethodno iskustvo poslovanja kroz franšizu navelo je Lidiju Jovanović da ponovo postane primalac franšize.

region | 28.01.2013

Svila i kadifa

Flokser grupa iz Istanbula, vlasnik Sertex-a, jednog od najjačih brendova u oblasti tapaciranog nameštaja, traži primaoce franšize u zemljama regiona.

svet | 25.01.2013

Kad posao cveta

Najveća kompanija za uvoz, prodaju i održavanje ukrasnih biljaka u Mađarskoj planira da franšiznu mrežu proširi i na tržišta susednih zemalja.

region | 25.01.2013

Francuski kvalitet u Srbiji

Investiciona kompanija Sodibal planira da ove godine u Srbiji otvori sedam supermarketa trgovinskog lanca Casino.

intervju nedelje | 24.01.2013

San

Kako osmisliti franšizni sistem koji će iz manjih mesta krenuti u osvajanje većih, a da je pri tome koncept inspirisan velikim San Franciskom - tema je o kojoj razgovaramo sa Denisom Tenšekom

region | 24.01.2013

Krompirići u Istanbulu

Otvorivši prvi restoran brze hrane u Istanbulu kompanija Surf’N’Fries je zakoračila na tržište Turske. U planu je otvaranje još tri lokala ove godine.

region | 23.01.2013

Iberijci u Hrvatskoj

Španski trgovinski lanac DIA voleo bi da se proširi na tržište Hrvatske kao franšiza. Trenutno su u potrazi za primaocem master franšize.

  prvi
  prethodni
54
55
57
58
sledeći  
poslednji