intervju nedelje
Pažljivom analizom do odluke
Broj franšiza na tržištu polako, ali neprestano raste. Ključno pitanje je kako odabrati pravu, a dobre savete daje Marek Halfar, regionalni direktor konsultantske kuće PROFIT system Češka
Šansa u brzom razvoju turizma
Koje tržište je „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, ko su idealni partneri i koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Booker-a
Obrazovanje je globalni biznis
Kanadski sistem Maple Bear jedna je od najvećih svetskih franšiza u oblasti obrazovanja. Šta nudi ova franšiza i ko bi bili idealni partneri u Srbiji i zemljama regiona, objašnjava Jan Bidan, generalni direktor za Centralnu i Istočnu Evropu
Dobri izgledi za partnere
Fines je trenutno najveća mreža kreditnih agencija u Poljskoj koja postoji od 2005. Pod kojim uslovima danas razvijaju poslovanje i franšiznu mrežu, govori predsednik odbora Pjotr Pšedlacki
Hitni transport brzo raste
Flash Europe, evropski lider u pružanju profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovom regionu. Ko može postati primalac franšize i šta se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Dorn
Zdrav i stabilan rast
Sve generalne agencije za ekskluzivno zastupanje, koje rade pod franšizom UNIQA osiguranja u Srbiji – posluju uspešno. Šta dovodi do ovakvih rezultata, govori Nikola Đukić, direktor Divizije za prodaju UNIQA osiguranja
Licence po meri lokalnog tržišta
Šta je ključno za opstanak licenciranih magazina u regionu? Kako biraju licence i kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsednik Color Press Group-a
Upornošću do uspeha
Šta je ključno za širenje van domaćeg tržišta, kako se može kontrolisati franšizna mreža te na koji način se štite od plagiranja, govori Vladimir Novicki, idejni tvorac sistema „Malac genijalac“
Bum na tržištu kućnih ljubimaca
Zašto će ove godine fokus biti na razvoju mreže distributera, o čemu je bilo reči na godišnjem sastanku primalaca franšize i kakvi su rezultati postignuti, govori Saša Milutinović, primalac master franšize brenda Husse
Uskočiti u biznis
Jump Planet, zabavni park s trambolinama osmišljen i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovom regionu. Za preduzetne ljude koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, smatra Bartoš Sleđinjski, vlasnik koncepta
Lako uz Semilac
– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brend u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorka franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Evrope, a da su od zemalja ove regije posebno zainteresovani za Sloveniju
Programirano za budućnost
Zašto bi i kompanije iz ovog regiona trebalo da razmisle o poljskoj franšizi škole programiranja Coders Lab, otkriva Gžegoš Moravski, zadužen za franšizni razvoj ovog koncepta
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Kako pružanje usluga nege lepote može da preraste u ozbiljan biznis, ko je idealan primalac CACAO franšize i zašto su razvili novi format i novi podbrend, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO
Odskočna daska za profesionalni razvoj
Kako se razvija partnerstvo s kompanijom Brian Tracy Global, koliko sam može doprineti sistemu te koje su prodajne veštine danas najdelotvornije, otkriva Darko Mirković, primalac master franšize Brian Tracy Global
Idemo dalje
Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvaranje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primalac Subway franšize
Društvene mreže u službi franšize
Društvene mreže su nam od koristi kako za promociju samih usluga koje pružamo, tako i za promociju celog franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Svako ima svoju priču
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Budimo realni – i nemoguće je moguće
Kako je stvorio i izvezao prvu jugoslovensku franšizu, šta ga je dovelo do novog projekta i zašto franšizing doživljava kao ozbiljan, ali osetljiv posao, govori Dušan Radović
Stabilni temelji za dobar rezultat
Šta su preduslovi za dobro poslovanje, koliko je važna priprema pre ulaska u franšizing i zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, govori Bogi Cvetković, primalac master franšize za teritoriju Srbije
Davalac je kao dobar trener
Uspeh koji je DepilConcept postigao u Poljskoj može da posluži kao odličan primer saradnje – posebno što će DepilConcept uskoro početi sa radom i u Srbiji.