intervju nedelje

intervju nedelje | 25.11.2019.

Pažljivom analizom do odluke

Broj franšiza na tržištu polako, ali neprestano raste. Ključno pitanje je kako odabrati pravu, a dobre savete daje Marek Halfar, regionalni direktor konsultantske kuće PROFIT system Češka

intervju nedelje | 04.11.2019.

Šansa u brzom razvoju turizma

Koje tržište je „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, ko su idealni partneri i koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Booker-a

intervju nedelje | 23.09.2019.

Obrazovanje je globalni biznis

Kanadski sistem Maple Bear jedna je od najvećih svetskih franšiza u oblasti obrazovanja. Šta nudi ova franšiza i ko bi bili idealni partneri u Srbiji i zemljama regiona, objašnjava Jan Bidan, generalni direktor za Centralnu i Istočnu Evropu

intervju nedelje | 23.08.2019.

Dobri izgledi za partnere

Fines je trenutno najveća mreža kreditnih agencija u Poljskoj koja postoji od 2005. Pod kojim uslovima danas razvijaju poslovanje i franšiznu mrežu, govori predsednik odbora Pjotr Pšedlacki

intervju nedelje | 21.06.2019.

Hitni transport brzo raste

Flash Europe, evropski lider u pružanju profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovom regionu. Ko može postati primalac franšize i šta se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Dorn

intervju nedelje | 30.05.2019.

Zdrav i stabilan rast

Sve generalne agencije za ekskluzivno zastupanje, koje rade pod franšizom UNIQA osiguranja u Srbiji – posluju uspešno. Šta dovodi do ovakvih rezultata, govori Nikola Đukić, direktor Divizije za prodaju UNIQA osiguranja

intervju nedelje | 14.05.2019.

Licence po meri lokalnog tržišta

Šta je ključno za opstanak licenciranih magazina u regionu? Kako biraju licence i kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsednik Color Press Group-a

intervju nedelje | 08.04.2019.

Upornošću do uspeha

Šta je ključno za širenje van domaćeg tržišta, kako se može kontrolisati franšizna mreža te na koji način se štite od plagiranja, govori Vladimir Novicki, idejni tvorac sistema „Malac genijalac“

intervju nedelje | 18.03.2019.

Bum na tržištu kućnih ljubimaca

Zašto će ove godine fokus biti na razvoju mreže distributera, o čemu je bilo reči na godišnjem sastanku primalaca franšize i kakvi su rezultati postignuti, govori Saša Milutinović, primalac master franšize brenda Husse

intervju nedelje | 06.03.2019.

Uskočiti u biznis

Jump Planet, zabavni park s trambolinama osmišljen i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovom regionu. Za preduzetne ljude koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, smatra Bartoš Sleđinjski, vlasnik koncepta

intervju nedelje | 19.02.2019.

Lako uz Semilac

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brend u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorka franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Evrope, a da su od zemalja ove regije posebno zainteresovani za Sloveniju

intervju nedelje | 23.01.2019.

Programirano za budućnost

Zašto bi i kompanije iz ovog regiona trebalo da razmisle o poljskoj franšizi škole programiranja Coders Lab, otkriva Gžegoš Moravski, zadužen za franšizni razvoj ovog koncepta

intervju nedelje | 21.12.2018.

Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče

Kako pružanje usluga nege lepote može da preraste u ozbiljan biznis, ko je idealan primalac CACAO franšize i zašto su razvili novi format i novi podbrend, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO

intervju nedelje | 27.11.2018.

Odskočna daska za profesionalni razvoj

Kako se razvija partnerstvo s kompanijom Brian Tracy Global, koliko sam može doprineti sistemu te koje su prodajne veštine danas najdelotvornije, otkriva Darko Mirković, primalac master franšize Brian Tracy Global

intervju nedelje | 26.10.2018.

Idemo dalje

Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvaranje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primalac Subway franšize

intervju nedelje | 16.10.2018.

Društvene mreže u službi franšize

Društvene mreže su nam od koristi kako za promociju samih usluga koje pružamo, tako i za promociju celog franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.

intervju nedelje | 08.10.2018.

Svako ima svoju priču

Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“

intervju nedelje | 07.09.2018.

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvezao prvu jugoslovensku franšizu, šta ga je dovelo do novog projekta i zašto franšizing doživljava kao ozbiljan, ali osetljiv posao, govori Dušan Radović

intervju nedelje | 10.08.2018.

Stabilni temelji za dobar rezultat

Šta su preduslovi za dobro poslovanje, koliko je važna priprema pre ulaska u franšizing i zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, govori Bogi Cvetković, primalac master franšize za teritoriju Srbije

intervju nedelje | 20.07.2018.

Davalac je kao dobar trener

Uspeh koji je DepilConcept postigao u Poljskoj može da posluži kao odličan primer saradnje – posebno što će DepilConcept uskoro početi sa radom i u Srbiji.

1
2
4
5
sledeći  
poslednji