intervju nedelje

intervju nedelje | 31.03.2017.

Biznis za energične i predane

Brosh je za pola godine otvorio dve franšizne prodavnice nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva koji profil kandidata je idealan za primaoca i u kojim mestima bi otvorili franšize

intervju nedelje | 15.03.2017.

„Traži se posvećenost“

...poručuje Zorislav Zlatar preduzetnicima zainteresovanim za Husse franšizu. Dostava hrane za kućne ljubimce ne može da bude tek usputna delatnost.

intervju nedelje | 03.02.2017.

Krupnim koracima napred

Šta se promenilo u franšiznom sistemu, šta očekuju od nastupa na Sajmu franšiza u Parizu i s kakvim ciljevima ulaze u ovu godinu, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel-a

intervju nedelje | 18.01.2017.

Za mogućnost izbora

Kako su i zašto odlučili da svoja dobra iskustva s presnom i veganskom hranom podele sa drugima, otkriva Roksana Petre, vlasnica koncepta Raw Vegan iz Bukurešta

intervju nedelje | 28.12.2016.

Jednostavnost kao recept za uspeh

Šta je ključno za Surf’n’Fries koncept koji posluje na 16 tržišta, koje sve modele saradnje nude i kako kontrolišu sada već veliki franšizni sistem, govori Andrija Čolak

intervju nedelje | 21.12.2016.

Prilika za promociju i širenje poslovanja

Kome je upućen javni poziv Privredne komore Srbije za učešće na predstojećem Sajmu franšiza u Parizu i koje uslove treba da ispune zainteresovani privrednici, govori Marica Vidanović

intervju nedelje | 06.12.2016.

Naše vreme tek dolazi

Šta je potrebno za uspešan rad franšize i kako će se dalje razvijati kafe-pekara „Kralj“ na srpskom tržištu, govori Slađana Kovačević, menadžerka franšiznog razvoja

intervju nedelje | 22.11.2016.

Ništa bez duše

„5 to go“ nije kafić koji se vodi iz kancelarije, s ljudima koji samo izvršavaju zadatke i čekaju kraj radnog vremena. Ovo je kafić koji se vodi srcem i dušom, kažu Radu Savopol i Lučian Badila, vlasnici brenda „5 to go“

intervju nedelje | 09.11.2016.

Iznad svih očekivanja

Koliko se hektolitara piva rastoči u Kući piva, kako se od ovog posla može pristojno zaraditi i zašto Kuću piva vidi kao franšizu u svim zemljama regiona, otkriva Željko Špalat

intervju nedelje | 25.10.2016.

Za „veselu glinu“ nema granice

O prvim reakcijama potrošača, zainteresovanima za franšizu i modelima saradnje, govori Nediljka Dokozić, JumpingClay Hrvatska

intervju nedelje | 06.10.2016.

Nove knjige, nova tržišta

Već posle mesec dana biznis je profitabilan – kaže Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer izdavačke kuće „Plavi slon“

intervju nedelje | 19.09.2016.

Zadovoljan klijent je najveća nagrada

Zašto su usluge nutricionista sve traženije i šta je najveća dobit za primaoce Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primalac master franšize za Češku i Slovačku

intervju nedelje | 02.09.2016.

Veliki brend, velika korist

Franšizna ponuda evropskog hotelskog giganta AccorHotels svakako će privući pažnju u regiji. O tome šta donose, razgovaramo sa Malgožatom Morek iz Orbis Hotel Group-a

intervju nedelje | 11.08.2016.

Zdrava, a brza hrana

Koliko je konjsko meso zdravo i da li je zastupljeno u ishrani stanovnika ove regije, govori Matej Pogačnik, rukovodilac franšiznog poslovanja u kompaniji Hot-Horse

intervju nedelje | 25.07.2016.

Uvek u trendu

Izgradili smo prepoznatljiv brend na tržištu i ljudi znaju šta mogu da očekuju od „Dve šmizle“. Poslu, kandidatima i primaocima prilazimo jako iskreno, ističe Milica Gavrilović, vlasnica „Dve šmizle“

intervju nedelje | 24.06.2016.

Matematika za sve

Škola matematike 2plus2 pošla je u osvajanje tržišta iz Poljske. Franšize sada imaju u još pet zemalja. Kako posluju u Češkoj, govori Alena Kubkova, primalac master franšize

intervju nedelje | 07.06.2016.

Tržište diktira poslovne modele

Zašto su počeli da daju pojedinačnu franšizu za brend Tudors, koje poslovne modele nude i kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN

intervju nedelje | 18.05.2016.

Mesto poslovnih susreta

Šta donosi drugi Sajam franšiza u Opatiji, ko će sve učestvovati i kakav će program pratiti sajam, odgovara Perica Šolić, stručni savetnik u Županijskoj komori Rijeke

intervju nedelje | 04.05.2016.

Franšiza bez naknada

Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc

intervju nedelje | 19.04.2016.

Biznis na zdravoj dijeti

Interesovanje za dijetalni ketering će i dalje da raste, jer sve više ljudi brine o svom izgledu i zdravlju, kaže Aleksandra Ribak, direktorka franšiznog koncepta „Na Zdrowie“ iz Poljske

  prvi
  prethodni
3
4
6
7
sledeći  
poslednji