intervju nedelje
Biznis za energične i predane
Brosh je za pola godine otvorio dve franšizne prodavnice nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva koji profil kandidata je idealan za primaoca i u kojim mestima bi otvorili franšize
„Traži se posvećenost“
...poručuje Zorislav Zlatar preduzetnicima zainteresovanim za Husse franšizu. Dostava hrane za kućne ljubimce ne može da bude tek usputna delatnost.
Krupnim koracima napred
Šta se promenilo u franšiznom sistemu, šta očekuju od nastupa na Sajmu franšiza u Parizu i s kakvim ciljevima ulaze u ovu godinu, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel-a
Za mogućnost izbora
Kako su i zašto odlučili da svoja dobra iskustva s presnom i veganskom hranom podele sa drugima, otkriva Roksana Petre, vlasnica koncepta Raw Vegan iz Bukurešta
Jednostavnost kao recept za uspeh
Šta je ključno za Surf’n’Fries koncept koji posluje na 16 tržišta, koje sve modele saradnje nude i kako kontrolišu sada već veliki franšizni sistem, govori Andrija Čolak
Prilika za promociju i širenje poslovanja
Kome je upućen javni poziv Privredne komore Srbije za učešće na predstojećem Sajmu franšiza u Parizu i koje uslove treba da ispune zainteresovani privrednici, govori Marica Vidanović
Naše vreme tek dolazi
Šta je potrebno za uspešan rad franšize i kako će se dalje razvijati kafe-pekara „Kralj“ na srpskom tržištu, govori Slađana Kovačević, menadžerka franšiznog razvoja
Ništa bez duše
„5 to go“ nije kafić koji se vodi iz kancelarije, s ljudima koji samo izvršavaju zadatke i čekaju kraj radnog vremena. Ovo je kafić koji se vodi srcem i dušom, kažu Radu Savopol i Lučian Badila, vlasnici brenda „5 to go“
Iznad svih očekivanja
Koliko se hektolitara piva rastoči u Kući piva, kako se od ovog posla može pristojno zaraditi i zašto Kuću piva vidi kao franšizu u svim zemljama regiona, otkriva Željko Špalat
Za „veselu glinu“ nema granice
O prvim reakcijama potrošača, zainteresovanima za franšizu i modelima saradnje, govori Nediljka Dokozić, JumpingClay Hrvatska
Nove knjige, nova tržišta
Već posle mesec dana biznis je profitabilan – kaže Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer izdavačke kuće „Plavi slon“
Zadovoljan klijent je najveća nagrada
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i šta je najveća dobit za primaoce Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primalac master franšize za Češku i Slovačku
Veliki brend, velika korist
Franšizna ponuda evropskog hotelskog giganta AccorHotels svakako će privući pažnju u regiji. O tome šta donose, razgovaramo sa Malgožatom Morek iz Orbis Hotel Group-a
Zdrava, a brza hrana
Koliko je konjsko meso zdravo i da li je zastupljeno u ishrani stanovnika ove regije, govori Matej Pogačnik, rukovodilac franšiznog poslovanja u kompaniji Hot-Horse
Uvek u trendu
Izgradili smo prepoznatljiv brend na tržištu i ljudi znaju šta mogu da očekuju od „Dve šmizle“. Poslu, kandidatima i primaocima prilazimo jako iskreno, ističe Milica Gavrilović, vlasnica „Dve šmizle“
Matematika za sve
Škola matematike 2plus2 pošla je u osvajanje tržišta iz Poljske. Franšize sada imaju u još pet zemalja. Kako posluju u Češkoj, govori Alena Kubkova, primalac master franšize
Tržište diktira poslovne modele
Zašto su počeli da daju pojedinačnu franšizu za brend Tudors, koje poslovne modele nude i kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN
Mesto poslovnih susreta
Šta donosi drugi Sajam franšiza u Opatiji, ko će sve učestvovati i kakav će program pratiti sajam, odgovara Perica Šolić, stručni savetnik u Županijskoj komori Rijeke
Franšiza bez naknada
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Biznis na zdravoj dijeti
Interesovanje za dijetalni ketering će i dalje da raste, jer sve više ljudi brine o svom izgledu i zdravlju, kaže Aleksandra Ribak, direktorka franšiznog koncepta „Na Zdrowie“ iz Poljske