intervju nedelje
Svi za jednog,jedan za sve
Zašto je Husse franšiza sa minimalnim rizicima, koje povoljnosti čekaju zainteresovane i kakvo je tržište hrane za kućne ljubimce, otkriva Saša Milutinović, Husse Srbija
Uspeh nije samo san
Franšizing je ispunio sva naša očekivanja, kaže Tomaš Tihota, direktor franšiznog razvoja UniCredit banke u Češkoj
Prednosti novog trenda
Kako rade samouslužne perionice veša, koliko je ljudima primamljiv ovaj biznis i koliko se može zaraditi, govori Mario Martinek, vlasnik kompanije Bijeli svijet.
Formula za uspeh
Kako će se dalje razvijati Uniqa franšiza, kakvo je dosadašnje iskustvo i zašto je Uniqa jedini osiguravač u Srbiji koji prodajnu mrežu širi na ovaj način, govori izvršni direktor za prodaju Nikola Đukić
Dobar savet treba prihvatiti
Poslovanje kroz franšizing donosi mnoge prednosti. Ipak, pre nego što se odluče za razvoj franšize, kompanije bi trebalo da čuju i mišljenje stručnjaka, kaže Lenka Novakova, PROFIT system
Fly Fly Travel širom Hrvatske
Kako je odlučio da uzme Fly Fly Travel franšizu, kakvi su mu planovi i očekivanja, govori primalac master franšize za teritoriju Hrvatske Luca Žic.
Franšiza za svako mesto
U kojim mestima je dostupna franšiza Trafike, koji su uslovi za potencijalnog primaoca franšize i kakvu će podršku dobiti, govori Dragomir Stanković iz GrafArta
Spremni za nova tržišta
Fly Fly Travel uskoro započinje poslovanje u Hrvatskoj kroz master franšizu. Kako se razvijao franšizni sistem, koji su uslovi za master franšizu i dalji planovi, govori Luka Dragašević.
Sajam po meri preduzetnika
Kako je protekao sajam franšiza u Varšavi, ko su tipični izlagači, a ko posetioci ove smotre, postoje li sistemi sa ovih prostora koji su zreli za sajam, reći će nam Igor Bogojević
Važno je ne odustati
Nijedan početak nije lak, kažu Martin Volner i Tomaš Huber iz Češke, osnivači i vlasnici koncepta Mixit. Od čega su počeli, a čime se danas mogu pohvaliti?
Strpljenje se isplati
Iskustva iz Poljske: Kako Eurocash privlači nove primaoce franšize i kakve benefite mogu da očekuju partneri pošto pristupe mreži, govori Pedro Martino, član borda Eurocash grupacije
Dobar početak uliva optimizam
Kako reaguju oglašivači na Ticket Com franšizu, postoji li interesovanje za ovu vrstu posla, i šta primaoce najviše zanima, odgovara nam Damir Jurković
Posao za lep i pristojan život
Zašto su odlučili da ponude novi franšizni model za kafe-pekaru Kralj, dokle su stigli sa širenjem mreže i ko bi bio idealan primalac franšize, reći će nam Slađana Kovačević
Franšizni sistem je kao velika porodica
Kad biramo partnere, pre svega tražimo da vidimo ozbiljnost i predanost poslu, kaže Milica Gavrilović, vlasnica franšiznog koncepta „Dve šmizle“
„Kraljica“ stiže
Više od 70 godina, Dairy Queen primenjuje jedan jednostavan recept za uspeh – kaže Amir Kremer, potpredsednik i menadžer razvoja američkog lanca restorana Dairy Queen
Deo velike zajednice
Za početnike koji ulaze u posao ohrabrujuće je biti deo franšiznog sistema. Uvek je neko uz vas, da vas posavetuje i nauči – kaže Nevena Petrović, primalac FitCurves franšize
Verujemo u obrazovanje
Kako je Škola matematike 2plus2 postala međunarodna franšiza, šta je odlikuje i čime je privukla svoje primaoce franšize, reći će nam Marćin Krušinjski
I dalje snažna ekspanzija
Koja će tržišta Srednje i Istočne Evrope ove godine biti u fokusu Subway-a, najvećeg franšiznog lanca na svetu, otkriva Krištof Olsen, regionalni koordinator razvoja ovog brenda
Više od igre
Gde će biti otvorene nove franšize, kako biraju partnere i šta je sve potrebno za pokretanje posla, reći će nam Boban Melkus, suvlasnik kompanije RoomEscape
Prilika se smeši preduzetnima
Kako su razvili franšizu salona za izbeljivanje zuba, gde traže nove partnere i šta očekuju od svojih primalaca franšize, govori Edina Šebek iz kompanije Smile Partner