poslovne, telekom usluge i internet

svet | 24.07.2018

Bartercard stiže u Evropu

Najveći svetski B2B operater za trgovinsku razmenu bez novca nedavno je počeo poslovanje u Francuskoj kao franšiza. Za australijski Bartercard ovo je drugo evropsko tržište, a planirano je dalje širenje.

Najveći svetski B2B operater za trgovinsku razmenu bez novca nedavno je počeo poslovanje u Francuskoj kao franšiza. Za australijski Bartercard ovo je drugo evropsko tržište, a planirano je dalje širenje.

svet | 09.03.2018

ERA u vrhu svetskih franšiza

Britanski Expense Reduction Analysts je nedavno ovenčan titulom najbolje svetske franšize iz oblasti biznisa. Posao žele da razvijaju i u ovom regionu.

moja franšiza | 28.12.2017

Od usputnog posla do ozbiljne zarade

Zoran Nikolić i Saša Vulić iz Kovina su pre sedam godina postali partneri Orion telekoma. Danas su među nekoliko najboljih u mreži partnera te telekomunikacione kompanije.

region | 31.10.2017

Partnerska mreža za bolje umrežavanje

Orion Telekom, jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija na tržištu Srbije, kreće u snažniji razvoj partnerske mreže.

intervju nedelje | 29.08.2017

Lek za slabe tačke biznisa

Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaže kompanijama i kakvo je interesovanje za uslugu „rezanja troškova“ u regionu, otkriva Nikola Oršanić, primalac ERA franšize

region | 21.08.2017

Zaradi na uštedi

Najveća svetska kompanija za upravljanje troškovima, britanski Expense Reduction Analysts nudi franšizu i u ovom regionu.

region | 26.10.2016

Poslastica za male preduzetnike

Business Café je jedinstvena poslovna priča na ovim prostorima koja omogućava malim preduzetnicima da se sretnu, razmene iskustva i sklope poslove. Razvojem partnerske mreže, proširio se u gotovo svim zemljama regiona.

moja franšiza | 11.10.2016

Neizlečivi preduzetnici

Biljana i Milomir Ždrale su oduvek u poslovima u kojima je zarada zavisila samo od njihovog učinka. Tako su i postali partneri i primaoci franšize nekoliko svetskih kompanija.

region | 31.05.2016

Još jedno tržište za Ticket Com

Francuski franšizni sistem Ticket Com, koncept oglašavanja na poleđini fiskalnih računa, posluje od ove godine i u Sloveniji.

region | 10.10.2015

Biznis na fiskalnim računima

Ticket Com, koncept oglašavanja lokalnih firmi na poleđini fiskalnih računa, razvija franšizu i u Hrvatskoj.

intervju nedelje | 16.09.2015

Dobar početak uliva optimizam

Kako reaguju oglašivači na Ticket Com franšizu, postoji li interesovanje za ovu vrstu posla, i šta primaoce najviše zanima, odgovara nam Damir Jurković

svet | 20.05.2015

Malo skladište za franšizu

Iako je iznajmljivanje malih skladišta tipično za stanovnike SAD, prostora za ovu vrstu usluge ima i u Evropi. Na samo za pokretanje posla, već i za razvoj franšize.

region | 27.04.2015

Računaju na partnere

Posle zemalja ovog regiona, slovenačka računovodstvena kompanija Unija širi poslovanje i na tržište Poljske.

intervju nedelje | 16.03.2015

Ideja vredna »kopiranja«

Kako je slovenački Printbox uneo revoluciju u uslugu kopiranja, skeniranja i štampanja, šta su postigli i čemu se nadaju, reći će nam Luka Jarc.

intervju nedelje | 15.09.2014

Unija za sve

Kako su proširili poslovanje na čitav region, zašto su ušli u franšizing i šta sada mogu da ponude primaocima franšize, reći će nam Miran Pikovnik iz računovodstvene kuće Unija.

region | 24.01.2014

Prva računovodstvena franšiza

Računovodstvena kompanija Unija uspešno je uspostavila prvu franšiznu jedinicu. Cilj je širenje i razvoj franšizne mreže u svim zemljama regiona.

intervju nedelje | 26.12.2013

Svakom poslu je potrebna promocija

Zašto treba ulagati u online oglašavanje, zbog čega ne treba zanemariti tradicionalne medije i kako popularisati franšizing, razgovaramo sa Jovom Srećom.

region | 24.12.2013

Štedeti kroz franšizu

Da je štednja u modi potrvđuje i hrvatska kompanija Modus International. Koncept štedne kartice, koja obezbeđuje popuste u najrazličitim trgovinama, uspešno razvijaju i kroz franšizu.

svet | 12.12.2013

Poklon kartice u franšizi

Inovativni koncepti ponekad nastaju na talasu propuštenih šansi. Američka kompanija Gift Card Monkey izgradila je čitav franšizni biznis na - neiskorišćenim poklon karticama.

2