poslovne, telekom usluge i internet

region | 04.06.2018

Razmena iskustva na „šoljici kafe“

Business Café, hrvatski koncept baziran na ideji da se mali preduzetnici okupljaju i razmenjuju iskustva na organizovanim događajima, započeo je nedavno poslovanje i u Austriji.

Business Café, hrvatski koncept baziran na ideji da se mali preduzetnici okupljaju i razmenjuju iskustva na organizovanim događajima, započeo je nedavno poslovanje i u Austriji.

moja franšiza | 28.12.2017

Od usputnog posla do ozbiljne zarade

Zoran Nikolić i Saša Vulić iz Kovina su pre sedam godina postali partneri Orion telekoma. Danas su među nekoliko najboljih u mreži partnera te telekomunikacione kompanije.

region | 31.10.2017

Partnerska mreža za bolje umrežavanje

Orion Telekom, jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija na tržištu Srbije, kreće u snažniji razvoj partnerske mreže.

intervju nedelje | 29.08.2017

Lek za slabe tačke biznisa

Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaže kompanijama i kakvo je interesovanje za uslugu „rezanja troškova“ u regionu, otkriva Nikola Oršanić, primalac ERA franšize

region | 21.08.2017

Zaradi na uštedi

Najveća svetska kompanija za upravljanje troškovima, britanski Expense Reduction Analysts nudi franšizu i u ovom regionu.

region | 26.10.2016

Poslastica za male preduzetnike

Business Café je jedinstvena poslovna priča na ovim prostorima koja omogućava malim preduzetnicima da se sretnu, razmene iskustva i sklope poslove. Razvojem partnerske mreže, proširio se u gotovo svim zemljama regiona.

moja franšiza | 11.10.2016

Neizlečivi preduzetnici

Biljana i Milomir Ždrale su oduvek u poslovima u kojima je zarada zavisila samo od njihovog učinka. Tako su i postali partneri i primaoci franšize nekoliko svetskih kompanija.

region | 31.05.2016

Još jedno tržište za Ticket Com

Francuski franšizni sistem Ticket Com, koncept oglašavanja na poleđini fiskalnih računa, posluje od ove godine i u Sloveniji.

region | 10.10.2015

Biznis na fiskalnim računima

Ticket Com, koncept oglašavanja lokalnih firmi na poleđini fiskalnih računa, razvija franšizu i u Hrvatskoj.

intervju nedelje | 16.09.2015

Dobar početak uliva optimizam

Kako reaguju oglašivači na Ticket Com franšizu, postoji li interesovanje za ovu vrstu posla, i šta primaoce najviše zanima, odgovara nam Damir Jurković

svet | 20.05.2015

Malo skladište za franšizu

Iako je iznajmljivanje malih skladišta tipično za stanovnike SAD, prostora za ovu vrstu usluge ima i u Evropi. Na samo za pokretanje posla, već i za razvoj franšize.

region | 27.04.2015

Računaju na partnere

Posle zemalja ovog regiona, slovenačka računovodstvena kompanija Unija širi poslovanje i na tržište Poljske.

intervju nedelje | 16.03.2015

Ideja vredna »kopiranja«

Kako je slovenački Printbox uneo revoluciju u uslugu kopiranja, skeniranja i štampanja, šta su postigli i čemu se nadaju, reći će nam Luka Jarc.

intervju nedelje | 15.09.2014

Unija za sve

Kako su proširili poslovanje na čitav region, zašto su ušli u franšizing i šta sada mogu da ponude primaocima franšize, reći će nam Miran Pikovnik iz računovodstvene kuće Unija.

region | 24.01.2014

Prva računovodstvena franšiza

Računovodstvena kompanija Unija uspešno je uspostavila prvu franšiznu jedinicu. Cilj je širenje i razvoj franšizne mreže u svim zemljama regiona.

intervju nedelje | 26.12.2013

Svakom poslu je potrebna promocija

Zašto treba ulagati u online oglašavanje, zbog čega ne treba zanemariti tradicionalne medije i kako popularisati franšizing, razgovaramo sa Jovom Srećom.

region | 24.12.2013

Štedeti kroz franšizu

Da je štednja u modi potrvđuje i hrvatska kompanija Modus International. Koncept štedne kartice, koja obezbeđuje popuste u najrazličitim trgovinama, uspešno razvijaju i kroz franšizu.

svet | 12.12.2013

Poklon kartice u franšizi

Inovativni koncepti ponekad nastaju na talasu propuštenih šansi. Američka kompanija Gift Card Monkey izgradila je čitav franšizni biznis na - neiskorišćenim poklon karticama.

region | 29.10.2013

Kroz franšizu do željene destinacije

My Destination, putnički online vodič za više od 90 destinacija na svetu, traži novog primaoca master franšize koji bi nastavio da razvija mrežu na teritoriji Hrvatske.

2