kozmetika, nakit, pokloni

region | 08.11.2018

Blago iz plodova podneblja

U maloj radionici All Nut već devet godina se ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljiva i drugog voća. Osim prodavnice u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi mogla da se širi i u drugim zemljama regiona.

U maloj radionici All Nut već devet godina se ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljiva i drugog voća. Osim prodavnice u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi mogla da se širi i u drugim zemljama regiona.

moja franšiza | 22.06.2018

Francuski parfemi širom Srbije

Vedrana Kosanović je primalac master franšize brenda L'Arome, zadužena za širenje mreže u Srbiji. Za nešto više od godinu dana otvoreno je osam parfimerija.

region | 24.11.2017

Brosh „krasi“ i Pančevo

Prodavnica nakita, modnih dodataka i asesoara Brosh otvorena je nedavno u tržnom centru Aviv u Pančevu. Reč je o novoj franšiznoj radnji.

region | 17.11.2017

Nakit spreman za Luksemburg

Franšizni koncept „Dve šmizle“ počeo je nedavno sa radom i u Luksemburgu. Primalac franšize je Eleonora Lelea, preduzetnica poreklom iz Srbije koja već deset godina živi u Luksemburgu.

region | 29.10.2017

Tri radnje za četiri meseca

Wycon, italijanski brend dekorativne kozmetike, dobio je ovih dana i radnju u tržnom centru Big Fashion u Beogradu.

moja franšiza | 27.10.2017

Kutak za bolje poslovanje

Franšizni korneri su naročito pogodni za trgovce koji žele da obogate postojeću ponudu. Dobar primer daju dve preduzetnice koje su svoje radnje upotpunile „kutkom“ za nakit „Dve šmizle“.

intervju nedelje | 15.09.2017

Od ideje do parfimerije

Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta

region | 13.09.2017

„Fine note“ za uspeh franšize

Franšizni sistem L’Arome se u proteklih godinu dana proširio na nekoliko tržišta, među kojima je i Srbija. Zainteresovanima se nudi više franšiznih formata.

region | 04.09.2017

Kozmetika nadohvat ruke

Wycon, italijanski franšizni koncept i brend dekorativne kozmetike, dobio je još jednu poslovnicu u Beogradu.

region | 07.07.2017

Wycon stiže u Srbiju

Po mnogo čemu Wycon je jedinstven italijanski koncept, sinonim za vrhunski brend dekorativne kozmetike. Beograd će ovih dana dobiti prvu Wycon radnju.

region | 03.07.2017

Za partnere – sve najbolje

Iako se daju kao mali, ali nezaobilazan znak pažnje, čestitke su, zapravo, veliki biznis. To potvrđuje i švedska kompanija Card Group, s prodajnom mrežom u čak 45 zemalja. Franšizu sada žele da razviju i u Sloveniji.

region | 31.03.2017

Nove „Dve šmizle“

Dve preduzetnice, jedna iz Jagodine, druga iz Kraljeva, odlučile su da svoje višedecenijsko iskustvo ponovo ulože u privatni posao – postale su primaoci franšize i otvorile radnje pod brendom „Dve šmizle“.

intervju nedelje | 31.03.2017

Biznis za energične i predane

Brosh je za pola godine otvorio dve franšizne prodavnice nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva koji profil kandidata je idealan za primaoca i u kojim mestima bi otvorili franšize

region | 14.03.2017

Novi član „Brosh“ porodice

Druga franšizna radnja nakita i modnog aksesoara „Brosh“ otvorena je u beogradskom naselju Žarkovo.

region | 26.12.2016

U novoj godini nova tržišta

Franšizni lanac „Dve šmizle“ ušao je nedavno na još jedno tržište regiona – Makedoniju. Ambiciozni planovi su postavljeni i za narednu godinu.

region | 03.10.2016

Prvi u nizu

Samo pre nekoliko meseci „Brosh“ iz Novog Sada je ponudio franšizu. Prvu franšiznu prodavnicu nakita i modnih dodataka dobili su nedavno u Leskovcu.

moja franšiza | 15.09.2016

Decenija u franšizi

Suzana Daković iz Banjaluke prvi je primalac franšize „Dve šmizle“. Sledeće godine, slavi deset godina poslovanja.

intervju nedelje | 25.07.2016

Uvek u trendu

Izgradili smo prepoznatljiv brend na tržištu i ljudi znaju šta mogu da očekuju od „Dve šmizle“. Poslu, kandidatima i primaocima prilazimo jako iskreno, ističe Milica Gavrilović, vlasnica „Dve šmizle“

region | 20.06.2016

Franšiza „s mašnom“

Pod brendom „Brosh“ prodaju se nakit i modni dodaci u dve prodavnice u Novom Sadu. Odnedavno nude i – franšizu.

2
3