roba široke potrošnje

roba široke potrošnje | 18.10.2022.

Jaka podrška, siguran partner

Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.

Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.

roba široke potrošnje | 12.08.2020.

Stvoriti veliki kutak za male proizvođače

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizovana prodavnica s' Fahl. Potražnja je podstakla i razvoj franšizne mreže, a primaoce franšize sada traže i u Hrvatskoj.

roba široke potrošnje | 05.08.2020.

Dobri odnosi se grade od samog početka

Zašto je lakše poslovati u okviru franšiznog sistema, kakvu je podršku dobila od davaoca franšize u uslovima pandemije i šta je iz toga naučila, otkriva Ana Kulčik-Šimanjska, primalac franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan

roba široke potrošnje | 02.07.2020.

Dobri rezultati uprkos izazovima

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obeležili su prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom karantina usled pandemije koronavirusa.

roba široke potrošnje | 17.06.2020.

Snaga partnerskog sistema

Partnerski sistem „Trafika“ je u poslednjih godinu dana proširen za dve nove lokacije. Uz to, uspešno je prošao kroz krizu izazvanu pandemijom koronavirusa.

roba široke potrošnje | 03.06.2020.

Dobro došli na čaj i kafu

Posle ukidanja karantina, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac prodavnica čaja i kafe Oxalis planira da proširi franšiznu mrežu i van granica domaćeg tržišta.

roba široke potrošnje | 27.05.2020.

Biznis i franšiza „3u1“

Ljudi koji vole životinje, a žele da pokrenu posao koji će im doneti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebalo bi da razmisle o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Šta se sve dobija ulaskom u ovaj sistem, a šta se, pak, očekuje od primalaca franšize?

roba široke potrošnje | 07.05.2020.

Biznis koji ne staje

Kako je Husse „pobedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za porodicu bez previše kapitala i kakvu podršku mogu dobiti od sistema, govori Saša Milutinović, primalac master franšize za Srbiju i Crnu Goru

roba široke potrošnje | 28.01.2020.

Iskustva nas povezuju

Primaoci franšize brenda Husse iz Adriatik regiona održali su nedavno sastanak u Beogradu i razmenili iskustva. U planu je nastavak ovakvih okupljanja.

roba široke potrošnje | 27.11.2019.

Kad biznis s konopljom procveta

Cbweed, italijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresovan je da prodajnu mrežu razvije širom Evrope.

roba široke potrošnje | 28.10.2019.

Jeste li za suši?

Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sušija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji i najavljuje ulazak na nova tržišta.

roba široke potrošnje | 20.06.2019.

Kupiti razrađen posao

U svetu nije neobično da se iz posla povuče primalac franšize koji ima stabilan i razrađen biznis. Ko može da preuzme i nastavi da razvija poslovanje? Husse u Srbiji daje i šansu i dobar primer.

roba široke potrošnje | 16.05.2019.

Bez velikih ulaganja i rizika

Davor Bencek iz Koprivnice u Hrvatskoj postao je nedavno primalac Husse franšize. Šta ga je podstaklo i ohrabrilo na ovaj korak?

roba široke potrošnje | 09.05.2019.

Novi članovi dobrodošli u Husse porodicu

Husse, švedski proizvođač i distributer hrane za pse i mačke, pet godina posluje u Sloveniji, gde prodajnu mrežu razvijaju franšizeri i distributeri.

roba široke potrošnje | 09.04.2019.

Snaga velike franšizne porodice

Švedski Husse je jedan od retkih franšiznih sistema koji razvija mrežu u svim državama ovog regiona. Primaoce master franšize od prošle godine imaju i u Bosni i Hercegovini.

roba široke potrošnje | 18.03.2019.

Bum na tržištu kućnih ljubimaca

Zašto će ove godine fokus biti na razvoju mreže distributera, o čemu je bilo reči na godišnjem sastanku primalaca franšize i kakvi su rezultati postignuti, govori Saša Milutinović, primalac master franšize brenda Husse

roba široke potrošnje | 18.01.2019.

Samo za jake partnere

Za pet godina poslovanja u Srbiji Proteini.si su otvorili 12 prodavnica, od čega je 11 otvorio primalac master franšize – kompanija D Sport System. Otkrili su nam zašto su oprezni kada je reč o davanju pojedinačnih franšiza.

roba široke potrošnje | 15.01.2019.

Kad se spoji ugodno i korisno

Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primalac Husse franšize u prelomnom životnom trenutku. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da preduzetnik „uvek mora težiti boljem“.

roba široke potrošnje | 13.12.2018.

Kvalitet, osnov za uspeh

Husse je u Hrvatskoj upravo proširio franšiznu mrežu, a novi primalac franšize smatra da će kvalitet proizvoda biti osnovni adut za uspešno poslovanje.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji