gastronomija i ugostiteljstvo

svet | 18.06.2018

Novo zdanje za novo poglavlje

U godini kad Big Mac „slavi“ 50. rođendan, centrala kompanije McDonald's seli se u novo zdanje i vraća u centar Čikaga. Ovo je tek početak „novog poglavlja“.

U godini kad Big Mac „slavi“ 50. rođendan, centrala kompanije McDonald's seli se u novo zdanje i vraća u centar Čikaga. Ovo je tek početak „novog poglavlja“.

region | 04.06.2018

Starbucks dolazi u Srbiju

Poljski operater restorana AmRest planira da razvije mrežu Starbucks kafeterija u Srbiji.

svet | 29.05.2018

Kad se veliki udruže

Strateško partnerstvo „velikih razmera“ koje su američki Pizza Hut i španska Telepizza nedavno potvrdili i potpisivanjem ugovora o master franšizi, bitno će promeniti tempo razvoja oba lanca.

svet | 03.05.2018

Širenje se nastavlja – preko okeana

Subway planira da u narednim godinama otvori 1.000 novih restorana van Amerike.

svet | 11.04.2018

Zdravo, robote, poruči mi hamburger

Hrana, izgleda, više nije dovoljna. Da bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze hrane sve češće posežu za modernom tehnologijom.

moja franšiza | 29.03.2018

Dva sna u jednoj franšizi

Ivan Ivanišević je oduvek sanjao da pokrene svoj posao, ali i da bude kuvar. Uz franšizu Sushi by A’s – ostvario je oba sna.

intervju nedelje | 05.03.2018

Strast važnija od iskustva

Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti – kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Letonije. S kim bi da podele tajnu uspeha?

region | 28.02.2018

Put do zajedničke vizije

Okupljanja na kojima primaoci franšize dobijaju priliku da razmene iskustva, razgovaraju o problemima ili novim idejama spadaju u dobru praksu franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje dobar primer.

svet | 26.02.2018

Ludi za takosima

Prema broju restorana, Taco Bell je najmanji brend korporacije YUM! Brands, koji poslednjih godina, međutim, generiše najveći profit.

svet | 02.02.2018

Više za Vapiano

Vapiano najavljuje ulazak na nova tržišta i širenje mreže – do 2020. godine pod ovim brendom trebalo bi da posluje 330 restorana.

region | 25.01.2018

Slasna poslovna šansa

Sushi by A’s, franšizni koncept iz SAD, koji podrazumeva pripremu i prodaju sušija unutar trgovinskih objekata, dostupan je zainteresovanim preduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.

svet | 22.01.2018

Više franšiza, veći profit

Kompanija YUM! Brands, vlasnik brendova KFC, Pizza Hut i Taco Bell, nastaviće i ove godine da smanjuje udeo vlastitih, a povećava broj franšiznih restorana.

moja franšiza | 12.01.2018

Dobitna kombinacija

Mirko Curaković iz Novog Sada primalac je MiniPani franšize već 12 godina. Ugostiteljstvo je, kako kaže, i posao od kog živi, ali i ljubav, jer to voli da radi.

region | 12.12.2017

Subway u novom ruhu

Nakon što je 2016. najavio da će promeniti logo, američki lanac brze usluge poznat po sendvičima, uvodi promene koje će uticati i na enterijer i na meni restorana.

moja franšiza | 07.12.2017

Pogled s druge strane

Tomaš Šadkovski, mladi preduzetnik iz Lođa u Poljskoj, godinama je radio kao menadžer kontrole u lancu picerija Da Grasso. Šta ga je zatim navelo da uzme njihovu franšizu?

svet | 02.11.2017

Denny’s stiže u Evropu

Prvi restoran na evropskom tlu Denny’s otvara u Velikoj Britaniji. Američki lanac je zainteresovan i za tržišta ovog regiona.

svet | 25.10.2017

Čemu nas McDonald’s može naučiti?

Poslovni model jednog od najuspešnijih franšiznih sistema temelji se na nekoliko jednostavnih principa. Šta je zaslužno za globalni uspeh McDonald’s-a?

intervju nedelje | 23.10.2017

Bez želje, nema uspeha

Šta je potrebno da biste postali primalac Subway franšize, otkriva Vladimir Hanula, vlasnik Subway restorana u Zagrebu, zadužen i za razvoj ovog lanca u Hrvatskoj

region | 20.10.2017

Nova generacija ugostiteljstva

Već nekoliko godina ugostiteljski koncepti Easy Wine i Easy Beer predstavljaju pravu atrakciju za stanovnike i turiste glavnog grada Letonije. Po čemu je ova franšiza tako posebna?

2
3
4
5
sledeći  
poslednji