PREGLED TRŽIŠTA

region | 13.07.2018

Osveženje u svetu nakita

Oxette, grčki brend nakita, satova i drugih modnih dodataka, posluje nešto više od godinu dana u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i za druge gradove Srbije.

Oxette, grčki brend nakita, satova i drugih modnih dodataka, posluje nešto više od godinu dana u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i za druge gradove Srbije.

region | 04.07.2018

Trening za um

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ je za kratko vreme otvorila tri svoje poslovnice, a sada je koncept na raspolaganju i drugim zainteresovanim preduzetnicima – kroz franšizni model saradnje.

svet | 26.06.2018

Univerzalna moda Zemlje izlazećeg sunca

Uniqlo, japanski modni brend koji sve više osvaja svet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem sopstvenih radnji, ali i putem franšiza. Ove godine, u fokusu su tržišta u Evropi.

moja franšiza | 22.06.2018

Francuski parfemi širom Srbije

Vedrana Kosanović je primalac master franšize brenda L'Arome, zadužena za širenje mreže u Srbiji. Za nešto više od godinu dana otvoreno je osam parfimerija.

intervju nedelje | 21.06.2018

Karika bez koje se (ne) može?

Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primaocima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer hrvatske kompanije Direct Booker

region | 20.06.2018

Predanost partnera jača franšizu

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smeštaja, širi svoju mrežu primalaca franšize u Hrvatskoj, a poslovanje je pokrenuo i u Srbiji.

svet | 18.06.2018

Novo zdanje za novo poglavlje

U godini kad Big Mac „slavi“ 50. rođendan, centrala kompanije McDonald's seli se u novo zdanje i vraća u centar Čikaga. Ovo je tek početak „novog poglavlja“.

region | 15.06.2018

Husse osvaja novo tržište

Franšizni lanac Husse počinje sa radom u Crnoj Gori, a primaoci ove franšize računaju da će kvalitetom proizvoda i sistemom dostave uneti presudnu razliku na tržište.

svet | 14.06.2018

Na liniji franšiznog razvoja

CCC, poljski prodavac obuće i kožne galanterije, započinje novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dve kompanije.

region | 13.06.2018

Mlinar u Pakistanu

Kao rezultat franšizne saradnje, hrvatski pekarski lanac Mlinar otvorio je u pakistanskom gradu Lahoreu dosada najveći Mlinar Caffe.

region | 11.06.2018

Uvek nešto novo

Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojne svetske destinacije, a uskoro stiže u još jednu zemlju ovog regiona. Osim toga, koncept se stalno inovira.

moja franšiza | 05.06.2018

Advokat u novom biznisu

Zbog toga što voli inovacije i što misli da je reč o sistemu budućnosti, Nenad Živković, advokat po profesiji, odlučio je da postane primalac franšize Mobile Outfitters. Njegov model poslovanja je još po nečemu specifičan.

region | 04.06.2018

Starbucks dolazi u Srbiju

Poljski operater restorana AmRest planira da razvije mrežu Starbucks kafeterija u Srbiji.

region | 04.06.2018

Razmena iskustva na „šoljici kafe“

Business Café, hrvatski koncept baziran na ideji da se mali preduzetnici okupljaju i razmenjuju iskustva na organizovanim događajima, započeo je nedavno poslovanje i u Austriji.

svet | 01.06.2018

Mnogo posla u malom biznisu

Iako se radi o malom, sezonskom biznisu, kompanija za suzbijanje komaraca Mosquito Joe jedna je od najpopularnijih franšiza u SAD. Ove godine, prema rang-listi magazina Entrepreneur, ovaj franšizni sistem je proglašen i najboljim u svojoj branši.

region | 31.05.2018

Čisto na Balkanu

Dry Cleaning Services, primalac master franšize brenda 5asec, lanca za hemijsko čišćenje, nastavlja da širi mrežu na Balkanu.

intervju nedelje | 30.05.2018

Uz partnere i Orion raste

Koje su novine u partnerskoj mreži Orion Telekoma, zašto su povećali stimulacije za partnere te koji su problemi, a koje prednosti širenja prodaje preko partnerske mreže, govori Miloš Arambašić

region | 30.05.2018

Taktički potez

Military Shop, koncept firme Militaria, nastao je pre više od dve decenije. Pored toga što su razvili onlajn prodaju taktičke i zaštitne opreme u zemlji i regionu, razvijali su i maloprodajnu partnersku mrežu.

svet | 29.05.2018

Kad se veliki udruže

Strateško partnerstvo „velikih razmera“ koje su američki Pizza Hut i španska Telepizza nedavno potvrdili i potpisivanjem ugovora o master franšizi, bitno će promeniti tempo razvoja oba lanca.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji