PREGLED TRŽIŠTA
Novo ime u svetu kafe
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Kad matematika postane zabavna
„Kad postanete primalac franšize, tad postajete partneri i prijatelji, a finansijski ste nezavisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Biznis u perspektivnoj branši
Franšizni sistem Edukido želi da proširi mrežu svojih edukativnih centara u Srbiji, Rumuniji i Mađarskoj. Kompanija traži ljude zainteresovane za ulaganje u oblast edukacije dece.
Novo iskustvo i franšizni rast
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Hotelska franšiza stiže u Vrdnik
Potpisivanjem ugovora o franšizi francuska hotelska grupa Accor ulazi na tržište Srbije s brendom Mövenpick.
Škola kodiranja i proverena franšiza
Otvaranje škole kodiranja je odličan način za pokretanje stabilnog i uspešnog posla u oblasti obrazovanja za decu i tinejdžere. Mreža „Logiscool“ škola u Srbiji spremna je za nove franšizne partnere.
Snažno u franšizni razvoj
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
Partnerstvo ubrzava rast
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Preuzimanje za jačanje pozicije
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Deca na prvom mestu
U franšiznom sistemu Edukido većina primalaca franšize su žene. Zašto je to tako?
Pet preduslova za uspeh
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Značajan rast na „ostrvu“
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Novi svet dečije zabave
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Franšiza za prodavnicu donjeg veša
Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?
Osnažite talente, pobedite slabosti
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Inovacije za bolje poslovanje
Dobro ustrojeni franšizni sistemi nastoje da konstantno uvode novine koje će unaprediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Šta je aktuelno u obrazovnom sistemu Maple Bear?
„Mek“ osnažuje mrežu
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Uvozimo zrno, izvozimo kvalitet
„Ako želite biti najbolji, potrebna su vam najbolja znanja i prakse“, kaže Krina Čočan, partnerka u kompaniji i direktorka za poslovni razvoj lanca kafeterija Meron
Više škola, veće mogućnosti
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od retkih domaćih franšiznih sistema sa zavidnim brojem primalaca franšize koji vode dve ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i šta to govori o samom franšiznom sistemu?
Priznanje kruniše trud
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodeljena u okviru Međunarodne franšizne konvencije u San Dijegu (SAD), pripala je ove godine australijskom brendu Boost Juice.