PREGLED TRŽIŠTA
Oporavak donosi nove franšize
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Ojačavanje pozicije
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
Novi lanac obuće na Balkanu
Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.
Pod kapom poznatog brenda
Strategija kompanije je fokus na održiv rast, a cilj – generisanje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Hut-a Kacper Ščepanjski
Papa John's osvaja Kinu
Američki lanac picerija Papa John's planira da otvori više od hiljadu franšiznih restorana u Kini.
Dobrobit za decu i lekcija za mlade
Želela je da se posveti edukaciji dece i pri tom gradi svoj preduzetnički put. Ines Slunjski je napustila državni posao, uzela franšizu i donela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Više od italijanskog restorana
Kako otvoriti restoran sa provereno popularnim menijem? Comparello Bello nudi franšizu.
Knedle stižu u Zagreb
„Ferdinand knedle“ ulaze na tržište Hrvatske – prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom firmom iz Zagreba. Planirano je da prva prodavnica bude otvorena krajem februara 2022.
Šansa uprkos izazovima
„Srpska preduzeća imaju šansu u Kini, a mi im možemo pomoći da se na najbolji mogući način predstave i povežu s kineskim preduzetnicima“, kaže Tomislav Despić, direktor kancelarije za Istočnu Evropu kompanije ToJoy.
Kurirska franšiza i u Srbiji
Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže u Srbiju. Prva poslovnica je otvorena u Beogradu.
Riblji delikatesi i franšiza
Ko želi da obogati lokalno gastro tržište i pokrene uspešan brend ribljeg uličnog restorana – od sada može uzeti franšizu hrvatskog koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Ostati na uzlaznoj putanji
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
Nova franšiza u susedstvu
Popeyes, američki lanac poznat po specijalitetima od piletine, ulazi na tržište Rumunije. Planirano je da prvi restoran bude otvoren 2022. godine.
Pizza Hut budućnosti
Godina 2020. je bila godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovo raste, a zainteresovani su i za širenje u zemljama ovog regiona.
Naučiti nešto novo i mnogo više
U martu 2021. Timea Kiš je potpisala ugovor o master franšizi i preuzela obavezu da u Mađarskoj razvija mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“
Japanska kuhinja u malom formatu
Suši restoran ne može da funkcioniše samo s dvoje zaposlenih. Japanos, međutim, može! – kaže Kristina El Majzub, operativna direktorka ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Evrope
Kreativno obrazovanje u temelju franšize
Tržište vannastavnih aktivnosti za decu konstantno raste. Prilika je to i za koncept Edukido, koji će od ove godine svoje edukativne radionice s LEGO kockama i originalne programe ponuditi i deci iz ovog regiona.
Spremni za promene
Programiranje i edukacija budućih IT stručnjaka dobija sve više na važnosti jer ljudi shvataju koliko je IT važan za današnje generacije dece, kaže Bartoš Jakubovski, direktor prodaje i marketinga u Coding Giants-u
Zaradi na jeftinoj kafi
Cofix, lanac kafića s povoljnim cenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucks-u. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, nameravaju da biznis prošire i širom Evrope.
Zdrava hrana, dobra investicija
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ovog regiona.