TRGOVINA

region | 09.10.2018

Od nameštaja do franšize

Matis, proizvođač nameštaja iz Ivanjice, širi maloprodaju mrežu otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih prodavnica. Trenutno imaju sedam franšiznih radnji, a u planu je i proširenje mreže.

Matis, proizvođač nameštaja iz Ivanjice, širi maloprodaju mrežu otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih prodavnica. Trenutno imaju sedam franšiznih radnji, a u planu je i proširenje mreže.

region | 17.08.2018

Novo tržište za Car Foil Shop

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.

intervju nedelje | 10.08.2018

Stabilni temelji za dobar rezultat

Šta su preduslovi za dobro poslovanje, koliko je važna priprema pre ulaska u franšizing i zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, govori Bogi Cvetković, primalac master franšize za teritoriju Srbije

region | 10.08.2018

Lepota u jednostavnosti

Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.

moja franšiza | 01.08.2018

Preduzetnike krasi posvećenost

Milica Luković je pre više od godinu dana otvorila prodavnicu nakita i modnih dodataka „Brosh“ u Beogradu. Šta je uočila, i naučila, radeći kao primalac franšize i preduzetnik?

region | 25.07.2018

„Livade“ u komšiluku

Maloprodajni lanac Livade, koji je osnovala mlekara Kuč Company iz Kragujevca radi boljeg plasmana sopstvenih proizvoda, širi svoju mrežu uglavnom kroz franšizu. Nove partnere sada traže na severu i jugu Srbije.

region | 13.07.2018

Osveženje u svetu nakita

Oxette, grčki brend nakita, satova i drugih modnih dodataka, posluje nešto više od godinu dana u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i za druge gradove Srbije.

svet | 26.06.2018

Univerzalna moda Zemlje izlazećeg sunca

Uniqlo, japanski modni brend koji sve više osvaja svet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem sopstvenih radnji, ali i putem franšiza. Ove godine, u fokusu su tržišta u Evropi.

moja franšiza | 22.06.2018

Francuski parfemi širom Srbije

Vedrana Kosanović je primalac master franšize brenda L'Arome, zadužena za širenje mreže u Srbiji. Za nešto više od godinu dana otvoreno je osam parfimerija.

region | 15.06.2018

Husse osvaja novo tržište

Franšizni lanac Husse počinje sa radom u Crnoj Gori, a primaoci ove franšize računaju da će kvalitetom proizvoda i sistemom dostave uneti presudnu razliku na tržište.

svet | 14.06.2018

Na liniji franšiznog razvoja

CCC, poljski prodavac obuće i kožne galanterije, započinje novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dve kompanije.

moja franšiza | 05.06.2018

Advokat u novom biznisu

Zbog toga što voli inovacije i što misli da je reč o sistemu budućnosti, Nenad Živković, advokat po profesiji, odlučio je da postane primalac franšize Mobile Outfitters. Njegov model poslovanja je još po nečemu specifičan.

region | 30.05.2018

Taktički potez

Military Shop, koncept firme Militaria, nastao je pre više od dve decenije. Pored toga što su razvili onlajn prodaju taktičke i zaštitne opreme u zemlji i regionu, razvijali su i maloprodajnu partnersku mrežu.

region | 29.05.2018

Franšiza sa stilom

Modni brend za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Evropi. Partnera za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ovog regiona.

region | 21.05.2018

Husse se vraća u Novi Sad

Posle kraće pauze i promene primaoca franšize, Husse je ponovo počeo da radi u Novom Sadu. Novi primalac franšize ovim je ispunio davnašnju želju.

region | 04.05.2018

Ideja za posao u zaštiti telefona

Američka franšiza Mobile Outfitters, specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, od prošle godine posluje i u Srbiji. U potrazi su za novim primaocima franšize.

intervju nedelje | 16.04.2018

Najbolji partneri su voljni da uče i rade

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

region | 02.04.2018

Posao za svako mesto

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, sada ima u ponudi nekoliko franšiznih formata. Jedan od njih je pogodan i za manja mesta.

svet | 13.03.2018

Zlatna godina za Levi’s

Levi Strauss & Co. namerava da ove godine otvori 100 novih prodavnica. Optimizam podstiču i dobri rezultati iz poslednjeg kvartala 2017.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji