TRGOVINA

telefoni, kompjuteri, tehnika | 26.12.2023.

Prilika za biznis s malom investicijom

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

roba široke potrošnje | 18.10.2022.

Jaka podrška, siguran partner

Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.

roba široke potrošnje | 08.06.2022.

Preuzimanje za jačanje pozicije

Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.

odeća i obuća | 03.05.2022.

Franšiza za prodavnicu donjeg veša

Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?

odeća i obuća | 21.02.2022.

Novi lanac obuće na Balkanu

Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.

odeća i obuća | 20.08.2021.

Džins i franšiza

Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.

roba široke potrošnje | 21.06.2021.

Novo tržište na mapi franšiza

Husse ulazi na tržište Albanije. Za razvoj posla i franšizne mreže biće zadužena kompanija Milexim Pet Food, aktuelni primalac master franšize brenda Husse za tržišta Srbije i Crne Gore.

roba široke potrošnje | 12.08.2020.

Stvoriti veliki kutak za male proizvođače

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizovana prodavnica s' Fahl. Potražnja je podstakla i razvoj franšizne mreže, a primaoce franšize sada traže i u Hrvatskoj.

roba široke potrošnje | 05.08.2020.

Dobri odnosi se grade od samog početka

Zašto je lakše poslovati u okviru franšiznog sistema, kakvu je podršku dobila od davaoca franšize u uslovima pandemije i šta je iz toga naučila, otkriva Ana Kulčik-Šimanjska, primalac franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan

roba široke potrošnje | 02.07.2020.

Dobri rezultati uprkos izazovima

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obeležili su prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom karantina usled pandemije koronavirusa.

roba široke potrošnje | 17.06.2020.

Snaga partnerskog sistema

Partnerski sistem „Trafika“ je u poslednjih godinu dana proširen za dve nove lokacije. Uz to, uspešno je prošao kroz krizu izazvanu pandemijom koronavirusa.

roba široke potrošnje | 03.06.2020.

Dobro došli na čaj i kafu

Posle ukidanja karantina, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac prodavnica čaja i kafe Oxalis planira da proširi franšiznu mrežu i van granica domaćeg tržišta.

roba široke potrošnje | 27.05.2020.

Biznis i franšiza „3u1“

Ljudi koji vole životinje, a žele da pokrenu posao koji će im doneti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebalo bi da razmisle o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Šta se sve dobija ulaskom u ovaj sistem, a šta se, pak, očekuje od primalaca franšize?

roba široke potrošnje | 07.05.2020.

Biznis koji ne staje

Kako je Husse „pobedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za porodicu bez previše kapitala i kakvu podršku mogu dobiti od sistema, govori Saša Milutinović, primalac master franšize za Srbiju i Crnu Goru

odeća i obuća | 14.04.2020.

Između zatvorenih vrata i onlajn prodaje

Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?

odeća i obuća | 20.02.2020.

Nova franšizna tržišta za H&M

Švedski modni brend H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira da, uz iskusnog franšiznog partnera, uđe i u region Srednje Amerike.

roba široke potrošnje | 28.01.2020.

Iskustva nas povezuju

Primaoci franšize brenda Husse iz Adriatik regiona održali su nedavno sastanak u Beogradu i razmenili iskustva. U planu je nastavak ovakvih okupljanja.

roba široke potrošnje | 27.11.2019.

Kad biznis s konopljom procveta

Cbweed, italijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresovan je da prodajnu mrežu razvije širom Evrope.

odeća i obuća | 14.11.2019.

Brend koji osvaja

Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji