TRGOVINA

intervju nedelje | 16.04.2018

Najbolji partneri su voljni da uče i rade

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

region | 07.03.2018

S malo rizika do održivog biznisa

Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donji veš, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, u ovoj godini planira snažnu ekspanziju u regionu. Mrežu će širiti i kroz franšizing.

region | 20.02.2018

Ulog veliki, ali opravdan

Bračni par Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice su novi primaoci Husse franšize u Hrvatskoj. Biće zaduženi za tri županije.

moja franšiza | 14.02.2018

Nije rad kad se posao voli

Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.

region | 09.02.2018

Uz rad i upornost do uspeha

Novi partneri, pripreme za brojne izložbe pasa i druge vidove promocije brenda, obeležavaju početak godine franšiznog sistema Husse u Srbiji.

region | 01.02.2018

Personalizovane knjige kao onlajn biznis

Biznisi zasnovani na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.

region | 29.01.2018

„Vesela glina“ za nove zaljubljenike

Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.

region | 10.01.2018

Franšiza sa stilom

Modni brend za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Evropi. Partnera za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ovog regiona.

region | 25.12.2017

Lepota u jednostavnosti

Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.

region | 13.12.2017

Košulje za ceo region

Kompanija BJN, primalac franšize modnog brenda Tudors za zemlje balkanskog regiona, otvorila je prvu radnju u Bugarskoj.

region | 12.12.2017

Sve veća Jumbo mreža

Jumbo, grčki lanac prodavnica igračaka, nastavlja da širi franšiznu mrežu na Balkanu, a otvaranje novih jedinica najavljeno je i za 2018.

region | 24.11.2017

Brosh „krasi“ i Pančevo

Prodavnica nakita, modnih dodataka i asesoara Brosh otvorena je nedavno u tržnom centru Aviv u Pančevu. Reč je o novoj franšiznoj radnji.

region | 17.11.2017

Nakit spreman za Luksemburg

Franšizni koncept „Dve šmizle“ počeo je nedavno sa radom i u Luksemburgu. Primalac franšize je Eleonora Lelea, preduzetnica poreklom iz Srbije koja već deset godina živi u Luksemburgu.

region | 29.10.2017

Nove radnje za nemački brend

KARE Design, nemački proizvođač dizajniranog nameštaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regionu. Novi saloni nedavno su otvoreni u Dubrovniku i Tirani.

region | 29.10.2017

Tri radnje za četiri meseca

Wycon, italijanski brend dekorativne kozmetike, dobio je ovih dana i radnju u tržnom centru Big Fashion u Beogradu.

moja franšiza | 27.10.2017

Kutak za bolje poslovanje

Franšizni korneri su naročito pogodni za trgovce koji žele da obogate postojeću ponudu. Dobar primer daju dve preduzetnice koje su svoje radnje upotpunile „kutkom“ za nakit „Dve šmizle“.

region | 24.10.2017

Jumbo raste na Balkanu

Jumbo, grčki lanac prodavnica igračaka, širi franšiznu mrežu u regionu. Poslednja radnja otvorena je u Gnjilanu na Kosovu.

moja franšiza | 12.10.2017

Priča bez kraja

Mitko Andonov je pre skoro godinu dana počeo da razvija Jumping Clay franšizu u Makedoniji. Sada nam otkriva u čemu vidi najveći potencijal i šta su mu prioriteti u poslovanju.

region | 03.10.2017

U društvu najboljih

Sa redovnog godišnjeg sastanka primalaca master franšize, Husse Srbija donosi preporuke za bolje poslovanje, ali i jedno priznanje.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji